Huishoud-vragen
+11
Sarah1985
Tinkebell
Marsy28
Flippin' Bitch
Rush
Caresses
Pandora
Parisienne
Pien
kwak
Schaapke
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Huishoud-vragen
Ik heb wat nieuwe spullen/schoonmaakmiddelen nodig, dus wil wel even wat meningen/tips, zodat ik geen producten koop die wellicht (bijna) niks doen en zonde van het geld zijn.
Waarmee maken jullie de volgende dingen schoon? En dan niet alleen het schoonmaakmiddel, maar ook waarmee (denk aan spons, bepaalde schoonmaak doek, stoffer, etc)
Stof
Vloeren (laminaat)
Badkamer (WC)
Keuken
Koelkast
Kozijnen/vensterbanken
Lamellen / luxaflex
Bedankt voor het antwoorden!
Waarmee maken jullie de volgende dingen schoon? En dan niet alleen het schoonmaakmiddel, maar ook waarmee (denk aan spons, bepaalde schoonmaak doek, stoffer, etc)
Stof
Vloeren (laminaat)
Badkamer (WC)
Keuken
Koelkast
Kozijnen/vensterbanken
Lamellen / luxaflex
Gast- Gast
Re: Huishoud-vragen
Stof Vochtig doekje, anders blijf je bezig
Vloeren (laminaat) Wij hebben een houten vloer, en gebruik gewoon een dweil en allesreiniger
Badkamer (WC) Doekjes, sponsjes, allesreiniger, kalkverwijderaar, chloor
Keuken Doekje met een sopje van allesreiniger
Koelkast Doekje, en een sopje van soda
Kozijnen/vensterbanken Doekje met allesreiniger (meteen voor het stoffen dus)
Lamellen / luxaflex Doekje met allesreiniger
Veel doekjes en allesreiniger dus, en verder gebruik ik ook vaak Dasty, de gele fles, super fijn spul. Zelfs de poepvlekken van de kleintjes en de rode saus krijg ik er mee uit de kleding, spuit ik eerst flink in, intrekken en wassen.
Vloeren (laminaat) Wij hebben een houten vloer, en gebruik gewoon een dweil en allesreiniger
Badkamer (WC) Doekjes, sponsjes, allesreiniger, kalkverwijderaar, chloor
Keuken Doekje met een sopje van allesreiniger
Koelkast Doekje, en een sopje van soda
Kozijnen/vensterbanken Doekje met allesreiniger (meteen voor het stoffen dus)
Lamellen / luxaflex Doekje met allesreiniger
Veel doekjes en allesreiniger dus, en verder gebruik ik ook vaak Dasty, de gele fles, super fijn spul. Zelfs de poepvlekken van de kleintjes en de rode saus krijg ik er mee uit de kleding, spuit ik eerst flink in, intrekken en wassen.
Gast- Gast
Dasty is die van de Wibra, toch? Die wilde ik al gaan halen. En welke doekjes vind jij het fijnst poetsen, en welke allesreiniger gebruik jij?
Gast- Gast
Dasty is idd van de wibra, maak ik ook de kookplaat mee schoon (rvs) en de oven van binnen. Krijg je alles zo weg.
Ik heb ook de roze fles, maak ik de ramen van de auto van binnen mee schoon, en ook hier binnen als ik de ramen net schoon heb, en de kinderen zitten er eens per ongeluk met de vingers oid op. Hoef ik niet altijd meteen weer alles te doen. Ben nogal een pietje precies, maar heb uiteraard niet elke dag zin om ze helemaal te wassen.
Allesreiniger heb ik al nu al een tijdje van de Aldi, maar die flessen zijn sinds kort vernieuwd en erg irritant, dus ga maar eens andere kopen. Vind het al snel prima, meestal heb ik gewoon eigen merk.
En verder gebruik ik gewoon van die schoonmaakdoekjes, microvezel denk ik? Heb er stapels van.
Ik heb ook de roze fles, maak ik de ramen van de auto van binnen mee schoon, en ook hier binnen als ik de ramen net schoon heb, en de kinderen zitten er eens per ongeluk met de vingers oid op. Hoef ik niet altijd meteen weer alles te doen. Ben nogal een pietje precies, maar heb uiteraard niet elke dag zin om ze helemaal te wassen.
Allesreiniger heb ik al nu al een tijdje van de Aldi, maar die flessen zijn sinds kort vernieuwd en erg irritant, dus ga maar eens andere kopen. Vind het al snel prima, meestal heb ik gewoon eigen merk.
En verder gebruik ik gewoon van die schoonmaakdoekjes, microvezel denk ik? Heb er stapels van.
Gast- Gast
Stof - Badstof vaatdoekje van de Hema en allesreiniger.
Vloeren (laminaat) - Stofzuiger en laminaatreiniger. Ik heb een 'dweil' van Leifheit, met een automatische wringer erop.
Badkamer (WC) - Badkamer: wanneer er schimmel op de muren zit HG schimmelreiniger, anders Antical, een badstof vaatdoekje van de Hema voor de tegels en een oude afwasborstel voor de kraan. WC: Glorix hygiënische doekjes, WC-eend kalkreiniger en een Hapric toiletblok.
Keuken - RVS reiniger van Cif, allesreinigerdoekjes, allesreiniger, badstof vaatdoekje van de Hema, schuursponsjes (de goedkoopste in de supermarkt), Dreft afwasmiddel, afwasborstel van Ikea (met de zuignap, makkelijk om aan een kastje te 'plakken'), Antical.
Koelkast - Allesreinigerdoekjes van de Lidl.
Kozijnen/vensterbanken - Badstof vaatdoekje van de Hema en allesreiniger.
Lamellen / luxaflex - Badstof vaatdoekje van den Hema en allesreiniger.
Vloeren (laminaat) - Stofzuiger en laminaatreiniger. Ik heb een 'dweil' van Leifheit, met een automatische wringer erop.
Badkamer (WC) - Badkamer: wanneer er schimmel op de muren zit HG schimmelreiniger, anders Antical, een badstof vaatdoekje van de Hema voor de tegels en een oude afwasborstel voor de kraan. WC: Glorix hygiënische doekjes, WC-eend kalkreiniger en een Hapric toiletblok.
Keuken - RVS reiniger van Cif, allesreinigerdoekjes, allesreiniger, badstof vaatdoekje van de Hema, schuursponsjes (de goedkoopste in de supermarkt), Dreft afwasmiddel, afwasborstel van Ikea (met de zuignap, makkelijk om aan een kastje te 'plakken'), Antical.
Koelkast - Allesreinigerdoekjes van de Lidl.
Kozijnen/vensterbanken - Badstof vaatdoekje van de Hema en allesreiniger.
Lamellen / luxaflex - Badstof vaatdoekje van den Hema en allesreiniger.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Stof: microvezeldoekje met alleen water
Vloeren (laminaat): met een stoomreiniger
Badkamer (WC): bijna alleen met antikalk en een schuursponsje
Keuken: afwasmiddel en een doekje.
Koelkast: allesreiniger met een doekje.
Kozijnen/vensterbanken: alleen met water en meestal neem ik 'm meestal mee met de spons.
Lamellen / luxaflex: hebben we niet.
Vloeren (laminaat): met een stoomreiniger
Badkamer (WC): bijna alleen met antikalk en een schuursponsje
Keuken: afwasmiddel en een doekje.
Kozijnen/vensterbanken: alleen met water en meestal neem ik 'm meestal mee met de spons.
Gast- Gast
Stof:vochtig microvezeldoekje met allesreiniger
Vloeren (laminaat): stofzuiger en dweil met allesreininger
Badkamer (WC): antikalk, wc eend, allesreiniger en een doekje
Keuken: doekje en keukenreiniger.
Kozijnen/vensterbanken: het zelfde als de stof
Vloeren (laminaat): stofzuiger en dweil met allesreininger
Badkamer (WC): antikalk, wc eend, allesreiniger en een doekje
Keuken: doekje en keukenreiniger.
Kozijnen/vensterbanken: het zelfde als de stof
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Stof, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Vloeren (laminaat) wij hebben vinyl en gebruiken hiervoor een sopje van water met blue wonder. we hebben een grote dweil van het merk hara.
Badkamer (WC) chloor met een oude vaatdoek en de douchecabine met een power reiniger met een schrobborstel van de action. daarna een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Keuken, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Koelkast, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Verder gebruik ik dasty voor heel veel!! Sowieso de keuken en het gasfornuis. Maar ook meubels, onze tafels hebben wel een vlekken en kringen en met wat pure dasty erop zijn die vaak snel verdwenen!
Vloeren (laminaat) wij hebben vinyl en gebruiken hiervoor een sopje van water met blue wonder. we hebben een grote dweil van het merk hara.
Badkamer (WC) chloor met een oude vaatdoek en de douchecabine met een power reiniger met een schrobborstel van de action. daarna een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Keuken, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Koelkast, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken, een vaatdoek of microvezel doek met een sopje van water met allesreiniger
Verder gebruik ik dasty voor heel veel!! Sowieso de keuken en het gasfornuis. Maar ook meubels, onze tafels hebben wel een vlekken en kringen en met wat pure dasty erop zijn die vaak snel verdwenen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Stof - Maak altijd een sopje met Ajax Bloemenfestijn en neem alles af met een sloffe doek.
Vloeren (laminaat) - De ene keer met water, de andere keer met laminaatreiniger.
Badkamer (WC) - WC, chloor of Harpix. Douche, cloor
Keuken - Cif Keukenreiniger.
Koelkast - Sopje met Ajax
Kozijnen/vensterbanken Sopje met Ajax.
Lamellen / luxaflex - Heb ik niet.
Vloeren (laminaat) - De ene keer met water, de andere keer met laminaatreiniger.
Badkamer (WC) - WC, chloor of Harpix. Douche, cloor
Keuken - Cif Keukenreiniger.
Koelkast - Sopje met Ajax
Kozijnen/vensterbanken Sopje met Ajax.
Lamellen / luxaflex - Heb ik niet.
Gast- Gast
Stof: eerst met een plumeau, daarna een vochtig doekje eroverheen
Vloeren (laminaat): eerst stofzuigen, daarna dweilen met een scheutje laminaatreiniger of allesreiniger
Badkamer (WC): badkamer doe ik met antikalk, het toilet doe ik met bleek
Keuken: meestal met iets van Glassex of Dasty (dit laatste voor hardnekkige vetvlekken, zoals het fornuis). De gootsteen doe ik met Cif en een schuursponsje. Daarna goed naspoelen en gelijk droog maken met een droge theedoek.. dan glimt 'ie weer als nieuw!
Koelkast: met een sopje van afwasmiddel
Kozijnen/vensterbanken: met een natte doek
Lamellen / luxaflex: m'n Luxaflex heb ik al iets te lang niet gedaan.. binnenkort maar weer eens proberen of dat makkelijk schoon te maken is met een plumeau
Vloeren (laminaat): eerst stofzuigen, daarna dweilen met een scheutje laminaatreiniger of allesreiniger
Badkamer (WC): badkamer doe ik met antikalk, het toilet doe ik met bleek
Keuken: meestal met iets van Glassex of Dasty (dit laatste voor hardnekkige vetvlekken, zoals het fornuis). De gootsteen doe ik met Cif en een schuursponsje. Daarna goed naspoelen en gelijk droog maken met een droge theedoek.. dan glimt 'ie weer als nieuw!
Koelkast: met een sopje van afwasmiddel
Kozijnen/vensterbanken: met een natte doek
Lamellen / luxaflex: m'n Luxaflex heb ik al iets te lang niet gedaan.. binnenkort maar weer eens proberen of dat makkelijk schoon te maken is met een plumeau
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pippa schreef:Ik heb wat nieuwe spullen/schoonmaakmiddelen nodig, dus wil wel even wat meningen/tips, zodat ik geen producten koop die wellicht (bijna) niks doen en zonde van het geld zijn.
Stof Stofdoek
Vloeren (laminaat) Wij hebben een houten vloer en die dweil ik dus met speciaal schoonmaakmiddel van de leverancier.
Badkamer (WC) Allesreiniger (div. merken), bleekwater en HG kalkweg en blue wonder voor de vloer
Keuken Allesreiniger, ontvetter (Aldi) en RVS reiniger
Koelkast Allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken Allesreiniger
Lamellen / luxaflex nvt
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Stof:
stofdoekjes van de Blokker (1,-).
Vloeren (laminaat)
Ook met stofdoekjes van de Blokker, maar voor de vloer bevestig ik hem aan mn swiffer. Stofzuigen doe ik hierdoor een stuk minder en daar gebruik ik een speciale mond voor die geen krassen kan maken op de vloer.
Badkamer (WC)
Badkamers met allesreiniger en schuurspons. Af en toe gebruik ik tandenborstel om de naden (kom niet op het woord) tussen de tegels schoon te schrobben. Wc gebruik ik soms bleek en soms harpic max voor en schrob ik schoon met de wc borstel. De bril en buitenkant maak ik schoon met een microvezeldoek en allesreiniger.
Keuken:
Vloer met veger en daarna een mop eroverheen met allesreiniger. De kastjes en het aanrecht ook met allesreiniger. Het fornhuis ook, soms ook met afwasmiddel, dat ontvet prima. De afzuigkap met Dasty (van de Wibra, fantastisch spul!)
Koelkast
Geel doekje met allesreiniger.
Kozijnen/vensterbanken
Vensterbank eerst met stofdoekje van de Blokker, als ze vies zijn dan ook nog met geel doekje en allesreiniger.
Lamellen / luxaflex
n.v.t.
Voordat ik ga schoonmaken met een nat doekje, maak ik veel dingen graag eerst even stofvrij, want anders gaat dat stof op het doekje zitten en smeer je dat heen en weer.
Ik gebruik ook wel zo'n harige stok om dingen stofvrij te maken (bovenkant van klok,schilderijen, deuren, tv etc. Ook handig.
stofdoekjes van de Blokker (1,-).
Vloeren (laminaat)
Ook met stofdoekjes van de Blokker, maar voor de vloer bevestig ik hem aan mn swiffer. Stofzuigen doe ik hierdoor een stuk minder en daar gebruik ik een speciale mond voor die geen krassen kan maken op de vloer.
Badkamer (WC)
Badkamers met allesreiniger en schuurspons. Af en toe gebruik ik tandenborstel om de naden (kom niet op het woord) tussen de tegels schoon te schrobben. Wc gebruik ik soms bleek en soms harpic max voor en schrob ik schoon met de wc borstel. De bril en buitenkant maak ik schoon met een microvezeldoek en allesreiniger.
Keuken:
Vloer met veger en daarna een mop eroverheen met allesreiniger. De kastjes en het aanrecht ook met allesreiniger. Het fornhuis ook, soms ook met afwasmiddel, dat ontvet prima. De afzuigkap met Dasty (van de Wibra, fantastisch spul!)
Koelkast
Geel doekje met allesreiniger.
Kozijnen/vensterbanken
Vensterbank eerst met stofdoekje van de Blokker, als ze vies zijn dan ook nog met geel doekje en allesreiniger.
Lamellen / luxaflex
n.v.t.
Voordat ik ga schoonmaken met een nat doekje, maak ik veel dingen graag eerst even stofvrij, want anders gaat dat stof op het doekje zitten en smeer je dat heen en weer.
Ik gebruik ook wel zo'n harige stok om dingen stofvrij te maken (bovenkant van klok,schilderijen, deuren, tv etc. Ook handig.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Stof - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Vloeren (laminaat) - Stofzuigen en dweilen met een sopje met allesreiniger en 1x in de zoveel tijd laminaatvloer reiniger.
Badkamer (WC) - De WC met pinkbleek van de Jumbo en de badkamer en de toiletruimte doe ik met allesreinigerdoekjes van de Action, citroengeur. Daarmee doe ik de vloer van het toilet ook. De douche doet m`n vriend met bleek, maar verder geen idee.
Keuken - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Koelkast - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Lamellen / luxaflex - Die hebben we niet.
Vloeren (laminaat) - Stofzuigen en dweilen met een sopje met allesreiniger en 1x in de zoveel tijd laminaatvloer reiniger.
Badkamer (WC) - De WC met pinkbleek van de Jumbo en de badkamer en de toiletruimte doe ik met allesreinigerdoekjes van de Action, citroengeur. Daarmee doe ik de vloer van het toilet ook. De douche doet m`n vriend met bleek, maar verder geen idee.
Keuken - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Koelkast - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken - Geel doekje met een sopje allesreiniger
Lamellen / luxaflex - Die hebben we niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stof: Vochtige doek
Vloeren (laminaat): Deden we in ons vorige huis met allesreiniger en dan zo dweilen
Badkamer (WC): WC: chloor, wc-borstel, vochtige doek, Badkamer: spons en badkamerreiniger
Keuken: vochtige doek
Koelkast: vochtige doek
Kozijnen/vensterbanken: vochtige doek
Vloeren (laminaat): Deden we in ons vorige huis met allesreiniger en dan zo dweilen
Badkamer (WC): WC: chloor, wc-borstel, vochtige doek, Badkamer: spons en badkamerreiniger
Keuken: vochtige doek
Koelkast: vochtige doek
Kozijnen/vensterbanken: vochtige doek
Gast- Gast
Niemand die de binnenkant van de koelkast met soda schoonmaakt? Ik heb dit zo geleerd toen ik de VIG opleiding deed. Neemt ook heel goed de vieze geurtjes weg.
Gast- Gast
Stof:
Met een plumeau (zo'n uitschuifbare, moet wel als het plafond bijna 3,5 meter hoog is ) en stofdoekjes.
Vloeren (laminaat)
Stofzuigen & dweilen met allesreiniger
Badkamer (WC) Stofzuigen, plumeau, dweilen met allesreiniger (ook de muur:)). Kastjes, toilet en wasmeubel met een sopje allesreiniger. Glorix in de wc, spul (spuitbus) tegen kalk in de de douche & badkamerkraan. Een keer in de zoveel tijd een schep soda in de putjes en dan met kokend water overgieten. En ja, soms ook zo'n nat kant en klaar schoonmaakdoekje ergens overheen, lekker makkelijk.
Keuken:
Sopje met allesreiniger, schuurmiddel voor de gootsteen, spuitbus voor het kookstel. Vloer stofzuigen en dweilen met allesreiniger.
Koelkast
Sopje met allesreiniger.
Kozijnen/vensterbanken
Met plumeau /stofdoekje en sopje van alles reiniger.
Lamellen / luxaflex
n.v.t.
Met een plumeau (zo'n uitschuifbare, moet wel als het plafond bijna 3,5 meter hoog is ) en stofdoekjes.
Vloeren (laminaat)
Stofzuigen & dweilen met allesreiniger
Badkamer (WC) Stofzuigen, plumeau, dweilen met allesreiniger (ook de muur:)). Kastjes, toilet en wasmeubel met een sopje allesreiniger. Glorix in de wc, spul (spuitbus) tegen kalk in de de douche & badkamerkraan. Een keer in de zoveel tijd een schep soda in de putjes en dan met kokend water overgieten. En ja, soms ook zo'n nat kant en klaar schoonmaakdoekje ergens overheen, lekker makkelijk.
Keuken:
Sopje met allesreiniger, schuurmiddel voor de gootsteen, spuitbus voor het kookstel. Vloer stofzuigen en dweilen met allesreiniger.
Koelkast
Sopje met allesreiniger.
Kozijnen/vensterbanken
Met plumeau /stofdoekje en sopje van alles reiniger.
Lamellen / luxaflex
n.v.t.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
_MamaRosa_ schreef:Niemand die de binnenkant van de koelkast met soda schoonmaakt? Ik heb dit zo geleerd toen ik de VIG opleiding deed. Neemt ook heel goed de vieze geurtjes weg.
Nee, nog nooit gedaan. Ik gebruik het vooral voor de afvoerputjes. Ik zal het eens proberen
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben trouwens de laatste tijd ook helemaal 'fan' van die kant en klare schoonmaakdoekjes (van Glorix of van Action bijv.). Zo makkelijk om even snel iets schoon te maken, zoals de tafel en N.'s kinderstoel. Ook haal ik een keer per dag zo'n doekje over de toiletbril heen. Ideaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Parisienne schreef:Ik ben trouwens de laatste tijd ook helemaal 'fan' van die kant en klare schoonmaakdoekjes (van Glorix of van Action bijv.). Zo makkelijk om even snel iets schoon te maken, zoals de tafel en N.'s kinderstoel. Ook haal ik een keer per dag zo'n doekje over de toiletbril heen. Ideaal!
Doe ik ook bij de wc, zijn echt makkelijk!
Gast- Gast
Stof
* swiffer. Ik vond het altijd een stom ding maar oh oh oh wat gaat het lekker snel en effectief!
Vloeren (laminaat)
* Een ui in vieren in heet water. Werkt als een tiet.
Badkamer (WC)
* antikal en bleek met lekker geurtje
Keuken
*allesreiniger
Koelkast
*allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken
* Swiffer en als ik eens nat schoonmaak: allesreiniger
Lamellen / luxaflex
* Swiffer, again..
* swiffer. Ik vond het altijd een stom ding maar oh oh oh wat gaat het lekker snel en effectief!
Vloeren (laminaat)
* Een ui in vieren in heet water. Werkt als een tiet.
Badkamer (WC)
* antikal en bleek met lekker geurtje
Keuken
*allesreiniger
Koelkast
*allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken
* Swiffer en als ik eens nat schoonmaak: allesreiniger
Lamellen / luxaflex
* Swiffer, again..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Stof:
Microvezeldoekje van de Zeeman met een sopje allesreiniger( Ajax Eucalyptus of Blue Wonder of groene zeep)
Vloeren (laminaat)
Dweilen met een sopje met Blue Wonder voor de vloer (die groene), groene zeep of laminaatreiniger (dweil is van Leifheit)
Badkamer (WC)
de WC: Glorix, wc blokje van Ambi Pur, de pot zelf maak ik schoon met een sopje bleek of allesreiniger( met microvezeldoekje van Zeeman), en 1x per week doe ik zo'n toilettab erin. Badkamer doe ik ook met een sopje of met bleek, de voegen en kranen vaak met antikalk van de Lidl, spiegel met Blue Wonder(microvezeldoekje, schuursponsje en soms tandenborstel)
Keuken:
Kastjes, aanrecht, gasfornuis met een sopje Ajax Eucalyptus of groene zeep, oven/magnetron met dat spul van HG
Koelkast
Microvezeldoekje met soda of groene zeep
Kozijnen/vensterbanken
Ook gewoon een sopje allesreiniger en microvezeldoekje
Lamellen / luxaflex
Zelfde...
Tinkebell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 49
Registratiedatum : 19-05-11
Stof vochtige doek met allesreiniger wat ik verdunt in een spuitbus heb
Vloeren (laminaat) met andy vloerreiniger of hara
Badkamer (WC) allesreiniger , en de wc van die glorix doekjes
Keuken allesreiniger
Koelkast allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken allesreiniger
Lamellen / luxaflex vochtige doek
Ik heb doekjes van de action micorvezel waren 3 voor 1,22 en zijn ideaal
Vloeren (laminaat) met andy vloerreiniger of hara
Badkamer (WC) allesreiniger , en de wc van die glorix doekjes
Keuken allesreiniger
Koelkast allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken allesreiniger
Lamellen / luxaflex vochtige doek
Ik heb doekjes van de action micorvezel waren 3 voor 1,22 en zijn ideaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:Ik heb wat nieuwe spullen/schoonmaakmiddelen nodig, dus wil wel even wat meningen/tips, zodat ik geen producten koop die wellicht (bijna) niks doen en zonde van het geld zijn.
Stof
Met een vochtig microvezel doekje vd action en allesreiniger (ook vd action)
Vloeren (laminaat)
Stofzuigen en daarna dweilen met speciaal reinigingsmiddel voor onze vloer (gekocht bij de parketzaak)
Badkamer (WC)
Wc met hygienische doekjes van Albert Heijn, in de pot wc eend en een blok van harpic. Muren vd badkamer met allesreiniger, douche en wasbak met antikalk van HG, vloer stofzuigen en daarna dweilen met allesreiniger.
Keuken
Met een sopje van allesreiniger. Kookplaat (rvs) 's avonds na het koken met een sopje van afwasmiddel en soms daarna nog met rvs reiniger van HG.
Koelkast
Ook met een sopje allesreiniger.
Kozijnen/vensterbanken
Met een vochtig doekje + allesreiniger
Lamellen / luxaflex
Met een vochtig doekje + allesreiniger
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Stof : vaatdoekje en sopje met allesreiniger
Vloeren: (laminaat) de groene fles van Sorbo (geschikt voor alle vloeren, ideaal!)
Badkamer: (WC) sopje met chloor, doe ik op m'n knieën met een vaatdoekje
Keuken: elke dag met een sopje met allesreininger en 1x per week met chloor
Koelkast: vaatdoekje + sopje allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken: vaatdoekje + sopje met allesreiniger
Vloeren: (laminaat) de groene fles van Sorbo (geschikt voor alle vloeren, ideaal!)
Badkamer: (WC) sopje met chloor, doe ik op m'n knieën met een vaatdoekje
Keuken: elke dag met een sopje met allesreininger en 1x per week met chloor
Koelkast: vaatdoekje + sopje allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken: vaatdoekje + sopje met allesreiniger
Flow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Stof Met een plumeau en een microvezeldoekje
Vloeren (laminaat) Water met speciaal schoonmaakspul erin, weet ff niet hoe het heet.. En dan met de dweil eroverheen
Badkamer (WC) Allesreiniger, Witte Reus badkamerreiniger, Antikalk, Glorix, schoonmaakdoekjes
Keuken Allesreinigersdoekjes, gewoon van het huismerk. En bij hardnekkig vuil: Mr Muscle keukenreiniger
Koelkast Doekje en allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken Die stof ik, verder doe ik daar niks mee
Lamellen / luxaflex uhm niet.. haha
Vloeren (laminaat) Water met speciaal schoonmaakspul erin, weet ff niet hoe het heet.. En dan met de dweil eroverheen
Badkamer (WC) Allesreiniger, Witte Reus badkamerreiniger, Antikalk, Glorix, schoonmaakdoekjes
Keuken Allesreinigersdoekjes, gewoon van het huismerk. En bij hardnekkig vuil: Mr Muscle keukenreiniger
Koelkast Doekje en allesreiniger
Kozijnen/vensterbanken Die stof ik, verder doe ik daar niks mee
Lamellen / luxaflex uhm niet.. haha
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
» 2 vragen in 1
» Wat kan ik vragen?
» Kan ik dit vragen?
» Handige huishoud-tips / middeltjes topic!
» 2 vragen in 1
» Wat kan ik vragen?
» Kan ik dit vragen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: