Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

+2
Japie
rapa nui
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  rapa nui za 15 dec 2012 - 9:24

De afgelopen paar weken heb ik al heel wat brieven voor goede doelen gehad en je komt nu natuurlijk veel meer acties, collectes en wat dan ook tegen. Ben jij in de decembermaand ook eerder geneigd om wat te geven met de kerstgedachte in het achterhoofd? Geef jij nu meer dan anders? Of heb je bv. juist iets van dat deze maand al duur genoeg is dus dat het nu echt niet uitkomt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Japie za 15 dec 2012 - 9:27

Ik geef niet meer dan anders. Nu moet ik ook zeggen dat hier bijna geen collectantes komen. Of ze komen als ik niet thuis ben. Van de goede doelen wordt gewoon elke maand hetzelfde afgeschreven.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Slakje za 15 dec 2012 - 9:40

Ik geef nooit iets. Ook niet tijdens de kerstperiode.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Catwoman79 za 15 dec 2012 - 9:44

Slakje schreef:Ik geef nooit iets. Ook niet tijdens de kerstperiode.

+1
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Starla za 15 dec 2012 - 9:54

Ik had toevallig vandaag nog mensen aan de deur met collecte voor blinden en slecht zienden. Heb maar gezegd dat ik elke maand al doneer aan mn eigen slechtziende ogen. Tegenwoordig is overal een collecte voor, word er simpel van. Ik geef niet aan goede doelen. Je weet niet waar het geld echt terecht komt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  rapa nui za 15 dec 2012 - 11:11

Ik krijg misschien ook wel meer brieven van goede doelen omdat ik er in het verleden wat aan heb overgemaakt of donateur ben geweest. Ik zat net een stapel post/kranten e.d. van afgelopen week door te spitten en er zaten o.a. brieven van Greenpeace, KWF, Diabetesfonds en Leger des Heils bij en dan waren er ook nog diverse ongeadresseerde enveloppen die bij tijdschriften e.d. in zaten. Ik heb er verschillende weggegooit omdat je niet overal aan kunt geven of omdat ik dit jaar al gegeven heb. Maar er liggen nog wel een paar twijfelgevallen die blijven liggen tot einde van de maand als mijn salaris weer binnen is. Aan de ene kant vind ik november/december zulke dure maanden dat het me niet uitkomt maar aan de andere kant vind ik december wel weer een maand dat ik me schuldiger dan anders voel dat ik relatief veel geld aan luxe dingen uitgeef terwijl er ook goede doelen zijn die geld nodig hebben. Het kerstgevoel van iedereen gelukkig en blij en vrede op aarde speelt bij mij dus wel mee.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Loes263 za 15 dec 2012 - 23:09

Ik geef elk jaar een bedrag aan Serious Request, dat is net voor kerst Wink
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen Empty Re: Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum