Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag?

+8
Catwoman79
Jeanette
GeKKiE
Rovine
Carra
Rush
Lejow
heartsdale
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag? - Pagina 2 Empty Re: reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag?

Bericht  loura di 3 jul 2012 - 3:19

Ik krijg ook niets vergoed dus ik zou hier ook blij mee zijn. Je kan natuurlijk ook kiezen voor werk dichterbij en niets krijgen, kan een bedrijf denken. (ik kreeg het argument toen ik vroeg om reiskosten vergoeding, er zijn zat mensen die zonder reiskosten vergoeding willen werken Wink, met andere woorden voor jou 10 anderen.)
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag? - Pagina 2 Empty Re: reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag?

Bericht  Reeza di 3 jul 2012 - 5:46

Ik ben per maand €120 kwijt aan reiskosten en krijg maar €60 vergoed, dus ik vind het ook erg schappelijk!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag? - Pagina 2 Empty Re: reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag?

Bericht  Mees di 3 jul 2012 - 7:24

Ik krijg straks 0,10 per kilometer, van deur tot deur. Moet ik voor mijn werk nog andere kilometers maken, kan ik die apart declareren (hoeveel ik dan krijg, weet ik nog niet).
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag? - Pagina 2 Empty Re: reiskostenvergoeding is dit een redelijk bedrag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum