Hoe vertelde jouw vriend vd zwangerschap...
+11
Ugly Betty
nillis
PapillonRose
Muppetje
SarahKey
Snoes
Aimee
Printje
Darius
bolus26
Flower_L
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vertelde jouw vriend vd zwangerschap...
Vriend zit boven, paar van zijn vrienden te bellen dat we tweede kindje verwachten.
' ja euh...belde eigenlijk om iets te vertellen. ja....als het goed is, is (mijn naam) zwanger. Offeuh,...... ik bedoel eigenlijk krijgt l. een broertje of zusje. Maar duurt nog even hoor, pas over een half jaar'
hilarisch, heb de tv al stil gezet zodat ik stiekem kan meeluisteren
Hoe vertelde jouw vriend zijn omgeving vd zwangerschap? Soepeltjes? of...?
' ja euh...belde eigenlijk om iets te vertellen. ja....als het goed is, is (mijn naam) zwanger. Offeuh,...... ik bedoel eigenlijk krijgt l. een broertje of zusje. Maar duurt nog even hoor, pas over een half jaar'
hilarisch, heb de tv al stil gezet zodat ik stiekem kan meeluisteren
Hoe vertelde jouw vriend zijn omgeving vd zwangerschap? Soepeltjes? of...?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Hoe vertelde jouw vriend vd zwangerschap...
hij verteld het aan familie wel heel trots maar aan zn vrienden een beetje zoals jouw vriend
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
O, dat soort gesprekken vind ik ook hilarisch ja! Sta ik ook altijd af te luisteren!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Bij R weet ik het niet meer maar nu was manlief veel enthousiaster dan ik met het vertellen. Hij was zo blij dat hij nog geen week na de test een foto vd test afgedrukt heeft en aan zijn vrienden/collega's heeft laten zien hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend liet een foto van de bestelde kinderwagen zien aan zijn vrienden, onder het mom van 'onze nieuwe wagen'
Wat ik wel heel grappig vond was toen ik hem belde op zijn werk dat mijn vliezen gebroken waren en dat ik naar het ziekenhuis toe moest ivm niet helder vruchtwater. Hij heeft toen tegen zijn baas gezegd 'Uhh ik geloof dat ik nu naar huis moet. Tja, ik begreep haar verhaal niet helemaal, maar ik denk dat ze zei dat het vliesje is gebroken'
Wat ik wel heel grappig vond was toen ik hem belde op zijn werk dat mijn vliezen gebroken waren en dat ik naar het ziekenhuis toe moest ivm niet helder vruchtwater. Hij heeft toen tegen zijn baas gezegd 'Uhh ik geloof dat ik nu naar huis moet. Tja, ik begreep haar verhaal niet helemaal, maar ik denk dat ze zei dat het vliesje is gebroken'
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Vliesje hahaha!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben het met Koninginnedag verteld aan onze vriendengroep, toen we tegen 1 iemand zeiden dat we papa & mama worden, ging het als een rijtje dominostenen de groep rond. Erg leuk!
Gast- Gast
hahahaha Aimee
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn vriend en ik hebben dezelfde vriendengroep, dus dat hebben we samen verteld toen we weer eens met z'n allen bij elkaar waren.
Aan zijn collega's zou hij het pas vertellen na de 12 weken echo, maar hij kon het echt niet meer voor zich houden en kwam op een avond thuis dat hij het verteld had omdat hij zo blij is en er nu gewoon op zijn werk over kan praten
Aan zijn collega's zou hij het pas vertellen na de 12 weken echo, maar hij kon het echt niet meer voor zich houden en kwam op een avond thuis dat hij het verteld had omdat hij zo blij is en er nu gewoon op zijn werk over kan praten
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
mijn man praat er op t werk ook over, hij had laatst een boek besteld op aanraden van n collega. Hij was super enthousiast! Echt leuk want had t idee dat hij er totaal niet mee bezig was
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn neemt elke keer alle echofoto's mee naar het werk haha.
Gast- Gast
De eerste keer tegen zijn ouders ' M denkt dat ze zwanger is, dus'
De tweede keer tegen zijn ouders: ' De echo zegt, we krijgen een kindje'
En tegen zijn collega had hij gezegd (hoorde ik later van zijn collega): ' ik verveel me niet hoor na werktijd, mag straks luiers gaan verschonen'. En na de geslachtsecho, we hadden afgesproken dat we het voor ons zouden houden ' Hij zag er prachtig uit, twee benen en een piemel'
Maar zijn collega heeft netjes zijn mond gehouden.
De tweede keer tegen zijn ouders: ' De echo zegt, we krijgen een kindje'
En tegen zijn collega had hij gezegd (hoorde ik later van zijn collega): ' ik verveel me niet hoor na werktijd, mag straks luiers gaan verschonen'. En na de geslachtsecho, we hadden afgesproken dat we het voor ons zouden houden ' Hij zag er prachtig uit, twee benen en een piemel'
SarahKey schreef:En na de geslachtsecho, we hadden afgesproken dat we het voor ons zouden houden ' Hij zag er prachtig uit, twee benen en een piemel'
Wahahaha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dat doet mijn vriend ook hahaCharlie schreef:Mijn neemt elke keer alle echofoto's mee naar het werk haha.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een heerlijke verhalen
Hier ook nog een aparte, mijn ex liet het zijn moeder vertellen aan zijn vader, twee maanden voor de geboorte Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij nogal een aparte relatie met zijn vader heeft, maar dan nog blijf ik het vreemd vinden om het zo te laten weten dat je vader wordt Dit vond ook nog eens plaats op een verjaardag die vervolgens bijna uitliep op een knokpartij.. Zijn vader was not amused met het nieuws en reageerde nogal heftig op een opmerking van iemand die het nieuws probeerde te relativeren.
Hier ook nog een aparte, mijn ex liet het zijn moeder vertellen aan zijn vader, twee maanden voor de geboorte Nu moet ik er wel bij vertellen dat hij nogal een aparte relatie met zijn vader heeft, maar dan nog blijf ik het vreemd vinden om het zo te laten weten dat je vader wordt Dit vond ook nog eens plaats op een verjaardag die vervolgens bijna uitliep op een knokpartij.. Zijn vader was not amused met het nieuws en reageerde nogal heftig op een opmerking van iemand die het nieuws probeerde te relativeren.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier hebben we het de ouders gewoon verteld en de vriendengroep hebben we een foto van de echo gestuurd, omdat we elkaar niet snel zouden zien. Daarna belde iedereen natuurlijk terug.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Nou de meeste van onze vrienden etc lazen het echt wel via FB en een paar hadden we wel personal gezegd, maar meer samen!
Op zijn werk heeft hij gezegd dat Y. grote zus werd en dat snapte ze gelukkig allemaal heel snel hihi
Mijn ouders hebben we het beide keren na de 1e echo verteld en mn zus wist het als aller 1 hahahaha.
Op zijn werk heeft hij gezegd dat Y. grote zus werd en dat snapte ze gelukkig allemaal heel snel hihi
Mijn ouders hebben we het beide keren na de 1e echo verteld en mn zus wist het als aller 1 hahahaha.
Laatst aangepast door Anniej_S op ma 25 jun 2012 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had mijn man wel willen horen tegen zijn collega's haha, toch maar eens vragen hoe dat gegaan is. Aan vrienden en familie hebben we het samen verteld.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
De 1e keer bij zijn ouders ging het heel grappig. Ik had net fysio en alles voor mijn rug, en dus ook echo's enz. gehad.
Zegt ie tegen zn moeder toen we daar waren: 'Ze moet binnenkort ook weer voor een echo.'
Schoonmoeder dacht toen uiteraard voor mijn rug, maar toen zei hij heel droog: 'We krijgen uitbreiding!'
Mijn man was ook alle keren een beetje stuntelig naar zijn vrienden toe, vooral bij de 1e, omdat we de 1e in de vriendengroep waren.
Zegt ie tegen zn moeder toen we daar waren: 'Ze moet binnenkort ook weer voor een echo.'
Schoonmoeder dacht toen uiteraard voor mijn rug, maar toen zei hij heel droog: 'We krijgen uitbreiding!'
Mijn man was ook alle keren een beetje stuntelig naar zijn vrienden toe, vooral bij de 1e, omdat we de 1e in de vriendengroep waren.
Gast- Gast
Wij gingen net rond die tijd verhuizen, dus dat vertelde hij eerst aan vrienden.
En toen liet hij de echo-foto zien en zei hij 'dit is de reden dat we een groter huis nodig hebben!'
En toen liet hij de echo-foto zien en zei hij 'dit is de reden dat we een groter huis nodig hebben!'
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn man is niet zo tactisch met dat soort dingen. Wij wisten net dat ik zwanger was, ik was denk ik 5 weken of zo, en we waren een avond op stap waarbij manlief flink aangeschoten was. Ziet hij ineens vrienden aan de andere kant van het café staan en roept hij echt kei hard door het café: "IK WORD PAPA!!".
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Whaha, mijn vriend zat er eerst een heel verhaal omheen te breien. over van alles haha.
Op zijn werk had hij een ochtend vrij genomen voor de termijnecho, de dag erna had hij een gesprekje met zijn baas en hij had verteld dat hij vrij moest omdat ik naar het ziekenhuis moest. De baas wilde weten of alles goed was met mij. Toen heeft hij het verteld zonder erom heen te draaien.
Op zijn werk had hij een ochtend vrij genomen voor de termijnecho, de dag erna had hij een gesprekje met zijn baas en hij had verteld dat hij vrij moest omdat ik naar het ziekenhuis moest. De baas wilde weten of alles goed was met mij. Toen heeft hij het verteld zonder erom heen te draaien.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk allemaal!
Ik weet eigenlijk niet eens meer precies want mijn vriend vertelde, maar het was iig wel vlot, niet hakkelend ofzo. Maar dat vind ik ook wel schattig hoor!
Ik weet eigenlijk niet eens meer precies want mijn vriend vertelde, maar het was iig wel vlot, niet hakkelend ofzo. Maar dat vind ik ook wel schattig hoor!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer vertelde je jouw omgeving dat je zwanger was?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Nav: Wat doet jouw vriend/man?
» nav...wat is de rol van jouw vriend/man/partner...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» Als jouw vriend...
» Nav: Wat doet jouw vriend/man?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: