Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:23

Ik doe graag alles in stapjes eerst 3 en dan daarna 4. (Ook al kan ik 4 makkelijk) en dan bedoel ik verdient het goed als in de opleiding niveau 3 doen in het bbl?

Maar ik stap niet zomaar over want heb nu een 'redelijk' salaris en een redelijk leuke baan.

Dus zijn er hier mensen die dit doen? Very Happy die hier informatie over hebben?

groetjes aimy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:43

Ligt eraan hoeveel uur natuurlijk. Als leerling verdien je sowieso niet veel. Het minimum loon+ onregelmatigheidstoeslag maar ik denk dat je rond 15a16 netto moet denken en dan op full-time basis.


Laatst aangepast door Cimic op do 5 apr 2012 - 3:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:46

maar als je niveau 4 makkelijk aankan waarom zou je dit dan niet meteen gaan doen? Scheelt opleidingskosten + met diploma niveau 4 verdien je meer dan met 3.
En inderdaad als je de opleiding doet verdien je als BBLer niet veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:48

Ik ga als leerling bbl er 900 euro op achteruit. Ik mag qua salaris nu helemaal niet klagen, maar waarom bij een werkgever blijven als er ontslagen dreigen. In mijn geval dan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:52

Cimic schreef:Ligt eraan hoeveel uur natuurlijk. Als leerling verdien je sowieso niet veel. Het minimum loon+ onregelmatigheidstoeslag maar ik denk dat je rond 15a16 netto moet denken en dan op full-time basis.



Nou, ik werk als IG-er, en ik verdien bruto nog geen 16 euro in het uur, dus ik denk dat het voor een leerling dan wel wat lager ligt. Ik ben 29.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:01

_MamaRosa_ schreef:
Cimic schreef:Ligt eraan hoeveel uur natuurlijk. Als leerling verdien je sowieso niet veel. Het minimum loon+ onregelmatigheidstoeslag maar ik denk dat je rond 15a16 netto moet denken en dan op full-time basis.



Nou, ik werk als IG-er, en ik verdien bruto nog geen 16 euro in het uur, dus ik denk dat het voor een leerling dan wel wat lager ligt. Ik ben 29.
i know, ik ga de opleiding ook doen en de eerste 4 maanden krijg ik 1100 euro lesgeld, daarna zal het in die categorie ook mijn leerling salaris zijn. Die 1600 euro bedoelde ik meer als je klaar was met de opleiding smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Happydobby do 5 apr 2012 - 4:02

_MamaRosa_ schreef:
Cimic schreef:Ligt eraan hoeveel uur natuurlijk. Als leerling verdien je sowieso niet veel. Het minimum loon+ onregelmatigheidstoeslag maar ik denk dat je rond 15a16 netto moet denken en dan op full-time basis.



Nou, ik werk als IG-er, en ik verdien bruto nog geen 16 euro in het uur, dus ik denk dat het voor een leerling dan wel wat lager ligt. Ik ben 29.

+1 en ik ben 28.

Ok, en in welke setting wil je werken? Als je zeker weet dat je bijvoorbeeld de ouderen zorg in wil dan heb je aan niveau 3 voldoende, als jij niveau 4 hebt dan heb je kans dat ze je te duur vinden.
Wil je in het ziekenhuis werken dan kan je beter in 1 keer niveau 4 doen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:04

Cimic schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Cimic schreef:Ligt eraan hoeveel uur natuurlijk. Als leerling verdien je sowieso niet veel. Het minimum loon+ onregelmatigheidstoeslag maar ik denk dat je rond 15a16 netto moet denken en dan op full-time basis.



Nou, ik werk als IG-er, en ik verdien bruto nog geen 16 euro in het uur, dus ik denk dat het voor een leerling dan wel wat lager ligt. Ik ben 29.
i know, ik ga de opleiding ook doen en de eerste 4 maanden krijg ik 1100 euro lesgeld, daarna zal het in die categorie ook mijn leerling salaris zijn. Die 1600 euro bedoelde ik meer als je klaar was met de opleiding verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? 561177



Ow, je bedoelt 1600 totaal ipv 16 euro in het uur. Ja, dat klopt wel ongeveer.

Ik verdiende op mijn 23e in schaal 40 1400 ongeveer trouwens. Op basis van 32 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Happydobby do 5 apr 2012 - 4:09

@MR, zit jij in 40? Ik zit in 35, bij ons krijgen verpleegkundigen 40 maar die werken ze de deur weer uit. Als je contactverzorgende bent bij ons krijg je ook 35.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:12

Ik zit op mijn telefoon te kijken en ik zie dat ik idd wat nulletjes ben vergeten. Maar dat laatste van ongeveer 1500 a 1600 bedoelde ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:49

Nu verdien ik bij een 36 urige werkweek netto wel +- 1600 euro inclusief ort dus ga denk ik niet iets anders doen dan. (werk nu ook in de zorg) Salaris is voor mij wel belangrijk dan maar even op niveau 2 verder werken ook al is dat veels te makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:16

Happydobby schreef:@MR, zit jij in 40? Ik zit in 35, bij ons krijgen verpleegkundigen 40 maar die werken ze de deur weer uit. Als je contactverzorgende bent bij ons krijg je ook 35.



Ik zit nu weer in 35, maar ik zat toen ik evv-er was in 40. Dus dat was wel lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  luisa do 5 apr 2012 - 6:35

1600 netto? Dat vind ik veel hoor. Dat verdiende ik met mijn wo opleiding pas na een jaartje of 3 ervaring.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:11

Dat is wel inclusief 2 zaterdagen + 2 zondagen werken in de maand + een aantal avonden tot half 9 en dan heb ik dit echt wel misschien nog wel wat meer.

Ziekenhuis betaalt niet zo slecht + werk er al 12 jaar dus heb al wat opgebouwd. Maar het werk is makkelijk maar durf niet zo goed wat anders te doen omdat ik dan weer een leerling salaris heb + helemaal weer opnieuw moet beginnen met opbouwen waar ik 12 jaar over heb gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  M@niek do 5 apr 2012 - 7:31

Kun je niet naast je baan een opleiding doen in avonduren bijvoorbeeld?

Je verdient zeker niet slecht maar goed je werkt er ook al 12 jaar natuurlijk. Ik heb een niv 4 diploma en toen ik begon met werken verdiende ik 1500 netto voor 36 uur.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Bruintje Beer do 5 apr 2012 - 8:23

Ik vind het redelijk verdienen. Oke je moet het van je ORT hebben maar toch. Met mijn 24u p.w. verdien ik rond de 1350/1400 euro p.m.
Ik zit nu in schaal 35. Maar heb ook toen ik EVV;er was in schaal 40 gezeten.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Flip Fluitketel do 5 apr 2012 - 8:35

Voor mijn zwangerschap kwam ik regelmatig boven de 1600 euro p.m. uit werkte toen 32u p.w.. Ik draaide toen wel veel avonden en nachten. Bij het werk waar ik op dit moment werk kan je doorgroeien naar schaal 40 periodiek 9 als VIG-er. Dus als ik bij mijn huidige werk blijft werken kan ik de komende jaren nog aardig wat groeien in salaris.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:14

Bruintje Beer schreef:Ik vind het redelijk verdienen. Oke je moet het van je ORT hebben maar toch. Met mijn 24u p.w. verdien ik rond de 1350/1400 euro p.m.
Ik zit nu in schaal 35. Maar heb ook toen ik EVV;er was in schaal 40 gezeten.

Klopt dat werd tegen mij ook gezegd, ik wil in de toekomst ook minder werken helemaal als ik een kleintje heb. Ik zou dan rond de 30 uur willen werken als dat kan. Ik verdien nu 1900 euro netto, ik mag niet klagen maar ik ben dan wel vaak weg en ga op oefeningen (verdien dan nog meer) Maar er voor je kind zijn vind ik ook erg belangrijk. Dan verdien ik maar minder, als het werk leuk is en ik kan groeien in mijn werk zit ik op mijn plek smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 19:16

In welke schaal begin je dan als leerling? Ik geloof niet dat ik met mijn leeftijd (ben dan 31) als ik klaar ben met de opleiding in schaal 35 of 40 kom, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Bruintje Beer do 5 apr 2012 - 20:16

Als je klaar bent met je opleiding kom je gelijk in schaal 35/1 of je moet de aanloopschaal nog krijgen dat is dan schaal 34.
Welke schaal je hebt als leerling weet ik niet.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 20:21

Cimic schreef:In welke schaal begin je dan als leerling? Ik geloof niet dat ik met mijn leeftijd (ben dan 31) als ik klaar ben met de opleiding in schaal 35 of 40 kom, toch?



ik denk dat dit ook wel licht aan de plek waar je komt en of ze al wat jaren voor je mee willen tellen! Hier zette ze me toendertijd (wel andere opleiding maar toch) niet in de laagste schaal neer maar was er zeker wel ruimte voor onderhandeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Happydobby do 5 apr 2012 - 21:43

Bruintje Beer schreef:Als je klaar bent met je opleiding kom je gelijk in schaal 35/1 of je moet de aanloopschaal nog krijgen dat is dan schaal 34.
Welke schaal je hebt als leerling weet ik niet.

Het leerlingensalaris is geen schaal maar een vast gesteld bedrag voor het leerjaar waar je in zit.
Bijv jaar 1 900
jaar 2 1100
jaar 3 1300

Zoiets, maar als jij al een baan hebt en je verdient 1500 bruto dan willen ze je nog wel eens in schaal 25 zetten. Ze snappen heus wel dat iemand die 30 is en nu 1500 heeft niet terug wil naar 900.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 2:06

Ik hoef voor mijn salaris gelukkig geen nachten te werken alleen maar avonden tot half 9.

Maar dat boeit verder niet ik zou graag niveau 3 of 4 gaan doen maar het salaris houdt me echt tegen. Erg jammer dat ik deze keuze niet veel eerder heb kunnen maken. Niet dat ik nu mega goed verdien maar wel gewoon goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 4:47

Aimy schreef:Ik hoef voor mijn salaris gelukkig geen nachten te werken alleen maar avonden tot half 9.

Maar dat boeit verder niet ik zou graag niveau 3 of 4 gaan doen maar het salaris houdt me echt tegen. Erg jammer dat ik deze keuze niet veel eerder heb kunnen maken. Niet dat ik nu mega goed verdien maar wel gewoon goed.



Als je klaar bent kunt je wel meer verdienen, bovendien kun je verkort doen omdat je al helpende bent. Wat maakt 1 jaartje minder nu uit als je hoger op kan komen en misschien meer kan verdienen, op langer termijn trek je alleen maar meer winst.

Ik ga nog meer op achteruit dan jij? Maar het is maar even niet mijn hele leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Flip Fluitketel za 7 apr 2012 - 14:15

Aimy schreef:Ik hoef voor mijn salaris gelukkig geen nachten te werken alleen maar avonden tot half 9.

Maar dat boeit verder niet ik zou graag niveau 3 of 4 gaan doen maar het salaris houdt me echt tegen. Erg jammer dat ik deze keuze niet veel eerder heb kunnen maken. Niet dat ik nu mega goed verdien maar wel gewoon goed.

Maar op den duur verdien je toch wel meer lijk mij als je je Vig diploma heb dan als Helpende. Is mijn ervaring in ieder geval. Zeker als je al 12 jaar ervaring heb. En je kan toch altijd onderhandelen over je salaris voordat je een besluit neemt om niv.3 of 4 te gaan doen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk? Empty Re: verzorgende niveau 3 betaalt dat eigenlijk redelijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum