Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil foto's zien van..

+7
Paper Crown
Marin
minoessepoes
Raindrop
Jade
Ooh La La!
Lavendel
11 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Empty Re: Ik wil foto's zien van..

Bericht  Jade do 28 jun 2012 - 2:50

Lavendel schreef:
Jade schreef:

Verder hebben we ook niet echt de financiele middelen voor een nieuwe inboedel, we moeten dus helaas nog een tijdje met de oude meubels doen (donker hout). Ik hoop dat we steeds meer kunnen vervangen en zo uiteindelijk ons eigen plekje kunnen creeren.

Schilderen! De meeste donkere meubels kunnen prima geschilderd worden. Heb ik ook ooit met een oude kast gedaan, mooi wit, en met een oud tafeltje, donker groen.

Oude meubels schilderen vind ik nog 3556X mooier dan nieuwe meubels ook.. Doen!

Ik heb er al overnagedacht.. maar ik durf niet zo goed Embarassed. Ik ben bang dat ik het echt giga verpest terwijl het nu nog verkoopbaar zou zijn.

dit zijn de meubels:

**

Laatst aangepast door Jade op do 28 jun 2012 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jade do 28 jun 2012 - 2:52

chips, grote foto's! Je kunt evt. linkje kopieeren in je adresbalk, dan zie je de volledige foto's.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 2:55

Dat duurt nog wel een aantal weken. Wil wachten tot het helemaal klaar is en er moet nog best wel wat gebeuren.

Zal op de laptop vanavond even naar de foto's hier in topic kijken, op telefoon gaat dat minder goed, maar ben ook zo benieuwd naar de rest!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  minoessepoes do 28 jun 2012 - 3:17

Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Is dat in Amsterdam, in de Indische buurt? Volgens mij hebben wij gister gemaild dat wij graag mee informatie over dit complex willen hebben!

Echt? Wat leuk! Het is inderdaad in de Indische buurt Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 561177
Woon je daar al in de buurt?

Wij wonen in de buurt van het Amstelstation. We hebben inmiddels al 14 appartementen bekeken die het allemaal net niet waren of die voor onze neus weggekaapt werden. Vandaar dat we het ook wel spannend vinden om eventueel van tekening te kopen, aangezien we al van veel appartementen dachten dat heel mooi zou zijn en het dat helemaal niet was.

Maar deze appartementen zien er heel logisch ingedeeld uit, aardig ruim qua m2 en de buurt vind ik wel heel leuk en levendig. We hebben het ook naar onze makelaar doorgestuurd en wachten af wat hij er ook van vind.

Wat leuk dat jullie daar een appartement gekocht hebben, hebben jullie het al lang geleden gekocht? Wie weet worden we ooit nog buren Laughing .
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 3:28

*

Laatst aangepast door Marin op vr 29 jun 2012 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel do 28 jun 2012 - 3:32

Ik zou het doen Jade, je kunt er weinig aan verpesten. Dan schuur je het eraf en schilder je opnieuw. (Je moet natuurlijk wel even zeker weten of het hout geschikt ervoor is, er zijn hier volgens mij wel wat dames die er verstand van hebben).

Ik vind iets oudere geschilderde meubels zoveel meer uitstralen in een woning dan nieuwe meubels. Je kunt ze ook helemaal je eigen kleur geven, wit, whitewash, lichtblauw, donkergroen etcetc. Ik heb bijna alleen maar geschilderde meubels..Maar hey, dit is natuurlijk allemaal super persoonlijk!

Allemaal geschilderd:Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 281626781

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 2012-05-17%252020.44.18Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 2012-05-20%252017.45.51

Misschien moet je even kijken wat vergelijkbare meubels doen op markplaats? Want als ze niet verkoopbaar lijken is de keuze al een stuk makkelijker lijkt me?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:33

@ Marin...

Hoe vind je het dat er zo weinig van jouw stijl is terug te zien? Ik bedoel dat niet als oordeel, maar ik herinner me die prachtige foto's van je laatste appartement en dat hele lieve romantische meisjesachtige, en dit is niet helemaal recht tegenovergesteld, maar toch behoorlijk...

Vind je dat lastig, of houd je juist ook van deze stijl?

Gast
Gast

Bericht  Lavendel do 28 jun 2012 - 3:34

Leuk Marin! Leuk bij die eettafel. Dat balkonkruidentuintje I love you Wel totaal ander sfeertje dan in je oude huis!

Kom je trouwens ook naar de Utrecht meeting 12 juli?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ooh La La! do 28 jun 2012 - 3:35

minoessepoes schreef:
Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:Is dat in Amsterdam, in de Indische buurt? Volgens mij hebben wij gister gemaild dat wij graag mee informatie over dit complex willen hebben!

Echt? Wat leuk! Het is inderdaad in de Indische buurt Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 561177

Wij wonen in de buurt van het Amstelstation. We hebben inmiddels al 14 appartementen bekeken die het allemaal net niet waren of die voor onze neus weggekaapt werden. Vandaar dat we het ook wel spannend vinden om eventueel van tekening te kopen, aangezien we al van veel appartementen dachten dat heel mooi zou zijn en het dat helemaal niet was.

Maar deze appartementen zien er heel logisch ingedeeld uit, aardig ruim qua m2 en de buurt vind ik wel heel leuk en levendig. We hebben het ook naar onze makelaar doorgestuurd en wachten af wat hij er ook van vind.

Wat leuk dat jullie daar een appartement gekocht hebben, hebben jullie het al lang geleden gekocht? Wie weet worden we ooit nog buren Laughing .

Wij hebben ons direct ingeschreven toen het in de verkoop ging (juli vorig jaar).
Welk type zouden jullie willen? Bouwnummer mag je ook zeggen, dan kan ik kijken of we ook echt buren kunnen worden Wink Naast ons is namelijk nog vrij!
Ik heb een 3D tekening gemaakt van ons type, als jullie op dezelfde doelen zou ik je die kunnen PM'en als je wilt. Krijg je misschien een betere indruk van de ruimte.

De buurt is super leuk! Wij wonen er nu ook al, hoeven straks letterlijk 600 meter te verhuizen Laughing

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 3:37

Er staan nog zeven dozen met mijn spullen te wachten, dus dat vind ik helemaal niet erg, want dat komt nog. Onder andere de doos met decoratie :cheering:

Rood is niet persé mijn favoriete kleur nee, maar ik hou wel heel erg van design, en van zwart en wit hou ik wel heel erg. Een meisjespaleis zal t nooit worden maar dat hoeft ook niet, ik wil dat we het allebei mooi vinden. Maar dit is nu gewoon nog een allegaartje van onze oude spullen, als we over een aantal jaar naar een nieuw huis gaan, zullen we wel echt nieuwe meubels kopen waar we echt samen voor kiezen. Voor nu is t toch beetje zo op de rand tussen Ikea en design. Het liefst wil ik een industriële look maar dat is wel moeilijk creëren in Nederland.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 3:39

Lavendel, ik zal eens kijken wie er komen en of ik kan. Jou ontmoeten lijkt me erg leuk! En jouw huisje is zo mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:40

Ik vind het wel iets hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Het contrast verwonderde me een beetje, maar tegelijk vind ik het dan wel weer passen bij de foto's die jij maakt.
Dat rode vind ik wel bij het geheel passen. En die lekkere mudvolle boekenkasten *kwijl*

Gast
Gast

Bericht  Jade do 28 jun 2012 - 3:42

Lavendel schreef:Ik zou het doen Jade, je kunt er weinig aan verpesten. Dan schuur je het eraf en schilder je opnieuw. (Je moet natuurlijk wel even zeker weten of het hout geschikt ervoor is, er zijn hier volgens mij wel wat dames die er verstand van hebben).

Ik vind iets oudere geschilderde meubels zoveel meer uitstralen in een woning dan nieuwe meubels. Je kunt ze ook helemaal je eigen kleur geven, wit, whitewash, lichtblauw, donkergroen etcetc. Ik heb bijna alleen maar geschilderde meubels..Maar hey, dit is natuurlijk allemaal super persoonlijk!

Allemaal geschilderd:Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 281626781

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 2012-05-17%252020.44.18Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 2012-05-20%252017.45.51

Misschien moet je even kijken wat vergelijkbare meubels doen op markplaats? Want als ze niet verkoopbaar lijken is de keuze al een stuk makkelijker lijkt me?

Jouw huisje ziet er echt gezellig uit Lavendel! Ik hou zelf erg van wit/grijs en dit zijn ook de kleuren die door ons hele huis terug komen!

Mijn vriend heeft al gezegd dat we misschien eerst een kastje van marktplaats oid moeten kopen en opknappen. Mijn eettafel is gelakt, ik denk dat dat sowieso moeilijker wordt om mooi te krijgen!

We zetten volgende maand de meubels eerst zo in de woonkamer en ik ga dan alles beetje bij beetje vervangen/opknappen! Ik vind opgeknapte meubels ook erg mooi, maar heb er nu ook eventjes geen tijd voor! Straks wel. cheers

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  minoessepoes do 28 jun 2012 - 3:43

Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:
Ooh La La! schreef:

Wij hebben ons direct ingeschreven toen het in de verkoop ging (juli vorig jaar).
Welk type zouden jullie willen? Bouwnummer mag je ook zeggen, dan kan ik kijken of we ook echt buren kunnen worden Wink Naast ons is namelijk nog vrij!
Ik heb een 3D tekening gemaakt van ons type, als jullie op dezelfde doelen zou ik je die kunnen PM'en als je wilt. Krijg je misschien een betere indruk van de ruimte.

De buurt is super leuk! Wij wonen er nu ook al, hoeven straks letterlijk 600 meter te verhuizen Laughing

Oei dat zou ik aan mijn vriend moeten vragen, we hadden in ieder geval gekeken naar een hoekwoning, met een loggia op de eerste etage dacht ik en ook het andere model. Mochten we echt verder gaan kijken dan zal ik nog wel wat vragen op je gaan afvuren als je dat goed vind!Very Happy
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! do 28 jun 2012 - 3:44

minoessepoes schreef:
Ooh La La! schreef:
minoessepoes schreef:
Ooh La La! schreef:

Oei dat zou ik aan mijn vriend moeten vragen, we hadden in ieder geval gekeken naar een hoekwoning, met een loggia op de eerste etage dacht ik en ook het andere model. Mochten we echt verder gaan kijken dan zal ik nog wel wat vragen op je gaan afvuren als je dat goed vind!Very Happy

Geen probleem! Vraag maar raak.

Laatst aangepast door Ooh La La! op vr 29 jun 2012 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 3:48

PinkCoelho schreef:Ik vind het wel iets hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Het contrast verwonderde me een beetje, maar tegelijk vind ik het dan wel weer passen bij de foto's die jij maakt.
Dat rode vind ik wel bij het geheel passen. En die lekkere mudvolle boekenkasten *kwijl*

Ja ik snap t wel hoor, het is nou niet bepaald landelijk waar de meeste meiden toch van houden. Maar dat is ook wel gewoon beetje wat er bij hoort, compromissen sluiten over inrichting. Vind dat gekibbel over een bepaalde kandelaar wel of niet echt heerlijk. Dan zeggen we: hebben we nu ruzie? Ja lul. Ok trut. Laughing
En ik had van die houten letters met Amour ineens neergezet en dan komt ie thuis en dan is t echt van aaargh wat doet dat daar? Ja dat staat daar ;-)
Had het wel expres hoog in de gang neer gezet, al verwacht ik menig opmerking van z'n vrienden Hahaha.
Ik moet er wel om lachen, samen komen we wel gewoon tot een inrichting die ons allebei aanspreekt en vind t een leuke uitdaging om t zo aan te kleden dat t sfeer krijgt en we t beide mooi vinden. Ik kijk echt enorm uit naar die foto wand en het Canvas aan de muur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:53

En het is toch ook mogelijk om van meer dan een stijl te houden? Ik heb zelf een beetje die 'lievebloemetjesengutgutgutwatschattig' inrichting. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik niet net zo gelukkig of ongelukkig zou zijn met een modernere inrichting.

Het is denk ik het allerfijnst als er uiteindelijk een mix komt waarmee jullie beiden kunnen leven, en wellicht uiteindelijk in een samen gekocht huis, een volledig nieuwe inrichting die een wat betere match vormt van jullie beider stijlen. Nu zal het toch meer samenvoegen van wat er al is, zijn.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 3:59

Precies, zo zal het precies zijn :-)
En ik vind t ook wel heel leuk dat ik een vriend heb die ook echt een duidelijke mening heeft over interieur en niet alles klakkeloos van me aanneemt. Dat ie alleen een andere mening heeft dan ik.. Tja.. Dan kibbbelen we lekker verder :-) We vinden t altijd heel leuk om samen interieurwinkels of websites te bezoeken en te vergelijken wat we mooi vinden. Ook wel overeenkomsten hoor, maar ja dat zijn dan lampen van €500. Super gaaf maar pas over paar jaar misschien, nu zeker nog niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 4:03

Ik heb trouwens vrienden die echt zo'n uhm... nou houten vloer, leren bank, dressoir en eettafel en salontafel van hout, trouwens alles in grenen. En die kochten ineens een schilderij, nou modern, abstract. Zo gaaf....

En dat past ook bij elkaar....

Gast
Gast

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 4:08

Ja grappig! Hout kan ook wel echt mooi zijn, al ben ik geen fan van grenen.
Ik wil heel graag een houten eettafel met rvs poten, zo stoer.

En je ziet hoeveel een bos bloemen ook al goed doet en sfeer geeft. Grappig is dat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 28 jun 2012 - 5:10

O, wat leuk topic!!

Alleen nog even geduld met onze foto's. De stucadoor is bezig in het huis, mooie gele muren van de voorstrijk.. de tegels voor de binnenkant van de douch laten op zich wachten omdat volgens de leverancier: 'Het helemaal uit Italie moet komen.' Zover is Italie toch niet?! Het plafond ligt open omdat we lichtpunten verplaatsen, de deuren liggen eruit omdat we andere deuren krijgen.. niets moois aan momenteel..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 5:25

Hahaha nou als die tegels te zwaar zijn voor t vliegtuig dan gaat t met de boot. Vast via kaap de goede hoop ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra do 28 jun 2012 - 5:48

Haha, PC... helemaal uit Italië. Geloof mij, dat is gewoon een smoesje omdat hij niet wil zeggen dat ze nog niet besteld zijn. Dat verhaal uit Italië heb ik vaker gehoord.

Maar ze komen vanzelf!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:01

Mooi je geschilderde meubels Lavendel! Zo kun je er echt je persoonlijke touch aan geven.

Ik heb heel veel klusfoto's maar heb niet zo'n zin om die te uploaden. Er is in ieder geval vrij veel aan gebeurd, alle muren zijn voorgestreken en gestuct, alle deuren en kozijnen zijn in wit hoogglans geschilderd, alle plafonds gewit, overal geschilderd, nieuwe vloer, nieuw toilet beneden (nog niet af) enz. Dus dit zijn gewoon een paar na-foto's smile

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto-1
Stukje overloop en onze slaapkamer op zolder. Het roze was eerst bruin, en de balken zijn opnieuw geschilderd.

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto1
Onze slaapkamer. De dag dat we net over gingen. We waren gesloopt en hebben meteen een picknick op bed gehouden Very Happy Nu staan er nog witte nachtkastjes met lampjes en een 4 ladekast. Aan het hoofdeinde wil ik nog een mooi iets hangen. Weet nog niet wat.

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto2
Gezellig hoekje in de huiskamer Very Happy

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto3

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto4
Onze eettafel I love you Het blad is gemaakt van hout van oude kerkbanken. Hetzelfde geldt voor ons tv meubel.

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto5

Ik wil foto's zien van.. - Pagina 2 Foto6

Alles is nog niet helemaal af. Maandag komt onze plisse voor bij het raam aan de voorkant, en moet het nog wat persoonlijker maken allemaal. Maar ben er heel erg blij me! Zo'n groot huis voor ons, kan het nog steeds niet geloven!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 9:48

Het ziet er nu al knus uit, Carrie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: