Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie'

4 plaatsers

Ga naar beneden

Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie' Empty Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie'

Bericht  Star007 zo 24 jun 2012 - 9:31

Na de geboorte van D. ben ik aan de minipil geweest en daarna 2 maanden aan de Yasmin. Door verschillende redenen met de pil gestopt toen. Ik had meteen weer een cyclus van tussen de 24 en 28 dagen. Nouja afgelopen 2 maanden hebben we zonder andere voorbehoedsmiddelen seks gehad. Eigenlijk niet perse om zwanger te worden, ( bij D. duurde het 8 maanden) maar een 2e zou hartstikke welkom zijn, dus dat is het probleem niet. Maar nu het volgende;

Mijn cyclus is nog nooit langer dan 28 dagen geweest ( behalve vorige maand toevallig, 29 dagen) . Ik had dus afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar heb vanaf vrijdag alleen nog maar bruinverlies gehad en 1 keer een klein beetje helder bloed. Vandaag lijkt alles zelfs helemaal over te zijn. Sinds de geboorte van D. heb ik altijd hevige menstruaties van een week lang. Ik heb ondertussen al 2 testen gedaan, maar deze zijn negatief. Heeft iemand ervaring met testen die pas na een langere tijd overtijd, positief waren?

Niet quoten .. wil het misschien nog weghalen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie' Empty Re: Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie'

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:40

Geen ervaring, maar spannend zeg

Gast
Gast

Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie' Empty Re: Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie'

Bericht  Twellie zo 24 jun 2012 - 9:40

Ikzelf niet, maar af en toe heb ik hier op het forum wel eens gelezen dat iemand pas laat positief testte. Het komt dus voor, maar ik denk dat de kans klein is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  blondje1313 zo 24 jun 2012 - 9:57

Had ik deze keer ook, maar vandaag, na een week is het toch doorgekomen.
Je gaat toch niet voorschieten he! :P

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pien zo 24 jun 2012 - 9:59

Ook hier net zo... vorige week zondag begon het met wat roze slijm. De rest van de week een paar dagen oud bloed verloren en vandaag is het een echte ongesteldheid geworden. ALthans, helder rood bloed, nog niet veel zoals normaal maar wel echt helderrood.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Star007 zo 24 jun 2012 - 10:06

blondje1313 schreef:Had ik deze keer ook, maar vandaag, na een week is het toch doorgekomen.
Je gaat toch niet voorschieten he! Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie' 253468018

Oh, dus jij hebt een spannende week gehad Wink Wie weet of ik voor ga schieten haha Alleen bruinverlies tijdens 'menstruatie' 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 24 jun 2012 - 10:07

Pien schreef:Ook hier net zo... vorige week zondag begon het met wat roze slijm. De rest van de week een paar dagen oud bloed verloren en vandaag is het een echte ongesteldheid geworden. ALthans, helder rood bloed, nog niet veel zoals normaal maar wel echt helderrood.

Zijn jullie bewust voor een 2e 'bezig' Very Happy ?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien zo 24 jun 2012 - 10:08

nee, niet bewust... mocht het zo zijn is het prima maar we willen liever nog een paar maandjes wachten...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Star007 ma 25 jun 2012 - 0:40

Vandaag wel ongesteld geworden. Nog niet echt zoals normaal, maargoed dan kan ik een zwangerschap in ieder geval uitsluiten. Ik snap niet dat mijn lichaam ineens zo ' in de war' is , de laatste 2 maanden. Terwijl ik toch al een aantal maanden van de pil af ben en mijn cyclus altijd 24-28 dagen is geweest. Nouja nu dus 31 dagen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: