Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 9:05

Iemand ervaring met de banken van montèl?

Wij hebben nu een leren bank van dit merk op het oog, maar gezien het prijskaartje dat eraan hangt willen we wel graag kwaliteit. Ik ken het merk verder niet. Heeft iemand hier een bank van montèl en hoe is de kwaliteit van de bank?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  blonky1986 wo 27 jun 2012 - 23:31

Wij hebben een montel bank en die hebben we nu 2.5 jaar ongeveer. Wordt heel vaak gestofzuigd (kat en hond) en beide staan er geregeld tegenop te springen. De bank ziet er echter nog erg goed uit! Nog zo goed als nieuw, wel is het misschien aan te raden om hem te coaten. Dat hebben wij niet gedaan, maar er is al geregeld iets over heen gegaan (schoon gekregen hoor).
blonky1986
blonky1986
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 118
Registratiedatum : 26-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Ooh La La! do 28 jun 2012 - 0:33

Mijn schoonouders hadden banken van Montel.
Ruim 10 jaar geleden gekocht en afgelopen maand weg gedaan omdat schoonmams een andere inrichting wilde.
De banken waren (zonder overdrijven) nog zo goed als nieuw! We hebben ze zelfs nog makkelijk via MP voor een goede prijs kunnen verkopen.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:34

Foto? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:16

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? 000753015614000_5



Blonky: jullie hebben dan denk ik een stoffen bank, of niet? Volgens mij kun je alleen een stoffen bank laten impregneren namelijk, wij willen graag leer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:22

Erg mooi! Denk aan de permanent markers he nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:22

ik heb zojuist de eerste weg gegooid lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Floor do 28 jun 2012 - 7:56

Wij hebben zo'n 6 jaar 2 montel bankstellen (stof, geimpregneerd). We zijn nu aan het kijken voor een andere bank, we willen gewoon een keer wat anders, maar kunnen niks vinden wat we net zo mooi en goed vinden als de banken die we nu hebben. Ze zijn echt nog prima, worden 2x per dag gestofzuigd (ivm katten, grijze bank, witte kat :P ).
Montel heeft ook goed service, 1 van de 2 banken was na ongeveer een half jaar de stof los op de naad in het midden van de bank, de bank is toen compleet opnieuw gestoffeerd.
Laatst in de winkel vertelde ze dat er op leer ook garantie zit (gaatjes komen ze maken, de eerste ...jaar).
Leuk bankstel heb je uitgezocht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  kwak do 28 jun 2012 - 8:02

mooi Rejoy! Dit gaat perfect in jullie huis passen!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:17

Wij hebben ook een bank van Montel, en hij ziet er nog prima uit, ondanks dat er regelmatig op geknoeid wordt. De service is ook goed bevallen, de volgende bank zal daar waarschijnlijk ook vandaan komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 9:21

We zijn geslaagd vanavond, dus ik wil er niets slechts meer over horen hoor Razz We hebben bovenstaande bank, maar dan met een extra rugsteun ipv de armsteun aan het korte deel. Mijn man wilde er per se audio in, dus die zit er straks bij in. Ik vond het een beetje onzin, maargoed, hij is er helemaal mee in z'n nopjes, haha. We hebben wel een garantieplan erbij, als één van de kinderen verzint om er met een pen of permantent marker op te tekenen, komen ze het reinigen en als het niet te reinigen valt gaan ze het opnieuw stofferen. Geldt ook voor beschadigingen van bijvoorbeeld ritsjes of knopen van broeken/schoenen of wat dan ook of wanneer je het blauw van een nieuwe spijkerbroek er niet meer af kunt krijgen. Geldt voor vijf jaar. Als we nou een antraciet kleurige bank hadden uitgezocht hadden we het niet gedaan, maar wit is wel een kwetsbare kleur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 20:10

Dat is een mooi garantieplan! Betaal je daar nou veel voor?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 20:16

Linda schreef:Dat is een mooi garantieplan! Betaal je daar nou veel voor?

is afhankelijk van het aantal zitplekken. Wij moesten daarvoor 225 euro betalen. Volgens mij 75 euro per zitplek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 20:22

Oh dat valt best mee, zeker voor 5 jaar!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

prijs/kwaliteit verhouding montèl banken? Empty Re: prijs/kwaliteit verhouding montèl banken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum