Ik wil foto's zien van..
+7
Paper Crown
Marin
minoessepoes
Raindrop
Jade
Ooh La La!
Lavendel
11 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik wil foto's zien van..
mooi Carrie! Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!
Ik vind dat het huis veel rust uitstraalt. erg mooi
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:mooi Carrie! Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!
Dank je Jade, wat lief! En het grappige is, het is ook nog zo! Ik kom daar helemaal tot rust. Word elke dag wakker door het fluiten van de vogeltjes, er zitten er daar heel veel! Of ik loop de tuin in om naar de vogeltjes te luisteren En ik slaap daar als een blok! Dat zijn veel uitroeptekens!
Gast- Gast
Carrie schreef:Jade schreef:mooi Carrie! Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!
Dank je Jade, wat lief! En het grappige is, het is ook nog zo! Ik kom daar helemaal tot rust. Word elke dag wakker door het fluiten van de vogeltjes, er zitten er daar heel veel! Of ik loop de tuin in om naar de vogeltjes te luisteren En ik slaap daar als een blok! Dat zijn veel uitroeptekens!
Ja jullie huis is heel erg mooi en super gezellig en rustig. Het gekke is, ik had natuurlijk ook funda foto's gezien, dat was heel druk! Heel leuk, is je heel erg gegund!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paar badkamer foto's!
Zoals ik al zei moesten de tegels voor de binnenkant van de douch nog komen... uit Italie. Ja ja..dat zegt de man van de badkamer.............
Zoals ik al zei moesten de tegels voor de binnenkant van de douch nog komen... uit Italie. Ja ja..dat zegt de man van de badkamer.............
Mooie huizen allemaal meiden, leuk al die verschillende stijlen . En wat een werk!
Ik ben echt enorm jaloers op jullie huis Ooh la la, super gaaf! Dat is toch koop? I wish we could..
Ik ben echt enorm jaloers op jullie huis Ooh la la, super gaaf! Dat is toch koop? I wish we could..
Gast- Gast
[quote="Powerbabe"]Mooie huizen allemaal meiden, leuk al die verschillende stijlen . En wat een werk!
Ik ben echt enorm jaloers op jullie huis Ooh la la, super gaaf! Dat is toch koop? I wish we could..[/quote]
haha ik ook! Zat gisteren al op de website van dat plan te kijken. Prachtig! Heb even alle plattegronden van alle woningen bekeken
Maar goed.. Helaas pindakaas kunnen wij niet kopen, heb ik geen baan, heeft mijn vriend geen baan in Amsterdam. Dus het zit allemaal erg mee
Ik ben echt enorm jaloers op jullie huis Ooh la la, super gaaf! Dat is toch koop? I wish we could..[/quote]
haha ik ook! Zat gisteren al op de website van dat plan te kijken. Prachtig! Heb even alle plattegronden van alle woningen bekeken
Maar goed.. Helaas pindakaas kunnen wij niet kopen, heb ik geen baan, heeft mijn vriend geen baan in Amsterdam. Dus het zit allemaal erg mee
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Carrie schreef:Jade schreef:mooi Carrie! Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!
Ja jullie huis is heel erg mooi en super gezellig en rustig. Het gekke is, ik had natuurlijk ook funda foto's gezien, dat was heel druk! Heel leuk, is je heel erg gegund!
Ja de vorige bewoners hadden het heel anders ingericht, ik houd van rust en orde en gezelligheid Een huis moet rustig zijn vind ik. Wat een verademing met ons vorige appartementje waar overal dingen stonden omdat we eruit gegroeid waren.
Gast- Gast
Carrie schreef:Paper Crown schreef:Carrie schreef:Jade schreef:mooi Carrie! Ik ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!
Ja de vorige bewoners hadden het heel anders ingericht, ik houd van rust en orde en gezelligheid Een huis moet rustig zijn vind ik. Wat een verademing met ons vorige appartementje waar overal dingen stonden omdat we eruit gegroeid waren.
Echt mooi gedaan! Ik hoop dat wij ook rust kunnen creeren in onze woning.
@PC: Ik vind jullie badkamer ook erg mooi! Hele mooie tegels! Wij willen onze badkamer en toilet ook nog aanpakken, maar moeten eerst eventjes weer sparen. Omdat het kleine ruimtes zijn zullen we met lichte tegels moeten/gaan werken.
Jade- Ratel
Ja het lijkt me echt raar om ineens zo veel meer ruimte te hebben Carrie! Echt een heel huis! Ik vind de extra studeerkamer hier al heerlijk, alleen dat al is extra ruimte.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ja het lijkt me echt raar om ineens zo veel meer ruimte te hebben Carrie! Echt een heel huis! Ik vind de extra studeerkamer hier al heerlijk, alleen dat al is extra ruimte.
Ja lekker he, extra ruimte? En inderdaad een heel huis! Haha ben steeds van alles kwijt, moet ik weer helemaal naar zolder, ben ik beneden, liggen mijn sleutels nog boven. Dat is wel even wennen De eerste nachten voelde het ook alsof ik op het huis van een ander aan het passen was, zo groot en mooi vond/vind ik het!
Gast- Gast
Jade: je hebt deze tegels ook lichter! Wel 2 tinten lichter grijs. Wij hebben een grote badkamer, ik geloof 9m2 maar een joekel van een raam, vandaar dat we het wat donkerder genomen hebben!
Paper Crown schreef:Jade: je hebt deze tegels ook lichter! Wel 2 tinten lichter grijs. Wij hebben een grote badkamer, ik geloof 9m2 maar een joekel van een raam, vandaar dat we het wat donkerder genomen hebben!
Oke, ze zijn wel echt heel gaaf! Lichtgrijs is ook erg mooi! Onze badkamer is maar 3m2, met een klein raampje. Maar misschien dat grote tegels de ruimte juist groter doet lijken!
Echt heel mooi! Ik ben ook benieuwd hoe jullie doucheruimte wordt.
Jade- Ratel
Jade schreef:Paper Crown schreef:Jade: je hebt deze tegels ook lichter! Wel 2 tinten lichter grijs. Wij hebben een grote badkamer, ik geloof 9m2 maar een joekel van een raam, vandaar dat we het wat donkerder genomen hebben!
Oke, ze zijn wel echt heel gaaf! Lichtgrijs is ook erg mooi! Onze badkamer is maar 3m2, met een klein raampje. Maar misschien dat grote tegels de ruimte juist groter doet lijken!
Echt heel mooi! Ik ben ook benieuwd hoe jullie doucheruimte wordt.
Niet perse groter maar in ieder geval minder druk! Hoe groter de tegel hoe rustiger de ruimte oogt. Denk maar aan mozaiek op de muur of dezelfde muur met grote tegels! Als je tzt het adres van de tegelboer wil laat maar weten, de tegels zien er duur uit maar zijn dat echt niet!
@ Ooh la la, volgens mij herken ik de huizen ook, is het toevallig aan een watertje vlakbij de bouwmarkt? Ziet er heel mooi uit, vooral ook icm je moodboard! Laat je toevallig een huurwoning achter? (ik zoek er een haha)
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
[quote="Punk'd"]
Zonder mijn vriend had ik het ook niet kunnen doen hoor Ik zit steeds met korte contracten qua werk.
Nu nog ons huidige huis verkopen...
Powerbabe schreef:Mooie huizen allemaal meiden, leuk al die verschillende stijlen . En wat een werk!
Zonder mijn vriend had ik het ook niet kunnen doen hoor Ik zit steeds met korte contracten qua werk.
Nu nog ons huidige huis verkopen...
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Queen schreef:@ Ooh la la, volgens mij herken ik de huizen ook, is het toevallig aan een watertje vlakbij de bouwmarkt? Ziet er heel mooi uit, vooral ook icm je moodboard! Laat je toevallig een huurwoning achter? (ik zoek er een haha)
Niet echt in de buurt van water. We zitten vlakbij een stadspark. Een P.raxis is redelijk in de buurt (max 2.km)
Helaas geen huurwoning, maar koop. Wel in dezelfde buurt In het slechtste geval zullen we het wel gaan verhuren (na onze verhuizing).
Ooh La La!- Prater
Inmiddels is onze slaapkamer behangen!
En de andere kant van de kamer.
3 muren zijn roomwit, 1 met patroon.
edit: er komen nog plintjes langs het plafond en de vloer moet er nog in!
En de andere kant van de kamer.
3 muren zijn roomwit, 1 met patroon.
edit: er komen nog plintjes langs het plafond en de vloer moet er nog in!
Laatst aangepast door Jade op vr 8 feb 2013 - 2:29; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
Super schattig! Maar vind je vriend dat nou echt leuk om tussen de roosjes te slapen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Super schattig! Maar vind je vriend dat nou echt leuk om tussen de roosjes te slapen?
Ja! dat vindt hij inderdaad leuk! We hebben het behang samen uitgezocht.
Jade- Ratel
Mijn ex vriend in dit geval, zou dat ook helemaal niet erg vinden hoor. Leuk juist!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Jade schreef:Marin schreef:Super schattig! Maar vind je vriend dat nou echt leuk om tussen de roosjes te slapen?
Mijn vriend zou zulk behang echt nooit toestaan.
Ik zou het ook niet uitzoeken trouwens, dat scheelt al een hele discussie
Wat voor kleur vloer komt er in Jade?
Ooh La La!- Prater
Ooh La La! schreef:Jade schreef:Marin schreef:Super schattig! Maar vind je vriend dat nou echt leuk om tussen de roosjes te slapen?
Over dat behang wilde ik idd ook al vragen, no way dat mijn man daarin zou willen slapen ahhahahaha. Ik zou het zelf ook niet uitkiezen dus ook hier zouden er geen discussies hierover zijn;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Ooh La La! schreef:Jade schreef:Marin schreef:Super schattig! Maar vind je vriend dat nou echt leuk om tussen de roosjes te slapen?
Over dat behang wilde ik idd ook al vragen, no way dat mijn man daarin zou willen slapen ahhahahaha. Ik zou het zelf ook niet uitkiezen dus ook hier zouden er geen discussies hierover zijn;)
Dat scheelt alweer . Wij vinden het wel mooi!
deze vloer komt erin:
Jade- Ratel
Mooie vloer!
Ooh La La!- Prater
Ooh La La! schreef:Mooie vloer!
dankje!
Hebben jullie al een vloer uitgezocht?
Jade- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
» fotolijst voor 3 a4 formaat fotos waar?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: