Wat voor dekbed heb jij?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor dekbed heb jij?
Wat voor dekbed heb jij? Wat zit erin, synthetisch, dons, veren (welke percentages) en vind je het lekker warm?
Oja, ook leuk om je overtrek te laten zien!
Ik ben verliefd op deze van Ikea:
Oja, ook leuk om je overtrek te laten zien!
Ik ben verliefd op deze van Ikea:
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Re: Wat voor dekbed heb jij?
Ik heb een zwart/wit geruite, een zwart/wit met patroon en deze van de IKEA:
En dit is onze dekbed, we hebben het snel warm dus de dunste gekozen;
En dit is onze dekbed, we hebben het snel warm dus de dunste gekozen;
Gast- Gast
Wij hebben een donsdekbed en heel veel verschillende dekbedovertrekken. Heb er geen foto's van, maar de meesten zijn gewoon neutraal.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een dons dekbed. Een dunne voor in de zomer en een dikke voor in de winter.
En we hebben deze overtrekken:
En we hebben deze overtrekken:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wij hebben het dunste synthetische 4 seizoenendekbed van ikea. Mijn vriend heeft het snel warm en ik koud dus ik heb aan mijn kant 3 extra wollen dekentjes eroverheen en als ik geluk heb een kat.
Wij hebben het bloemetjesovertrek van het plaatje van Queen en nog een andere van ikea met bloemetjes (ben niet zo handig met plaatjes).
Wij hebben het bloemetjesovertrek van het plaatje van Queen en nog een andere van ikea met bloemetjes (ben niet zo handig met plaatjes).
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Deze heb ik ook, ik vind 'm heerlijk!
Qua dekbed heb ik de helft van een 4 seizoenendekbed met ... geen idee meer wat voor veren, dure bende iig, was van oma geweest. Zij had 'm nieuw gekocht, maar is paar maanden later overleden. Mijn broer heeft de andere helft In de winter had 't geheel fijn geweest... Maar ik pak er nu gewoon een 1 pers dekbedje bij en heb elektrieke deken.
Beddegoed heb k genoeg, ik wissel graag af Bovenstaande is wel favoriet, die's heeeerlijk zacht! Ik heb o.a. geheel zwarte, geheel witte, eentje met Burberry print, een witte met zwarte cirkels, eentje met groene cirkels, een zwart/witte ruitjes en nog een paar, maar deze liggen er 't meest op.
Qua dekbed heb ik de helft van een 4 seizoenendekbed met ... geen idee meer wat voor veren, dure bende iig, was van oma geweest. Zij had 'm nieuw gekocht, maar is paar maanden later overleden. Mijn broer heeft de andere helft In de winter had 't geheel fijn geweest... Maar ik pak er nu gewoon een 1 pers dekbedje bij en heb elektrieke deken.
Beddegoed heb k genoeg, ik wissel graag af Bovenstaande is wel favoriet, die's heeeerlijk zacht! Ik heb o.a. geheel zwarte, geheel witte, eentje met Burberry print, een witte met zwarte cirkels, eentje met groene cirkels, een zwart/witte ruitjes en nog een paar, maar deze liggen er 't meest op.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» dekbed ed voor nieuw bed
» dekbed
» Wat voor een dekbed hebben jullie?
» 1 persoons dekbed voor je kindje
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» dekbed
» Wat voor een dekbed hebben jullie?