Ebay topic
+76
Shopaholic
Aagje!
Reeza
vlinder-2011
Dazzle
Coco
Willem
Lien
Saga
luenca
Poubelle
Tiana
Razz
Penélope
Rosa
Stranger
Pruim
Beachgirl
Fortissimo
Taeda
Pommes
VanillaRose
lyke
Charles
Schism
MamaDaan
Rose
duckie
PeperMunt
Chocolate Cookie
Arwyn
Sunshine24
Siem
Raindrop
dr_oupy
Travelgurly
Zora
Chocoholic
Plien84
Twellie
Mida4you
Atelier Madame
SoCali
Zwerver
Rush
Marie
Parel
Queen
Kaboutertje
Gympie
Gizmo
Niekske
Sugarfall
Monte
Jeanette
SnowWhite
Guus
Mermaid
Prosecco
Pepper
Liz
Lenster
Ella
Sweety
Paper Crown
Muisz
Dennenappel
Carra
Mamsie
Roza
Roodtomaatje
Blair
TukTuk
Ibbeltje
Rovine
Aziraphale
80 plaatsers
Pagina 11 van 29
Pagina 11 van 29 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29
Re: Ebay topic
Ik vind A1 A5 en A11 wel leuk.
edit, rush dat doe ik maar hij staat er hier niet tussen:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=wallet&_sacat=0&_from=R40
edit, rush dat doe ik maar hij staat er hier niet tussen:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=wallet&_sacat=0&_from=R40
Gast- Gast
ja hoor ik zit weer op ebay en zie weer eens iets leuks .... twijfel twijfel
http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-Design-Cartoon-Pattern-Women-T-shirt-Clothing-T001-/300724821961?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item4604989fc9
http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-Design-Cartoon-Pattern-Women-T-shirt-Clothing-T001-/300724821961?pt=US_Womens_Tshirts&var=&hash=item4604989fc9
Gast- Gast
Ik wil een trui en een telefoonhoesje gaan bestellen op Ebay:
Welk telefoonhoesje vinden jullie het leukst?
a1
a21
a28
a36
a72
a95
En deze wintertruien wil ik graag bestellen":
Welk telefoonhoesje vinden jullie het leukst?
a1
a21
a28
a36
a72
a95
En deze wintertruien wil ik graag bestellen":
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Die truien zijn leuk!
Van de hoesjes zou ik denk ik voor de eerste gaan.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Die truien zijn leuk!
Ja truien zijn leuk he, denk dat ik de laatste ga bestellen als ik weer loon heb.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Leuk die eerste trui Sunshine! Ik kan alleen niet echt goed tegen truien! (Krijg altijd jeuk). Van de telefoonhoesjes vind ik a36 het leukste.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
heb m`n telefooncovers binnen en die met die effeltoren is superleuk en hetzelfde als op de foto. Die met de bloemetjes vind ik een beetje flets. Had de bloemetjes feller roze verwacht (maar die is ook wel leuk hoor)
Gast- Gast
Is het normaal dat je niet meer automatisch met paypal kan betalen, maar dat je eerst geld moet overmaken naar je paypal rekening?
Heb voor het eerst sinds jaren weer eens op ebay besteld, maar kreeg meteen melding dat ik of een creditcard moest toevoegen, of geld overmaken naar de paypal rekening. Volgens mij ging het vroeger gewoon automatisch...?
Heb voor het eerst sinds jaren weer eens op ebay besteld, maar kreeg meteen melding dat ik of een creditcard moest toevoegen, of geld overmaken naar de paypal rekening. Volgens mij ging het vroeger gewoon automatisch...?
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Queen schreef:Is het normaal dat je niet meer automatisch met paypal kan betalen, maar dat je eerst geld moet overmaken naar je paypal rekening?
Dan vraagt de verkoper om een directe betaling, soort extra zekerheid. Het ligt dus net aan het product en de wens van de verkoper. Je kan ook zeker nog aankopen doen zonder saldo op je paypal account te hebben.
Gast- Gast
Dat heb ik ook wel eens, maar dan hoef ik geen geld op m`n Paypal te zetten. Mijn collega kan ook niet betalen via z`n rekening, die moet ook geld op z`n paypal zetten.Megara schreef:Queen schreef:Is het normaal dat je niet meer automatisch met paypal kan betalen, maar dat je eerst geld moet overmaken naar je paypal rekening?
Dan vraagt de verkoper om een directe betaling, soort extra zekerheid. Het ligt dus net aan het product en de wens van de verkoper. Je kan ook zeker nog aankopen doen zonder saldo op je paypal account te hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:
Dat heb ik ook wel eens, maar dan hoef ik geen geld op m`n Paypal te zetten. Mijn collega kan ook niet betalen via z`n rekening, die moet ook geld op z`n paypal zetten.
Vreemd. Bij mij is het dus enkel met de directe betalingen.
Gast- Gast
tot nu toe gaat het gewoon via m`n rekening en heb nog nooit iets op m`n paypal account moeten zetten.
Ik zit weer op ebay rond te snuffelen en deze rok gezien, twijfel over de kleur (denk de laatste donkerrood) en twijfel of ie wel gaat passen.
http://www.ebay.com/itm/170921775733?var=470207657705
Ik zit weer op ebay rond te snuffelen en deze rok gezien, twijfel over de kleur (denk de laatste donkerrood) en twijfel of ie wel gaat passen.
http://www.ebay.com/itm/170921775733?var=470207657705
Gast- Gast
Net dit jasje gekocht voor €8,40, heb maar een L besteld hopen dat ie past.
verkoper: kkwvfp
verkoper: kkwvfp
Gast- Gast
Super leuk jasje lily. Ben benieuwd hoe die in het "echt" is!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
ben ik ook hoop eigenlijk dat ie past. Vind nu ongelofelijk veel leuke kleren haha.
Gast- Gast
Nu ook nog dit rokje gekocht voor €3.16 en nu stop ik ermee haha:
verkoper: hkc_11
verkoper: hkc_11
Gast- Gast
Ik ben geneigd het jasje ook te bestellen, maar ik wacht even tot jij 'm binnen hebt haha.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Arwyn schreef:Post je foto's als je hem binnen hebt?
Portemonnee is zojuist bezorgd, hij ziet er netjes uit niet goedkoop ofzo. Alleen het kleingeldvakje is wel erg klein. Heb zelf ook foto`s gemaakt (sorry voor de wazigheid)
Gast- Gast
Oh, die ziet er wel netjes uit inderdaad, mooie kleur ook!
Heb toch bijna nooit kleingeld, als er maar 20.000 pasjes in passen, haha
Heb toch bijna nooit kleingeld, als er maar 20.000 pasjes in passen, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Je voelt wel dat het nep is maar niet goedkoop/dun ofzo. Voelt hetzelfde als van die nepleren portemonnees bij de hema/v&d
Gast- Gast
Ik wilde 'm vandaag in gebruik nemen maar na het overzetten van al m'n pasjes e.d. kreeg ik 'm niet dicht. Veel vakjes enzo maar helaas.
Gast- Gast
Lily schreef:Ik wilde 'm vandaag in gebruik nemen maar na het overzetten van al m'n pasjes e.d. kreeg ik 'm niet dicht. Veel vakjes enzo maar helaas.
Heb je dan zoveel pasjes of is het echt een knudde product?
Gast- Gast
Ik heb wel veel pasjes en ook nog een paspoort wat natuurlijk ook erg dik is.
Gast- Gast
Pagina 11 van 29 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 20 ... 29
Pagina 11 van 29
Permissies van dit forum: