dekbed ed voor nieuw bed
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
dekbed ed voor nieuw bed
A. krijgt binnenkort een junior bedje en nu ben ik even aan het kijken wat we er in leggen... ze slaapt nu nog in een slaapzak maar zijn al wel af en toe aan het oefenen met een dekbedje
maar als ik een juniorbed heb kan ik in princiepe gewoon een 1 persoons dekbed op doen en dan onder het matras stoppen maar wat voor dekbed hebben jullie er op liggen? ook al een 4 seizoenen dekbed voor die kleintjes? kan dat wel? of heb je speciale kids dekbedden enzo?
en als ik een peuterdekbed zou nemen waar kun je dan leuke kids dekbedovertreksets kopen?
maar als ik een juniorbed heb kan ik in princiepe gewoon een 1 persoons dekbed op doen en dan onder het matras stoppen maar wat voor dekbed hebben jullie er op liggen? ook al een 4 seizoenen dekbed voor die kleintjes? kan dat wel? of heb je speciale kids dekbedden enzo?
en als ik een peuterdekbed zou nemen waar kun je dan leuke kids dekbedovertreksets kopen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: dekbed ed voor nieuw bed
Ik zou een denk ik een 1 persoonsdekbed kopen, maar wij hebben ook meteen een 1 persoonsbed gekocht.
Overtrekken kan je overal wel vinden, bij de Hema, wibra, leenbakker enzv.
Overtrekken kan je overal wel vinden, bij de Hema, wibra, leenbakker enzv.
Gast- Gast
Wij hebben zelf voor een peuter dekbed (4seizoenen) gekozen in M haar peuterbedje.
Een 1oersoonsdekbed moest ik zo ver instoppen dat haar matras zo ver omhoog kwam dat ze er niet meer fijn om kon liggen.
Een 1oersoonsdekbed moest ik zo ver instoppen dat haar matras zo ver omhoog kwam dat ze er niet meer fijn om kon liggen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou persoonlijk zelf voor een peuterdekbed gaan ipv een 1 persoons. Bij de prenatal en jysk verkopen ze leuke dekbedovertrekjes
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welk formaat dekbed voor peuterbedje?
» Wat voor een dekbed bij peuterbed?
» 1 persoons dekbed voor je kindje
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» Wat voor een dekbed hebben jullie?
» Wat voor een dekbed bij peuterbed?
» 1 persoons dekbed voor je kindje