Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De broers Saunder met hun oude band!

3 plaatsers

Ga naar beneden

De broers Saunder met hun oude band! Empty De broers Saunder met hun oude band!

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 13:47

https://www.youtube.com/watch?v=xIk9snuAFb4

Haha leuk. Klinkt voor geen meter vind ik. Komt me bekend voor dit nr.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

De broers Saunder met hun oude band! Empty Re: De broers Saunder met hun oude band!

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 13:57

Zo jij bent ook nog laat wakker Very Happy

Gast
Gast

De broers Saunder met hun oude band! Empty Re: De broers Saunder met hun oude band!

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 14:47

Wat waren het vroeger SCHATTIGE jongens! Very Happy

Daar lijkt Ben echt sprekend op mijn ex! I love you Edit: Of is het Dean? Nou iig degene die het meest aan het woord is haha :P

Gast
Gast

Bericht  Yzma za 22 jan 2011 - 15:33

ABE schreef:Edit: Of is het Dean? Nou iig degene die het meest aan het woord is haha :P
Dat is Dean volgens mij. De stille heeft zo'n lege blik en die herken ik wel van Ben.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 15:37

Yzma schreef:
ABE schreef:Edit: Of is het Dean? Nou iig degene die het meest aan het woord is haha :P
Dat is Dean volgens mij. De stille heeft zo'n lege blik en die herken ik wel van Ben.

Dat bedacht ik me daarna ook. Want Ben is best verlegen. Dat heb ik dan weer gezien, omdat ik soms wat youtube verslaafd lijk. smile Thanks voor de opheldering! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zininzon zo 23 jan 2011 - 3:42

Ik vind dat je wel duidelijk kan zien wie Ben is! Inderdaad een wat minder levendig gezicht en andere wenkbrauwen dan z'n broer.
Ik wist helemaal niet dat ze al zo lang met muziek bezig waren, grappig!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 3:56

Leuk om dat laatste filmpje te zien smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:50

Ik volg die programma's dus niet echt. En gister zat ik toevallig popstars te kijken, dus ik zeg tegen mijn vriend. Jeeemig wat lijkt die dude op Ben, zet er een bril op en wat van die rare tanden er in en hop! Blijkt dus dat het broers zijn.. :P

Gast
Gast

Bericht  Eliesje zo 23 jan 2011 - 5:32

Wat leuk dat filmpje! Grappig om het zo terug te zien smile
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: