Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vipservice voor bn'ers

+6
loura
Lynn_
Raindrop
Gizmo
BJA
Caresses
10 plaatsers

Ga naar beneden

Vipservice voor bn'ers Empty Vipservice voor bn'ers

Bericht  Caresses za 22 jan 2011 - 22:39

AMSTERDAM - KPN-klanten met een belangrijke positie en BN'ers hebben een aparte vip-klantenservice. De groep kan ook met particuliere vragen over de telefoon- en internetaansluiting terecht bij een speciaal telefoonnummer.

Volgens een woordvoerder van KPN gaat het om mensen voor wie het vanwege hun functie noodzakelijk is dat ze een persoonlijk aanspreekpunt hebben bij het bedrijf. KPN bepaalt zelf wie er tot de categorie behoren. Verschillende bekende Nederlanders zouden gebruikmaken van de vip-desk van KPN.
Topman Ad Scheepbouwer voerde de service in 2001 in. Hij keek het af bij het Belgische Belgacom, dat al langer een dergelijke vipbehandeling heeft.

Bart Combee, directeur van de Consumentenbond, reageert verbaasd over het bestaan van de speciale klantenservice. "Het komt mij nogal merkwaardig voor. Het betekent dus dat de ene klant niet de andere klant is bij het bedrijf. Dat hoort natuurlijk helemaal niet."

(Bron: nu.nl)

Apart toch? Wat vinden jullie hiervan? Ik vind het heel apart en eigenlijk niet kunnen. Dat zou betekenen dat bn'ers belangrijker zijn dan de 'gewone' burger.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vipservice voor bn'ers Empty Re: Vipservice voor bn'ers

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 22:43

Ik neem aan dat dit voor mensen geld met veel centjes. Net als dat je een private banker kan hebben. Ze beschrijven het alleen een beetje krom.

Gast
Gast

Bericht  BJA za 22 jan 2011 - 22:52

Ik heb daar totaal geen moeite mee.
Er zijn zat bedrijven die dit hebben voor hun klanten.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 23:00

Ik kan me best voorstellen dat mensen als Mark Rutte en Prins Willem Alexender deze service krijgen.
Als hun telefoonnummer op 1 of andere manier bekend gemaakt is o.i.d. zullen ze op deze manier sneller geholpen kunnen worden dan via het normale call center.

Ik vind het wel prima hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo za 22 jan 2011 - 23:05

Zolang ze maar zelf extra betalen voor die service....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop za 22 jan 2011 - 23:44

Tja bij veel diensten hebben ze dit hoor.
Ik werk voor een energieleverancier en daar zijn ook bepaalde vipklanten die door een bepaalde dienst/bepaalde mensen worden geholpen.
Ik vind het wat overdreven, het zijn immers ook maar gewone mensen..
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Lynn_ za 22 jan 2011 - 23:46

Haha, ik snap écht niet dat iemand zich hier over druk kan maken. Desnoods leg je wat centen extra neer per maand en dan willen ze vast van iedereen een vip maken.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  loura za 22 jan 2011 - 23:50

Ik vind het wel een beetje vreemd... Alsof bekende mensen belangrijker zijn ofzo.. Met banken begrijp ik het wel want dan praat je over heel veel geld maar KPN?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:01

Het gaat om een extra service waar je extra voor betaalt. Als jij die extra kosten wilt betalen, zullen ze je hoogstwaarschijnlijk ook opnemen in het bestand. Ik snap best als je een giga bedrijf leidt en er is iets mis met je telefoon terwijl je aan t reizen bent dat je geen zin hebt om in de wacht te moeten staan bij een klantenservice (+ deklantenservice meedewerkers zijn echt rete onbeschoft tegenwoordig). Je krijgt dan gelijk iemand aan de telefoon die je geschiedenis kent, weet wat je wilt, wat voor abonnement je hebt etc. Lijkt me best handig!

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 0:05

Veer schreef:Het gaat om een extra service waar je extra voor betaalt. Als jij die extra kosten wilt betalen, zullen ze je hoogstwaarschijnlijk ook opnemen in het bestand. Ik snap best als je een giga bedrijf leidt en er is iets mis met je telefoon terwijl je aan t reizen bent dat je geen zin hebt om in de wacht te moeten staan bij een klantenservice (+ deklantenservice meedewerkers zijn echt rete onbeschoft tegenwoordig). Je krijgt dan gelijk iemand aan de telefoon die je geschiedenis kent, weet wat je wilt, wat voor abonnement je hebt etc. Lijkt me best handig!
Ja precies. Je betaalt er hoogstwaarschijnlijk ook voor. Het lijkt me niet dat iedereen die het 'oneerlijk' vindt graag extra betaalt? Dan moet je ook niet klagen vind ik.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jan 2011 - 0:06

Haha ik heb ook eens zo'n speciale behandeling gehad bij KPN. Wij hadden enorm veel gedoe met het bedrijf met onze telefoon/internet... Toen heb ik een intern nummer gekregen van 1 jongen. Hij belde mij sowieso elke week op om te vragen hoe het ging en of er al een oplossing was en als ik weer eens verkeerde brieven kreeg van kpn kon ik hem meteen bellen en hij zorgde dan dat het weer goed kwam.. Zo'n 2 maanden geduurd al met al, maar het is goed gekomen. Ik mocht zijn nummer opslaan, en als er weer eens wat was hoefde ik niet in de rij van de 'normale' klantenservice te wachten Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Mamsie zo 23 jan 2011 - 0:31

xxjojootjexx schreef:Haha ik heb ook eens zo'n speciale behandeling gehad bij KPN. Wij hadden enorm veel gedoe met het bedrijf met onze telefoon/internet... Toen heb ik een intern nummer gekregen van 1 jongen. Hij belde mij sowieso elke week op om te vragen hoe het ging en of er al een oplossing was en als ik weer eens verkeerde brieven kreeg van kpn kon ik hem meteen bellen en hij zorgde dan dat het weer goed kwam.. Zo'n 2 maanden geduurd al met al, maar het is goed gekomen. Ik mocht zijn nummer opslaan, en als er weer eens wat was hoefde ik niet in de rij van de 'normale' klantenservice te wachten Very Happy

volgens mij vond hij je stem gewoon sexy.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 2:27

Zolang mensen er extra voor betalen vind ik het prima. Het is eigenlijk hetzelfde als het principe van 1e en 2e klas in de trein. Voor een kaartje 1e klas moet je ook meer betalen.

Gast
Gast

Bericht  Yzma zo 23 jan 2011 - 2:40

Serieus, wat is het probleem? Dat die mensen voorrang krijgen? Heel erg! Die mensen krijgen ook gratis kleding en dergelijk toegestuurd, dus ze worden sowieso anders benaderd en bevoordeeld, dus waarom hier druk over maken?

Overigens kan ik me het in het geval van telefonie nog wel voorstellen. Mocht hun nummer toch per ongeluk publiekeluk bekend worden, dan is het toch aannnemelijk dat ze met deze serice hier adequater op kunnen reageren bijvoorbeeld.

Raar trouwens dat nu 10 jaar later mensen deze service opeens niet eerlijk vinden.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Yzma zo 23 jan 2011 - 2:42

Trouwens, dat meneer van de consumentenbond zegt dat de ene klant de andere niet is, dat is toch ook zo? Zo word je toch overal benaderd, of je nou bn'er bent of niet? Bijvoorbeeld, ik krijg bij KPN altijd een veel hogere korting bij mijn nieuwe abonnement dat een vriendin, omdat ik gewoon meer per maand betaal en langer klant ben. In dit geval krijg je dus ook gewoon voordeel als je maar 'genoeg' betaalt.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Caroow zo 23 jan 2011 - 2:56

Ik vind het niet iets om je druk over te maken, maar zou het echt alleen voor bn'ers zijn, of kan iedereen dit kopen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jan 2011 - 5:45

Mamsie schreef:
xxjojootjexx schreef:Haha ik heb ook eens zo'n speciale behandeling gehad bij KPN. Wij hadden enorm veel gedoe met het bedrijf met onze telefoon/internet... Toen heb ik een intern nummer gekregen van 1 jongen. Hij belde mij sowieso elke week op om te vragen hoe het ging en of er al een oplossing was en als ik weer eens verkeerde brieven kreeg van kpn kon ik hem meteen bellen en hij zorgde dan dat het weer goed kwam.. Zo'n 2 maanden geduurd al met al, maar het is goed gekomen. Ik mocht zijn nummer opslaan, en als er weer eens wat was hoefde ik niet in de rij van de 'normale' klantenservice te wachten Very Happy

volgens mij vond hij je stem gewoon sexy.

Haha.. Dan heb jij mijn stem nog nooit gehoord :P

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud