Sport vragenlijstje
+9
SuperGrover
Tinus
Caroow
silly-one
Zwerver
litllejoy
Silver
Blond
Mizz_S
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sport vragenlijstje
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen?
Welke sport doe je nu?
Hoe ben je aan deze sport gekomen?
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.)
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc?
Beoefen de sport op hoog niveau?
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen?
Welke sport doe je nu?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Sport vragenlijstje
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Paardrijden en dansen. Paardrijden heb ik van mijn 10de tot 16de gedaan, en dansen vanaf 6 jaar tot ongeveer 12 jaar. Oh en ik heb een blauwe maandag op tafeltennis gezeten, maar dat heb ik misschien een half jaartje volgehouden.
Welke sport doe je nu? BodyBalance
Hoe ben je aan deze sport gekomen? De sportschool bood het aan. Op een zondag toen ik vroeg wakker was, heb ik toevallig deze groepsles gevolgd. Heel erg leuk!
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.). Eén keer per week, een uur lang
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee haha!
Beoefen de sport op hoog niveau? Nee
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Ik wil weer gaan paardrijden.
Welke sport doe je nu? BodyBalance
Hoe ben je aan deze sport gekomen? De sportschool bood het aan. Op een zondag toen ik vroeg wakker was, heb ik toevallig deze groepsles gevolgd. Heel erg leuk!
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.). Eén keer per week, een uur lang
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee haha!
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Ik wil weer gaan paardrijden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen?
Ik heb toen ik een jaar of 5/6 was op turnen gezeten, afschuwelijk vond ik dat, ik ging er elke keer huilend heen, dus dat heeft niet lang geduurd. Ik weet er ook bijna niets meer van, ik heb het denk ik verdrongen... Toen ik klaar was met mn zwemdiploma's ben ik op reddingsbrigade gegaan, toen zal ik denk ik ongeveer 8 ofzo geweest zijn, en dat heb ik gedaan tot ik 13/14 was. Verder heb ik op aerobic gezeten, daar ging ik op toen ik denk ik 7 was en heb ik gedaan tot ik 15/16 was. Ik vond het ook echt heel leuk. Toen ik 16 was ben ik op jazzballet gegaan, en heb ik gedaan tot ik 21 was ofzo. Helaas werd de les die ik deed verplaatst naar een moment dat ik niet kon, anders was ik denk ik wel langer doorgegaan... Ik heb ook nog een tijd klasssiek ballet met spitzen gedaan, maar helaas ging dat niet meer door een blessure aan mn voet. Verder had ik toen ik studeerde ook een paar jaar een studentensportkaart, daarmee kon je van alles doen, en ik ging dan vaak zwemmen, fitnessen en squashen.
Welke sport doe je nu? Klassiek ballet freestyle (dwz niet zo'n hele strakke lesindeling, ook regelmatig variatie qua dansvormen en niet alles klassieke maar ook 'pop'muziek)
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Ik deed al jazzballet bij dezelfde school, en de les voor of na mij was klassiek. Het leek me wel leuk om dat een keer te proberen, en dat heb ik gedaan en ik vond het leuk. Dat was overigens wel een 'gewone' klassiek groep, later ben ik overgestapt naar de les die ik nu volg.
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 1 keer per week 75 minuten.
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? 1 keer per twee jaar hebben we uitvoering, en daar doen dan in principe bijna alle groepen aan mee, dus ik ook. [/b
]Beoefen de sport op hoog niveau? [b]Mwah, ik vind zelf van niet, al is dit wel de groep met het hoogste niveau van de school (bijna alle meiden zitten ook in de selectie).
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Tennis lijkt me heel erg leuk, maar het komt er steeds maar niet van. Ook zou ik wel weer willen gaan squashen, dat vond ik altijd erg leuk. Ik ga zo nu en dan zwemmen, en dat wil ik de komende tijd wat regelmatiger gaan doen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen?
A en b zwemmen op mijn 4e. Diplomazwemmen van 6-20. Wedstrijdzwemmen van 6-20. Gym en selectieturnen van 4-9.
Welke sport doe je nu?
Triathlon, dat is zwemmen, fietsen en hardlopen, achterelkaar aan op 1 dag. Sinds mijn 17e
In mijn stad was er altijd een wedstrijd en wilde een keer meedoen. Die ene keer is nu al 12 jaar lang..
Gemiddeld 15 uur per week, 6 dagen in de week.
Ja
Regionaal lijk ik dit jaar leuk mee te kunnen doen.
Geen idee.
Gast- Gast
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen?
Wedstrijdzwemmen 6-16 jr, Jazz-balet 6,14 jr, Paardrijden 10 jr, Judo 10 jr, Reddingszwemmen 16-18jr.
Welke sport doe je nu?
Wielrennen, zwemmen
Omdat ik altijd al zwom, ik wou een keer wat anders en wou weten hoe het wielrennen is (sinds 2011).
Zwemmen 1x per week een uur, wielrennen 3x per week 1 tot 3 uur per keer (hangt van het weer af)
Nog niet.
Nee
Wielrennen op hoger niveau
Wedstrijdzwemmen 6-16 jr, Jazz-balet 6,14 jr, Paardrijden 10 jr, Judo 10 jr, Reddingszwemmen 16-18jr.
Welke sport doe je nu?
Wielrennen, zwemmen
Omdat ik altijd al zwom, ik wou een keer wat anders en wou weten hoe het wielrennen is (sinds 2011).
Zwemmen 1x per week een uur, wielrennen 3x per week 1 tot 3 uur per keer (hangt van het weer af)
Nog niet.
Nee
Wielrennen op hoger niveau
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Zwemmen van ? jaar tot 10 jaar.
Gymnastiek, maar weet niet meer hoe oud ik toen was.
Korfbal, van 9 jaar tot 16 jaar.
Welke sport doe je nu? Lopen/ hardlopen, tennis (les), zwemmen (baantjes trekken), Sh'Bam
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Lopen/ hardlopen omdat ik graag een keer de Nijmeegse Vierdaagse wou lopen. Tennis leek me wel leuk. Zwemmen omdat het zo goed voor je spieren in heel je lichaam is. Sh'Bam, daar kwam een vriendin mee.
Lopen, 2x in de week een uur
Tennis, 1x in de week een uur
Zwemmen, wanneer het zo uitkomt
Sh'Bam, op het moment even niet wegens zomerstop maar na de zomer is weer 1x in de week 50 minuten
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Mountainbiken
Zwemmen van ? jaar tot 10 jaar.
Gymnastiek, maar weet niet meer hoe oud ik toen was.
Korfbal, van 9 jaar tot 16 jaar.
Welke sport doe je nu? Lopen/ hardlopen, tennis (les), zwemmen (baantjes trekken), Sh'Bam
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Lopen/ hardlopen omdat ik graag een keer de Nijmeegse Vierdaagse wou lopen. Tennis leek me wel leuk. Zwemmen omdat het zo goed voor je spieren in heel je lichaam is. Sh'Bam, daar kwam een vriendin mee.
Lopen, 2x in de week een uur
Tennis, 1x in de week een uur
Zwemmen, wanneer het zo uitkomt
Sh'Bam, op het moment even niet wegens zomerstop maar na de zomer is weer 1x in de week 50 minuten
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Mountainbiken
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Paardrijden en streetdance
Welke sport doe je nu?
Geen, wil wel graag fitnessen
-
-
-
-
Geen idee
Haha sorry, kon de vragenlijst niet spannender maken!
Paardrijden en streetdance
Welke sport doe je nu?
Geen, wil wel graag fitnessen
-
-
-
-
Geen idee
Haha sorry, kon de vragenlijst niet spannender maken!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zwemmen A-B, maar dat meer voor het diploma.
Atletiek van mijn 6de tot mijn 11de
Tennis: vanaf mijn 6de tot nu
Welke sport doe je nu? Tennis
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Mijn ouders deden het en zo ben ik het ook gaan doen.
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 2-3 per week in de winter dan vaak rond de 5 uur per week. In de zomer meer vanwege toernooien die ik speel
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Toernooien en competitie.
Beoefen de sport op hoog niveau? redelijk, zit wel in de bovenste helft van de piramide qua speelsterkte ( 4-4 en iemand die begint is 9-9?
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Iets van een teamsport zoals volleybal.
Zwemmen A-B, maar dat meer voor het diploma.
Atletiek van mijn 6de tot mijn 11de
Tennis: vanaf mijn 6de tot nu
Welke sport doe je nu? Tennis
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Mijn ouders deden het en zo ben ik het ook gaan doen.
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 2-3 per week in de winter dan vaak rond de 5 uur per week. In de zomer meer vanwege toernooien die ik speel
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Toernooien en competitie.
Beoefen de sport op hoog niveau? redelijk, zit wel in de bovenste helft van de piramide qua speelsterkte ( 4-4 en iemand die begint is 9-9?
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Iets van een teamsport zoals volleybal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Ik heb 2 jaar op gym gezeten toen ik op de basisschool zat. Sinds een aantal jaren sport ik nu bij de sportschool, heb fitness en steps gedaan.
Welke sport doe je nu? Spinning en hardlopen
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Een tijdje geleden hebben ze bij ons op de sportschool spinning geintroduceerd en doe mee vanaf het begin omdat ik nieuwschierig was. Hardlopen deden een aantal collega's al en ik was ook benieuwd, ben eerst begonnen met start to run
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) Ik spin 1 x per week en hardlopen streef ik naar om dat 3 x te doen, maar de laatste weken is dat 2 x per week.
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee, nog niet met iets meegedaan, maar volgende week vrijdag staat mijn eerste (onofficiele) loop op het programma, ik doe mee met 5 km loop in mijn oude woonplaats.
Beoefen de sport op hoog niveau? nee.
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? geen andere wensen momenteel.
Gast- Gast
Gym 3 tot 14 jaar
Judo 8 tot 12 jaar
Zwemmen 5 tot 12 jaar
Karate 14 tot 16 jaar
Dansen 12 tot 15 jaar
Zeilen 10 tot 18 jaar
Hockey Verschillende leeftijden.
Welke sport doe je nu?
Hardlopen, soms windsurfen
Hardlopen door mijn zwager. Mijn ouders geven windsurfles en hebben materiaal, als ik daar ben surf ik wel eens.
Ik probeer 3 keer per week hard te lopen
Ik heb zaterdag mijn eerste wedstrijd
Absoluut niet.
Ik heb vroeger altijd gezeild, dit zou ik wel weer wat vaker willen doen.
Gym 3 tot 14 jaar
Judo 8 tot 12 jaar
Zwemmen 5 tot 12 jaar
Karate 14 tot 16 jaar
Dansen 12 tot 15 jaar
Zeilen 10 tot 18 jaar
Hockey Verschillende leeftijden.
Welke sport doe je nu?
Hardlopen, soms windsurfen
Hardlopen door mijn zwager. Mijn ouders geven windsurfles en hebben materiaal, als ik daar ben surf ik wel eens.
Ik probeer 3 keer per week hard te lopen
Ik heb zaterdag mijn eerste wedstrijd
Absoluut niet.
Ik heb vroeger altijd gezeild, dit zou ik wel weer wat vaker willen doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Volleybal 11jr, Tennis 12 t/m 16 jr
Welke sport doe je nu? Hardlopen via Start to Run
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Via een vriendin
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) Ik probeer 3 x per week, maar het is eerder 2 x
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee, wil eerst 'beter' worden
Beoefen de sport op hoog niveau?Nee, helemaal niet!
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Voetbal trekt me nog steeds.
Welke sport doe je nu? Hardlopen via Start to Run
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Via een vriendin
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) Ik probeer 3 x per week, maar het is eerder 2 x
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Nee, wil eerst 'beter' worden
Beoefen de sport op hoog niveau?Nee, helemaal niet!
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Voetbal trekt me nog steeds.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Turnen 5-13 jaar
Paardrijden 15-17 jaar
Welke sport doe je nu?
Uhh...Is bankhangen een sport?
Ik heb een bank gekocht
Dagelijks een aantal uren
Ja absoluut.
Kickboksen, paardrijden
Turnen 5-13 jaar
Paardrijden 15-17 jaar
Welke sport doe je nu?
Ik heb een bank gekocht
Ja absoluut.
Kickboksen, paardrijden
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Eerst had ik zwemles, maar dat valt niet echt onder sport natuurlijk. Daarna ging ik echt op wedstrijdzwemmen, maar dat heb ik maar heel kort gedaan. Vervolgens heb ik een aantal jaar getennist, toen ik een jaar of 8 was tot mijn 14e denk ik. Toen zat iedereen uit mijn klas op hockey dus dat moest en zou ik ook doen natuurlijk Hockey heb ik tot mijn 16e volgehouden, waarna ik wilde fitnessen. Omdat ik daar nooit heen ging heb ik mezelf daarna ingeschreven op de sportschool voor BodyPump. Na een jaartje ben ik daarmee gestopt en daarna ging ik studeren en deed ik niet echt meer iets.
Welke sport doe je nu?
Ik ben inmiddels weer lid van de sportschool maar ik ga er niet regelmatig heen, zo'n beetje om de week denk ik, afhankelijk van mijn rooster op het werk.
Via internet heb ik deze sportschool ontdekt.
Ik ga om de week, 2 uur per keer ongeveer.
Nee
Nee
Ik zou heel graag willen paardrijden en voetballen.
Eerst had ik zwemles, maar dat valt niet echt onder sport natuurlijk. Daarna ging ik echt op wedstrijdzwemmen, maar dat heb ik maar heel kort gedaan. Vervolgens heb ik een aantal jaar getennist, toen ik een jaar of 8 was tot mijn 14e denk ik. Toen zat iedereen uit mijn klas op hockey dus dat moest en zou ik ook doen natuurlijk Hockey heb ik tot mijn 16e volgehouden, waarna ik wilde fitnessen. Omdat ik daar nooit heen ging heb ik mezelf daarna ingeschreven op de sportschool voor BodyPump. Na een jaartje ben ik daarmee gestopt en daarna ging ik studeren en deed ik niet echt meer iets.
Welke sport doe je nu?
Ik ben inmiddels weer lid van de sportschool maar ik ga er niet regelmatig heen, zo'n beetje om de week denk ik, afhankelijk van mijn rooster op het werk.
Via internet heb ik deze sportschool ontdekt.
Ik ga om de week, 2 uur per keer ongeveer.
Nee
Nee
Ik zou heel graag willen paardrijden en voetballen.
Gast- Gast
Zwemles (van 7 tot 9 jaar)
Gym/turnen (van 9 tot 12 jaar)
Jazzballet (van 10 tot 12 jaar)
Volleybal ( van 19 tot 22 jaar)
Schaatsen (van 21 tot op heden)
Sportschool, fitness, zumba, yoga en Pilates (van 23 tot 25 jaar)
Paardrijden (van 5 jaar tot op heden)
Welke sport doe je nu?
Paardrijden, soms volleybal, in de winter schaats ik veel.
Door mijn zus, die zelf een pony had.
Volleybal door vriendinnen.
Schaatsen door een vriendin en door mijn ouders.
Paardrijden doe ik 5 a 6 keer per week, een tot anderhalf uur.
Volleybal doe ik eens per maand ofzo.
Schaatsen in de winter elke week en als er natuurijs ligt, zo veel mogelijk!
Nee.
Volleybal 1 of 2 keer per jaar met een nachtvolleybaltoernooi (recreatief dus).
Beoefen je de sport op hoog niveau?
Nee.
Pole-fitness.
Haha, even een editje, want ik ben schaatsen vergeten, terwijl ik dat elke winter vrij fanatiek doe, inclusief Thialf enzo. Hoe kan ik dat nu vergeten??
Zwemles (van 7 tot 9 jaar)
Gym/turnen (van 9 tot 12 jaar)
Jazzballet (van 10 tot 12 jaar)
Volleybal ( van 19 tot 22 jaar)
Schaatsen (van 21 tot op heden)
Sportschool, fitness, zumba, yoga en Pilates (van 23 tot 25 jaar)
Paardrijden (van 5 jaar tot op heden)
Welke sport doe je nu?
Paardrijden, soms volleybal, in de winter schaats ik veel.
Door mijn zus, die zelf een pony had.
Volleybal door vriendinnen.
Schaatsen door een vriendin en door mijn ouders.
Paardrijden doe ik 5 a 6 keer per week, een tot anderhalf uur.
Volleybal doe ik eens per maand ofzo.
Schaatsen in de winter elke week en als er natuurijs ligt, zo veel mogelijk!
Nee.
Volleybal 1 of 2 keer per jaar met een nachtvolleybaltoernooi (recreatief dus).
Beoefen je de sport op hoog niveau?
Nee.
Pole-fitness.
Haha, even een editje, want ik ben schaatsen vergeten, terwijl ik dat elke winter vrij fanatiek doe, inclusief Thialf enzo. Hoe kan ik dat nu vergeten??
Laatst aangepast door Youandi op di 26 jun 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Twirlen, zwemmen, aerobis en kunstschaatsen wel een aantal jaren. Voor kortere tijden heb ik jazzbalet, korfbal en turnen gedaan. Aerobics is het enige dat ik als volwassen echt fanatiek heb gedaan. De rest was ik nog kind.
Welke sport doe je nu? Niks
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Ik heb mijn abbo op de sportschool opgezegd omdat ik op mijn werk al zo veel beweging krijg haha .
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) Ik loop zo'n 35 uur per week dus voor mijn werk. Als het niet meer is.
Beoefen de sport op hoog niveau? Ik krijg er zelfs voor betaald
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Hardlopen wil ik al een hele tijd maar het lukt me maar niet. Zwemmen vond ik ook heerlijk. Deed het een tijdje met mijn zusje maar sinds ze zwanger is zijn we niet meer gegaan. Moet mijn fiets ophalen in de stad, dan kan ik op zich wel alleen gaan.
Welke sport doe je nu? Niks
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Ik heb mijn abbo op de sportschool opgezegd omdat ik op mijn werk al zo veel beweging krijg haha .
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) Ik loop zo'n 35 uur per week dus voor mijn werk. Als het niet meer is.
Beoefen de sport op hoog niveau? Ik krijg er zelfs voor betaald
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Hardlopen wil ik al een hele tijd maar het lukt me maar niet. Zwemmen vond ik ook heerlijk. Deed het een tijdje met mijn zusje maar sinds ze zwanger is zijn we niet meer gegaan. Moet mijn fiets ophalen in de stad, dan kan ik op zich wel alleen gaan.
Gast- Gast
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hockey, tennis, paardrijden, turnen, voetbal, ballet
Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Hockey 3 jaar, tennis 1 seizoen (was ik echt heel slecht in), paardrijden 3 jaar, turnen 6 jaar, voetbal 2 jaar, ballen 1 jaar.
Welke sport doe je nu? Sportschool, (spinning, hardlopen, bodypump, pilates)
Hoe ben je aan deze sport gekomen? via de sportschool
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 2x per week, ga altijd 1 tot 2 uur per keer.
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? nee
Beoefen de sport op hoog niveau? nee
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? geen!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
SuperGrover schreef:Welke sport doe je nu?
Ik heb een bank gekocht
Gast- Gast
Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? van mijn 6e tot mijn 18e ballet - jazz ballet - streetdance. Van mijn 10 tot mijn 16 korfbal.
Welke sport doe je nu? Spinning, steps en hardlopen.
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Spinning en steps kwam ik in de sportschool tegen. Ik heb het altijd wel leuk gevonden om op muziek te bewegen. Hardlopen ontdekte ik doordat ik met collega's meedeed aan de Marikenloop en daar best een goede tijd liep.
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 1x per week spinning, 1x per week steps en 1x per week hardlopen, heel soms vaker
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Ik doe af en toe mee aan hardloopwedstrijden, maar dit zijn wel wedstrijden voor recreanten, zoals de Marikenloop in Nijmegen en De Grote Beekloop in Eindhoven.
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Dat zou ik zo niet weten.
Welke sport doe je nu? Spinning, steps en hardlopen.
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Spinning en steps kwam ik in de sportschool tegen. Ik heb het altijd wel leuk gevonden om op muziek te bewegen. Hardlopen ontdekte ik doordat ik met collega's meedeed aan de Marikenloop en daar best een goede tijd liep.
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 1x per week spinning, 1x per week steps en 1x per week hardlopen, heel soms vaker
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? Ik doe af en toe mee aan hardloopwedstrijden, maar dit zijn wel wedstrijden voor recreanten, zoals de Marikenloop in Nijmegen en De Grote Beekloop in Eindhoven.
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Dat zou ik zo niet weten.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten?zwemmen, ballet Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? zwemmen heel lang denk 15 jaar en ballet jaar of 5
Welke sport doe je nu? clubfiesta en clubyoga
Hoe ben je aan deze sport gekomen? is hier in het dorp in het dorpshuis gevonden via de internetsite
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.)clubfiesta 2 keer per week ene uur en club yoga 1keer per eek een uur
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? naar mijn weten zijn die er niet
Beoefen de sport op hoog niveau? uh neej eerder mijn eigen niveau
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? ik wil heel graag veel sporten beoefenen maar ik kan weinig met mijn gewrichten helaas
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Mizz_S schreef:Op welke sporten heb je allemaal gezeten? Hoe lang heb je die sporten gedaan en hoe oud was je toen? Klassiek ballet (héél lang), streatdance (3 jaar), paardrijden (3 jaar). Later zelf squashen, zwemmen en nu fitnessen.
Welke sport doe je nu? Fitness dus (3x per week)
Hoe ben je aan deze sport gekomen? Ik train met een trainer
Hoe vaak doe doe je deze sport (hoe vaak per week, hoe lang per keer, etc.) 3x per week 1 uur
Doe je ook mee aan wedstrijden/uitvoeringen etc? n.v.t.
Beoefen de sport op hoog niveau? n.v.t.
Welke sport zou je in de toekomst graag willen beoefenen? Ppff...geen idee haha..Ben niet zó sportief aangelegd.
Seilenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 30
Registratiedatum : 06-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: