Ebay topic
+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers
Pagina 19 van 29
Pagina 19 van 29 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29
Re: Ebay topic
Hoelang duurt het gemiddeld voordat je iets uit China binnen hebt?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb die sjaalen (?) binnen 2 weken binnen gekregen. De rest duurt bij mij meestal rond de 25/30 dagen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij is het sjaals
Die zijn wel snel binnen dan! Ik had begin december een ketting gekocht maar die moet dan nog gewoon binnen komen
Die zijn wel snel binnen dan! Ik had begin december een ketting gekocht maar die moet dan nog gewoon binnen komen
Raindrop- Ratel
Ik heb zelfs dingen nog in november besteld en zijn ook nog niet binnen. Kan ook komen door drukke tijden he. Vind het zelf wel heel vervelend om zo lang te wachten...
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja dat is waar! Ik vind het ook vervelend om zo lang te moeten wachten. Het is dat het zo goedkoop is haha.
Raindrop- Ratel
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben op zoek naar 'achterkantjes' voor hangoorbellen, weet iemand wat ik moet intoetsen?
Wat een mooie ketting, Zora!
Wat een mooie ketting, Zora!
Gast- Gast
thanks, ben benieuwd!
Jij zoekt naar ear of earring backs:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=earring+back&_sacat=0&_odkw=earring+stopper&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Jij zoekt naar ear of earring backs:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=earring+back&_sacat=0&_odkw=earring+stopper&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Zora- Ratel
Therapy schreef:Ah toff, thnx!
Ook bedankt voor de tip. Veel goedkoper via ebay. Ik zoek nog leuke spulletjes om zelf oorbellen en kettingen te maken. Ik ben opzoek naar zoveel m zilverkleurige ketting die ik zelf aan elkaar vast kan maken om een lange ketting met bedels te maken. Met necklace chain kom ik niet ver. Iemand een tip?
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Ook bedankt voor de tip! Ik raak die dingen altijd kwijt! Heb nu een zakje besteld met 250 van die dingen haha!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Haha nou graag gedaan dames
Zora- Ratel
Sunshine24 schreef:Therapy schreef:Ah toff, thnx!
Ook bedankt voor de tip. Veel goedkoper via ebay. Ik zoek nog leuke spulletjes om zelf oorbellen en kettingen te maken. Ik ben opzoek naar zoveel m zilverkleurige ketting die ik zelf aan elkaar vast kan maken om een lange ketting met bedels te maken. Met necklace chain kom ik niet ver. Iemand een tip?
Zelf al de juiste zoekterm gevonden: Unfinished Chains
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Schism schreef:Atelier Madame schreef:Leuk!! Heb je een linkje?Schism schreef:
http://www.ebay.com/itm/400316254379?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#
Ben benieuwd, zo goedkoop!
Ik heb hem ontvangen en hij is heel erg leuk! Heel stevig materiaal waardoor de telefoon goed aansluit met hoesje. En die zebrastrepen zijn gewoon cool.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Aantal dingen binnen!
Die ketting is echt leuk! Mooie lengte en ook relatief stevig materiaal.
Nogal flimsy maar wel cute
Ook geslaagde ketting!
En nog 2 van deze (de zilveren). Althans, had er 1 besteld maar kreeg er 2
Die ketting is echt leuk! Mooie lengte en ook relatief stevig materiaal.
Ook geslaagde ketting!
Zora- Ratel
Atelier Madame schreef:Schism schreef:Atelier Madame schreef:Leuk!! Heb je een linkje?Schism schreef:
http://www.ebay.com/itm/400316254379?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#
Ik heb hem ontvangen en hij is heel erg leuk! Heel stevig materiaal waardoor de telefoon goed aansluit met hoesje. En die zebrastrepen zijn gewoon cool.
Ja hier bevalt hij ook goed! Alleen aan de bovenkant wijkt ie een beetje af, maar verder issie erg leuk
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Schism schreef:Atelier Madame schreef:Schism schreef:Atelier Madame schreef:Leuk!! Heb je een linkje?Schism schreef:
Ja hier bevalt hij ook goed! Alleen aan de bovenkant wijkt ie een beetje af, maar verder issie erg leuk
Heel gaaf hoesje! Ik heb een vraagje: zit dat hoesje over alle randjes heen? Zodat als je je telefoon met het scherm naar beneden laat vallen deze op het hoesje valt en niet op je telefoon?
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Zora schreef:Aantal dingen binnen!
Ook geslaagde ketting!
Wat leuk allemaal zora! Heb je misschien linkjes?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Ik heb deze van de week gekocht : (Beetje zuur alleen dat hij nu een stuk goedkoper is, ik had hem al best goedkoop via de veiling voor 5,56 dollar, en waren ze alleen voor 8/9 dollar te vinden als "buy now" prijs, en nu kan je hem voor 3,95 kopen )
Het is trouwens een pocket watch
http://www.ebay.com/itm/Bronze-Retro-Tathagata-Buddha-Head-Sculpture-Necklace-Pocket-Watch-Pendant-N212-/181058622146?pt=US_Specialty_Watches&hash=item2a27ef52c2
Het is trouwens een pocket watch
http://www.ebay.com/itm/Bronze-Retro-Tathagata-Buddha-Head-Sculpture-Necklace-Pocket-Watch-Pendant-N212-/181058622146?pt=US_Specialty_Watches&hash=item2a27ef52c2
Laatst aangepast door AngelNyn op ma 14 jan 2013 - 9:55; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ohja tuurlijk!
verenketting
armbandje met kruis
ketting met ronde hanger
peace-armbandje
verenketting
armbandje met kruis
ketting met ronde hanger
peace-armbandje
Zora- Ratel
Marie schreef:Schism schreef:Atelier Madame schreef:Schism schreef:Atelier Madame schreef:Leuk!! Heb je een linkje?Schism schreef:
Ja er zit een klein randje ook over de voorkant heen
Heel gaaf hoesje! Ik heb een vraagje: zit dat hoesje over alle randjes heen? Zodat als je je telefoon met het scherm naar beneden laat vallen deze op het hoesje valt en niet op je telefoon?
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb net een macrolens voor op m'n iphone gekocht. Ben benieuwd of het iets is en werkt
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes schreef:Ik heb net een macrolens voor op m'n iphone gekocht. Ben benieuwd of het iets is en werkt
Daar ben ik ook benieuwd naar, laat het even weten!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Marie schreef:Schism schreef:Ja hoor een klein randje maar zou er wel een screen protector omheen doen!Atelier Madame schreef:Schism schreef:Atelier Madame schreef:Leuk!! Heb je een linkje?Schism schreef:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ehm, ik heb ook een ebay account aangemaakt omdat ik dus wel wat leuke hoesjes voorbij zag komen voor mijn nieuwe telefoon. Nu had ik ook nog een ander item in mijn mandje maar daar moest ik de verzendkosten van aanvragen. En nu staat er dat ik dit item heb gewonnen? Huh?! Moet ik die nu persé kopen? Want ik heb zelf geen paypal account en eerlijk gezegd snap ik er nog echt de ballen van... Iemand?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 19 van 29 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29
Pagina 19 van 29
Permissies van dit forum: