puntjes tussen woorden
+2
Caroow
Pseudoniem
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
puntjes tussen woorden
Ik vraag me af waarom mensen in een forum soms puntjes tussen woorden zetten zoals dit; w.oor.den
Weet iemand waarvoor dit is?
Weet iemand waarvoor dit is?
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Re: puntjes tussen woorden
Dan is het niet te vinden op Google.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Dan is het niet Googlebaar.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vindt wel dat t soms een beetje overdreven gebruikt wordt, als iemand bijv zegt dat ze in Amsterdam woont en daar puntjes tussen zet. Alsof je dit forum als hit krijgt als je Amsterdam googlet
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
ahaa oke, ik had al zo'n vermoeden. maar dan moet iemand neem ik aan ook je nickname weten?
Pseudoniem- Fluisteraar
Neehoor, als je bijvoorbeeld de naam van je kind post en dat is een hele bijzondere, unieke naam en iemand googlet die naam, dan krijg je het forum bij je zoekresultaten
Jerry- Ratel
Ik ben ook makkelijk te vinden met mijn kinderen omdat ik er geen puntjes tussen zet. Maar goed, ik heb dan ook weinig te verbergen. Het enige was toen ik zwanger was van Mas de stiefmoeder van mijn neefje en nichtjes het had gelezen op het forum, maar niet boeiend ofzo.
Gast- Gast
Jerry schreef:Vindt wel dat t soms een beetje overdreven gebruikt wordt, als iemand bijv zegt dat ze in Amsterdam woont en daar puntjes tussen zet. Alsof je dit forum als hit krijgt als je Amsterdam googlet
Haha ja
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
tweeling schreef:Jerry schreef:Vindt wel dat t soms een beetje overdreven gebruikt wordt, als iemand bijv zegt dat ze in Amsterdam woont en daar puntjes tussen zet. Alsof je dit forum als hit krijgt als je Amsterdam googlet
Haha ja
Maar toch, als iemand 'yescafe' + mijn woonplaats intikt op Google, dan komt die persoon wel rechtstreeks bij mij uit. Verder ben ik voor bekenden, door wat ik allemaal vertel, wel vrij herkenbaar. Ik snap daarom wel dat er ook in woonplaatsen puntjes wordt gezet.
Gast- Gast
Zijn er veel mensen dan die weten dat jij op een forum komt genaamd 'yescafe'?
Jerry- Ratel
Inderdaad wordt het wel heel erg vaak gebruikt. Als een kind Daan of Sam heet daar puntjes tussen zetten, hoeveel Daans en Sams zijn er wel niet in Nederland?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Jerry schreef:Zijn er veel mensen dan die weten dat jij op een forum komt genaamd 'yescafe'?
Ik heb wel het vermoeden dat een ex-collega op het oude Yes net zolang heeft gespeurd tot ze me tegenkwam. Moet ze vooral doen, haar keuze, ik zal er ook niet zo wakker van liggen, ik gebruik dus ook geen puntjes (meer).
Gast- Gast
dus mensen moeten dus over de algemene zaken des levens weten dat je op het Yesactieforum zit. En dan moeten ze ook niets anders in hun leven te doen hebben om mij te googlen.
Pseudoniem- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Woorden die eigenlijk geen echte woorden zijn.
» Rare woorden
» zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen
» Wie ben jij in 5 woorden..
» Zes woorden verhalen
» Rare woorden
» zwarte puntjes op de bekleding van kinderwagen
» Wie ben jij in 5 woorden..
» Zes woorden verhalen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: