menstruatie gevoel
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
menstruatie gevoel
Ik heb even de volgende vraag:
Niet dat ik me zorgen maak, want het is niet zo dat de pijn niet te houden is.. Maar wilde toch even weten of iemand dit herkent.
(En stiekem hoop ik natuurlijk een klein beetje op een Fiwen, die dit leest.. )
De afgelopen dagen heb ik heel regelmatig last van een menstruatie gevoel onderin mijn buik.
Niet continue, maar zeker wel met vlagen gedurende de dag. Echt
zo'n vreselijk zeurende menstruatiepijn!
Eerst dacht ik aan 't indalen. Maar aangezien ik daar een aantal weken geleden al klachtjes door had, vertelde mijn verloskundige dat ze inderdaad al ver ingedaald was! Ook was het indalen meer een stekende pijn onderin..
Weet iemand of het toch het (nog verder) indalen is? Kan me het allemaal niet zo goed herinneren ook van mijn eerste zwangerschap!
Niet dat ik me zorgen maak, want het is niet zo dat de pijn niet te houden is.. Maar wilde toch even weten of iemand dit herkent.
(En stiekem hoop ik natuurlijk een klein beetje op een Fiwen, die dit leest.. )
De afgelopen dagen heb ik heel regelmatig last van een menstruatie gevoel onderin mijn buik.
Niet continue, maar zeker wel met vlagen gedurende de dag. Echt
zo'n vreselijk zeurende menstruatiepijn!
Eerst dacht ik aan 't indalen. Maar aangezien ik daar een aantal weken geleden al klachtjes door had, vertelde mijn verloskundige dat ze inderdaad al ver ingedaald was! Ook was het indalen meer een stekende pijn onderin..
Weet iemand of het toch het (nog verder) indalen is? Kan me het allemaal niet zo goed herinneren ook van mijn eerste zwangerschap!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: menstruatie gevoel
Voorweeen denk ik, maar ik zou het wel in de gaten houden.
Ik heb daar sinds eergisteren ook last van, vooral snachts, best vervelend haha..
Ik heb daar sinds eergisteren ook last van, vooral snachts, best vervelend haha..
Gast- Gast
Ik heb het ook en kan me ook herinneren dat ik het de eerste zwangerschap ook had. Indalen misschien?
Gast- Gast
In mijn tweede zwangerschap had ik aan het eind heel vaak last van pijn in mijn buik en krampjes, veel vaker dan de eerste keer. Ik heb ook tig keer gedacht dat ik weeën had terwijl dat niet zo was. Sommige van die voorweeën waren een stuk pijnlijker dan de uiteindelijke eerste echte weeën, want die begonnen heel subtiel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Menstruatie in de war..
» Vragen over menstruatie
» Menstruatie na stoppen met pil
» Menstruatie of oud bloed?
» 1e menstruatie na bevalling...
» Vragen over menstruatie
» Menstruatie na stoppen met pil