Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby spullen via marktplaats

+3
chipa
mirrie
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

baby spullen via marktplaats Empty baby spullen via marktplaats

Bericht  duckie zo 23 jan 2011 - 1:18

wat ik mij af vroeg kopen jullie veel spullen voor je baby/kindje via marktplaats
en wat juist niet?

wij hebben de kinderwagen en het badje/tummytub en badstandaard via marktplaats gekocht
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby spullen via marktplaats Empty Re: baby spullen via marktplaats

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:26

Dat soort dingen zou ik ook wel via marktplaats kopen, en een kamertje ook wel. Kleding kan ook wel, soms heb je van die hele pakketten op marktplaats staan. Heb het zelf nog nooit gedaan, omdat ik kleding meestal in de uitverkoop haal en er alsnog maar heel weinig voor betaal. Maar er zijn wel mensen die het doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:35

Ik denk dat ik mijn kinderwagen wel 2ehands ga kopen, aangezien de tweelingwagens in de winkel echt heel duur zijn. Pas gekeken omdat we er langs kwamen, schrok echt van de prijzen. Een tweelingwagen is niet gewoon 2x zo duur, maar ruim 3x zo duur :shock: !! En dan moet je nog 2 maxi cosi's, en die krijg je vaak bij een gewone wandelwagen kado, maar bij een tweelingwagen dus niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 1:35

Onze babykamer komt van Marktplaats, verder is ook de wandelwagen en het badje tweedehands, maar die hebben we van familie overgenomen. Ik koop ook wel eens kleding via Marktplaats, maar alleen als het niet of nauwelijks is gedragen.

Gast
Gast

Bericht  mirrie zo 23 jan 2011 - 1:36

wij hebben heel veel via mp gekocht. maar een matras, maxi cosi ed dat vonden wij dingen die je nieuw moet kopen. en wat ik het handige vind aan mp. als het produkt me niet bevalt zet ik het te koop en koop weer wat anders terug. wij hebben geloof ik al 4x een andere kinderwagen gehad. haha....
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  chipa zo 23 jan 2011 - 1:40

Tot nu toe hebben wij de wandelwagen en box van marktplaats. Ben nu aan het kijken voor van die dierenkoppen voor aan de muur.

Vaak scheelt het gewoon heel veel en is het nog in prima staat.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  duckie zo 23 jan 2011 - 1:45

bij de kinderwagen die wij via mp hebben gekocht zat ook een maxi cosi en die gebruiken we gewoon... heb wel alle bekleding van de kinderwagen en de maxi cosi gewassen. een matras zou ik ook wel nieuw kopen ja. het voordeel is inderdaad dat je als het niet bevalt gewoon weer via mp kunt verkopen... altijd handig Very Happy
het scheelt gewoon heel veel geld inderdaad als je het via mp koopt en die van ons zag er ook nog heel mooi en netjes uit

@ mirri -> welke kinderwagens hebben jullie allemaal gehad dat ze niet bevielen dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje zo 23 jan 2011 - 1:58

Wij hebben van mp: kamertje, badstandaard (badje wat erbij zat lekte een beetje), box, mobile, draagzak en doek, veel kleertjes, dat kan best, je ziet op de foto wel hoe het er nog uitziet en afgedragen dingen worden er toch vaak al niet opgezet. Ook staat er veel nieuw spul op voor een klein prijsje. Wieg (was trouwens wel nieuw)

Wat niet: matrasje, bedgoed, rompertjes, maxicosi.

De wagen hebben we van mn schoonouders gekregen anders hadden we misschien ook wel een 2ehandse gekocht.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer zo 23 jan 2011 - 2:05

Wij hebben onze babykamer van MP gekocht.

De rest nieuw
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  PapillonRose zo 23 jan 2011 - 6:56

Ik heb ook nog redelijk wat dingen van MP!

De combiwagen met maxicosi, wilde persé een bepaald model en dat werd in de kleurstelling die ik zo mooi vond niet meer verkocht (was oude collectie). Dus via MP gekocht, scheelde ook nog eens 2/3 van de prijs voor een wagen in perfecte staat.

De commode, ik wilde een limegroene 👅 Die zijn er niet echt, en om een nieuwe te gaan verzieken met verf leek me een beetje zonde Laughing

Heb ook net een ledikantje gekocht zodat ze daar op haar eigen kamertje in kan slapen. Daar komt nog wel een nieuw matrasje in. En ook het ledikantje ga ik zelf weer creatief mee aan de slag, ik vind het leuk om er iets unieks van te maken.

Verder twee setjes kleding, omdat ik wederom op zoek was naar iets wat in de winkel niet meer te vinden was.

Ook nog een boxzak, zocht weer eens iets wat ik in de babyzaken niet kon vinden. Vond een leuke op MP, nog gevuld met mooi speeldgoed ook Very Happy

Als laatste een babyprojector van Philips, die projecteert afbeeldingen op het plafond en je kan tegelijk een muziekje aanzetten. Gaat vanzelf uit, ideaal om de kleine rustig in slaap te krijgen.

Dat was het wel zo'n beetje. Lang leve MP, vooral als je iets zoekt wat je in de winkel niet kan vinden kun je vaak nog verrassend slagen via MP! En om spullen te verkopen heb ik er ook al aardig wat aan gehad.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 7:06

Wij hebben bij de 1e alles nieuw gekocht. Bij de 2e moesten we een ledikantje erbij hebben, en die hebben we via marktplaats gekocht.

Voor de tweeling hebben de we kinderwagen ook via mp gekocht, scheelde bijna 1000 euro! En echt alles zit er bij, wat je er maar bij kunt kopen, dus dat is mooi voordelig.
Ik heb nu 2 voedingskussens gekocht via mp, toevallig blijk ik die vrouw te kennen, dus dat vind ik dan niet zo'n vies idee. Ik ben nogal snel ergens vies van helaas.

Ik merk wel dat we nu niet meer zulke hoge eisen stellen aan alles, het is allemaal zo duur, en ik besteed mijn geld dan liever uit aan andere dingen, kleding bijv. Dat koop ik zelden 2e hands.

Gast
Gast

Bericht  mirrie zo 23 jan 2011 - 7:53

@duckie

bij tygo hadden we een quiny freestyle 4/wheeler gekocht. ontzettend lomp ding bleek later. vond het eerst wel prima maar ik werd dat lompe ding de kofferbak intillen zo zat. op mp gezet, verkocht, mutsy 3/wheeler terug gekocht. na een paar maanden bleek dit het ook niet te zijn. wilde altijd al een bugaboo, dus mutsy op mp, verkocht, bugaboo terug gekocht. en nu heb ik laatst de bugaboo verkocht en een quiny zapp terug gekocht op mp, omdat nina bijna niet meer in de kinderwagen zit. en dit is een mooi handzaam ding.

dus ja ik ben behoorlijk crea met mp.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159

Bericht  duckie zo 23 jan 2011 - 8:28

mirrie schreef:@duckie

bij tygo hadden we een quiny freestyle 4/wheeler gekocht. ontzettend lomp ding bleek later. vond het eerst wel prima maar ik werd dat lompe ding de kofferbak intillen zo zat. op mp gezet, verkocht, mutsy 3/wheeler terug gekocht. na een paar maanden bleek dit het ook niet te zijn. wilde altijd al een bugaboo, dus mutsy op mp, verkocht, bugaboo terug gekocht. en nu heb ik laatst de bugaboo verkocht en een quiny zapp terug gekocht op mp, omdat nina bijna niet meer in de kinderwagen zit. en dit is een mooi handzaam ding.

dus ja ik ben behoorlijk crea met mp.

zo heb je dus vanalles kunnen testen Very Happy
wij hebben ook een bugaboo en hij bevalt hier tot nu toe echt super
en dat is weer het mooie van MP dat je gewoon weer door kunt verkopen
heb je de kinderwagens zelf ook via MP gekocht of wel elke keer nieuw?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:59

Wij hebben ook wel wat dingen van marktplaats, box, kinderwagen, deel van het kamertje. Vooral met de kinderwagen ben ik heel blij dat wij die niet nieuw hebben gekocht, want mijn dochter heeft er nu een keer of 5 in gelegen, ze wil echt niet in de kinderwagen liggen, dus als wij daar een paar honderd euro aan hadden besteed was dat wel een hele dure aankoop geweest. Nu hebben we er maar 50 euro voor betaald.

Gast
Gast

Bericht  M@niek di 25 jan 2011 - 8:54

Soms haal ik kleertjes van marktplaats, deze zijn dan wel nieuw met labels en vaak merk (ducky beau en lief! zijn favoriet).

Toen ik zwanger was ging ik bij de Babyplanet kijken voor een hemeltje en zag daar een onwijs leuke hangen voor 139,95 (jaja alsof ik dat er ooit voor zou geven!), ben marktplaats afgespeurd en heb precies dezelfde gevonden ongebruikt,nieuw in de verpakking voor 39 euro!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 9:00

Ik heb er een sport van gemaakt om nieuwe kleding via MP te scoren.
Dan zoek ik op het merk dat ik leuk vind, en dan op postcode.

Zodat ik kan kijken bij de mensen thuis of het inderdaad nog nieuw is.
Zo heb ik al heel vaak shirtjes en rokjes van dure merken voor heel weinig weten over te nemen.
Shirtjes van Esprit en Mexx voor 2.50 terwijl het kaartje er nog aan hangt enzo...

Het is soms ook best verslavend Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: