Afscheidscadeautje...?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Afscheidscadeautje...?
Hoi hoi!
Ik ga vanavond uit eten met 2 stagecollega's van afgelopen schooljaar. Nu zat ik te denken dat ik het wel leuk vind om een klein cadeautje aan allebei te geven, maar wat.....? Ik heb eigenlijk echt geen idee. Gewoon iets heel kleins (goedkoops...) iemand een idee??
Ik ga vanavond uit eten met 2 stagecollega's van afgelopen schooljaar. Nu zat ik te denken dat ik het wel leuk vind om een klein cadeautje aan allebei te geven, maar wat.....? Ik heb eigenlijk echt geen idee. Gewoon iets heel kleins (goedkoops...) iemand een idee??
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Re: Afscheidscadeautje...?
Zenna schreef:Hoi hoi!
Ik zit te denken aan van die gelukspoppetjes. Geen idee waar je ze kan krijgen.. Het gaat ook om het gebaar, en ik vind het erg lief van je dat je iets wilt geven! Misschien een klein plantje ofzo ook een leuk idee?
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Zenna schreef:Hoi hoi!
Ik zit te denken aan van die gelukspoppetjes. Geen idee waar je ze kan krijgen.. Het gaat ook om het gebaar, en ik vind het erg lief van je dat je iets wilt geven! Misschien een klein plantje ofzo ook een leuk idee?
Mja, ik weet niet. Gelukspoppetjes zijn inderdaad heel leuk. Het zijn alleen van die mensen die dat al in alle soorten en maten hebben! En een plantje vind ik zelf een beetje saai. Ik heb al wel voor allebei een mooie kaart gekocht waar ik dan iets persoonlijks op wil zettemn over hun begeleiding aan mij. Ik zit er aan te denken om het daar misschien maar bij te laten...
Merci vind ik wel heel erg onorgineel eigenlijk, maar toch bedankt voor het meedenken!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Ik heb ooit als afscheidscadeautje voor elke collega een Buddha'tje gekocht, dat in zo'n cadeautasje gedaan met een kaartje erbij.
Gast- Gast
Is bij dit soort dingen niet zo dat het eigenlijk niet uitmaakt wat je geeft (oke, merci is wel heel afgezaagd), maar om het persoonlijke gebaar dat je maakt?
Zijn die twee mensen niet ergens liefhebber van? Mijn laatste mentor was een onwijze koffieleut, die heb ik een klein koffiepakketje gegeven.... De mentor daarvoor was een theeleut, die kreeg een theepakketje.
Zijn die twee mensen niet ergens liefhebber van? Mijn laatste mentor was een onwijze koffieleut, die heb ik een klein koffiepakketje gegeven.... De mentor daarvoor was een theeleut, die kreeg een theepakketje.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheidscadeautje...?
» Afscheidscadeautje voor collega's?
» Gezocht afscheidscadeautje stage!
» afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV
» Afscheidscadeautje voor collega's?
» Gezocht afscheidscadeautje stage!
» afscheidscadeautje leidsters bij switch groep KDV