Over mijn lijk
+87
Tsjip
Sanne
Orchidee
Ilargi
Jade
Juvia
Printje
sanne-84
Snoes
Fenna
Caribbeanlover
Poubelle
Sam
Shisha
Siem
Linda
M@niek
Summerlovin
liesje
ijsjemeisje
Winegum
Discordia
mii_joyce
June
Caroow
Yare
Mermaid
Carra
Truttebol
Cheesegirl
bolus26
Burgemeester Nicky
Blond
Sunshine
Gympie
loura
Hoochie
Anmy
bloemenmeisje
May
Atelier Madame
mzcharlotte
Ibbeltje
Eris
Bliss
Stuiterbal
Kowalski
Flower_L
Erin
Caramba
Arwyn
JD
Middleme
Rebecca
Vanilla Queen
Minx
Highway
_Lacey_
Roza
Nietjuuh
Shy
Ilske
Tinus
L!ND@
LDJ
Red Velvet
Toet
kajaka88
Jasmine
ExpressoB
Lilypie
kippiee
Schaapke
Sarah1985
Zwerver
Angela_1986
Jeanette
_Lana_
SleepingBeauty
Liz
juffie001
Feline
SnowWhite
Laced
lyke
Plien84
Clapperdie
91 plaatsers
Pagina 8 van 15
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Re: Over mijn lijk
mzcharlotte schreef:Nou ik ging hard hoor! Tranen met tuiten. Amber is zo bescheiden, maar tergelijkertijd zo'n vechter. Ik geloof dat ik het volgende week ook niet droog zal houden.
Ik heb het vandaag ook terug gekeken en hier precies hetzelfde, dat wordt nog wat voor de komende afleveringen..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb het ook weer gezien. Zo zielig van Amber maar echt een vechter inderdaad.
En Jip vind ik echt geweldige. Wat was dat een super leuke jongen zeg . Ik heb ook zijn dagboek helemaal gelezen op de website.
Ben benieuwd naar volgende week.
En Jip vind ik echt geweldige. Wat was dat een super leuke jongen zeg . Ik heb ook zijn dagboek helemaal gelezen op de website.
Ben benieuwd naar volgende week.
Gast- Gast
Ik moest deze aflevering al janken, ik brak al toen Amber en haar moeder naar dat concert van Nick en Simon waren geweest, toen haar moeder ineens zo moest huilen. Gaat nog wat worden volgende week.
Jip vind ik een leuke vent, hij staat er ook heel positief in. Zal ook wel janken worden als hij straks wat zieker wordt en overlijdt..
Jip vind ik een leuke vent, hij staat er ook heel positief in. Zal ook wel janken worden als hij straks wat zieker wordt en overlijdt..
Gast- Gast
Jip heeft met mijn beste vriendin in de klas gezeten. Hij komt ook uit mijn woonplaats, maar ik kende hem niet. Ook voordat hij ziek werd scheen het zo'n vrolijke, optimistische levensgenieter te zijn geweest.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Zo mooi gemaakt door BNN maar zal best heftig zijn voor familie om te zien..
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
ikwou alvast die aflevering voor volgende week kijken maar kan hem niet vinden op de site
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Sarah1985 schreef:ikwou alvast die aflevering voor volgende week kijken maar kan hem niet vinden op de site
Dat kan ook niet..
Vorig seizoen kon je idd een week vooruit kijken, dit jaar niet.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Roza schreef:Sarah1985 schreef:ikwou alvast die aflevering voor volgende week kijken maar kan hem niet vinden op de site
Dat kan ook niet..
hoe hebben sommigen hier in het topic dat al gezien voor volgende week?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Sarah1985 schreef:Roza schreef:Sarah1985 schreef:ikwou alvast die aflevering voor volgende week kijken maar kan hem niet vinden op de site
Dat kan ook niet..
hoe hebben sommigen hier in het topic dat al gezien voor volgende week?
Ik denk dat wat sommige hier schreven over de aflevering van aankomende week is n.a.v. het voorstukje dat afgelopen week te zien was.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb het net terug gekeken, had hier expres nog niks gelezen.
Amber was wel echt heel sterk. Ze gaf steeds wel aan hoe slecht ze zich voelde, was er heel eerlijk in, maar dan toch door knokken en nog doelen hebben in je leven, vind dat echt heel knap.
Amber was wel echt heel sterk. Ze gaf steeds wel aan hoe slecht ze zich voelde, was er heel eerlijk in, maar dan toch door knokken en nog doelen hebben in je leven, vind dat echt heel knap.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja precies, hier zijn toch spoilers voor?! Laatst wilde ik ff op de site kijken, maar daar stond ook meteen wie er al was overleden. Ik heb zo snel weggeklikt dat ik het niet bewust heb gezien en nu lees ik het hier dus alsnog
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oh, ik zou er ook niet bij stil hebben gestaan, maar dat komt meer omdat het op de website ook meteen duidelijk is. In vorige jaren was het daar ook niet zo te zien. Ik bekijk dit topic over het algemeen verder ook pas als ik het zelf heb gezien.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe styling van het programma, met het paars/roze streepjes-uiterlijk?
mzcharlotte- Ratel
Ik heb een aantal post verwijderd of aangepast. Ik vind het niet gepast om dit soort dingen allemaal open en bloot in het topic te plaatsen terwijl er mensen meelezen die het nog niet gezien hebben of niet willen weten wie er nog wel of niet leven op dit moment.
Gelieve dit in een spoiler te plaatsen zoals eerder in het topic ook is gedaan.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Wat goed! Ik zal er in elk geval rekening mee houden.
mzcharlotte- Ratel
Zodra de uitzending geweest is, maakt het mij niet uit dat het hier staat. Als ik het nog niet heb kunnen kijken, lees ik hier gewoon nog niet.
Vind het trouwens wel jammer dat ik al weet wie er dood gaan, dat had ik nog niet hoeven weten..
Mz: Dat was me helemaal niet opgevallen, dat dat nieuw is!
Vind het trouwens wel jammer dat ik al weet wie er dood gaan, dat had ik nog niet hoeven weten..
Mz: Dat was me helemaal niet opgevallen, dat dat nieuw is!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja, ik vind het ook jammer dat ik nu heb gelezen wie er reeds overleden is, terwijl ik bewust de website van Over Mijn Lijk niet lees en de spoilers hier ook nooit opende.Bliss schreef:Ja precies, hier zijn toch spoilers voor?! Laatst wilde ik ff op de site kijken, maar daar stond ook meteen wie er al was overleden. Ik heb zo snel weggeklikt dat ik het niet bewust heb gezien en nu lees ik het hier dus alsnog
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Burgemeester Nicky schreef:Ik heb een aantal post verwijderd of aangepast. Ik vind het niet gepast om dit soort dingen allemaal open en bloot in het topic te plaatsen terwijl er mensen meelezen die het nog niet gezien hebben of niet willen weten wie er nog wel of niet leven op dit moment.
Alvast bedankt.
Hmm, had jij mijn post niet aan kunnen passen dan? Nu is ie verdwenen en lijkt t of ik maar wat in t wilde weg loop te blaten
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Waarschijnlijk was het niet de moeite om je post aan te passen, anders had ik dat vast wel gedaan. Ik kan je post ook gewoon verwijderen als je dat prettiger vind.Bliss schreef:Burgemeester Nicky schreef:Ik heb een aantal post verwijderd of aangepast. Ik vind het niet gepast om dit soort dingen allemaal open en bloot in het topic te plaatsen terwijl er mensen meelezen die het nog niet gezien hebben of niet willen weten wie er nog wel of niet leven op dit moment.
Alvast bedankt.
Hmm, had jij mijn post niet aan kunnen passen dan? Nu is ie verdwenen en lijkt t of ik maar wat in t wilde weg loop te blaten
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Jullie ook weer aan het kijken?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ja!1 van de broertjes van amber,is een leerling van onze school en hij vraagt op vrijdag regelmatig om "feedback"
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben t op aant nemen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Vanaf hoelaat kun je hem terugkijken, weet iemand dat?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Meestal staat een programma vrijwel direct na afloop al op uitzendinggemist.
Gast- Gast
Ja inmiddels gelukt ja en terug gekeken.Megara schreef:Meestal staat een programma vrijwel direct na afloop al op uitzendinggemist.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 8 van 15 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15
Soortgelijke onderwerpen
» Lonneke (Over Mijn Lijk)
» Op wie lijk ik!?
» Ik lijk wel op een kat
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
» Lijk jij op je ouders?
» Op wie lijk ik!?