Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ledikant Laken(s)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 22:46

Waar verkopen ze nou betaalbare & leuke lakens? Ben al bij verschillende winkels geweest, Prenatal, Wibra, Zeeman, Hema, maar nergens geen leuke of ja wel leuke maar dan megaaa duur....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Lejow za 23 jun 2012 - 22:47

Ik heb er 2 gekocht bij simply colors, met een eigen tekst. Maar die zijn helemaal duur natuurlijk.
En mijn tante heeft er 2 gemaakt bijpassend bij het hemeltje!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Pien za 23 jun 2012 - 22:48

Ik heb gewoon simpele witte van de hema. Heb pas stofjes gekocht en ga er nu zelf een aantal maken! Ik ga dus echt geen 20 euro of meer aan een lakentje uitgeven. Nu heb ik voor 20 euro een meter of 8 verschillende stofjes gekocht, passend bij haar kamertje!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  *Lookie* za 23 jun 2012 - 22:49

Kun je niet een simpele goedkope halen bij de Zeeman of Hema, en die zelf leuk maken met een lintje, textielstift of iets dergelijks? Ik heb helaas verder geen tips voor goedkope leuke lakentjes..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Lejow za 23 jun 2012 - 22:49

Pien schreef:Ik heb gewoon simpele witte van de hema. Heb pas stofjes gekocht en ga er nu zelf een aantal maken! Ik ga dus echt geen 20 euro of meer aan een lakentje uitgeven. Nu heb ik voor 20 euro een meter of 8 verschillende stofjes gekocht, passend bij haar kamertje!

Ja, dat heeft mijn tante dus ook gedaan.
Gewoon stuk wit kopen, en wat stroken van leuke stofjes!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 22:53

of gewoon helemaal zelf een stuk katoen kopen waarvan je een lakentje maakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:14

Rejoy. schreef:of gewoon helemaal zelf een stuk katoen kopen waarvan je een lakentje maakt!
Dat was behoorlijk prijzig hier..

De rest zijn wel tips, maar eens met mama overleggen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:02

Anniej_S schreef:
Rejoy. schreef:of gewoon helemaal zelf een stuk katoen kopen waarvan je een lakentje maakt!
Dat was behoorlijk prijzig hier..

De rest zijn wel tips, maar eens met mama overleggen!

op internet kun je redelijk goedkoop aan hele leuke motiefjes komen. Wit lakenkatoen heb je al vanaf ongeveer 3.50 per meter (en dan 1.50 of 1.80 breed).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:02

Rejoy. schreef:
Anniej_S schreef:
Rejoy. schreef:of gewoon helemaal zelf een stuk katoen kopen waarvan je een lakentje maakt!
Dat was behoorlijk prijzig hier..

De rest zijn wel tips, maar eens met mama overleggen!

op internet kun je redelijk goedkoop aan hele leuke motiefjes komen. Wit lakenkatoen heb je al vanaf ongeveer 3.50 per meter (en dan 1.50 of 1.80 breed).

hoe zoek je dat dan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:07

bij google 'katoen kopen' of 'stof kopen' intypen en dan krijg je wel sites waarop ze katoen verkopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:14

ik ga eens kijken! dank je wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:22

Bij Prenatal (en bijv. Baby-dump) zijn de lakentjes toch niet zo gek duur? Wat noem jij duur dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:34

_Nera_ schreef:Bij Prenatal (en bijv. Baby-dump) zijn de lakentjes toch niet zo gek duur? Wat noem jij duur dan?

Nou die we hebben gezien waren 20,- Neutral evt de korting er nog af 16,-, bij de babydump komen we eigenlijk nooit in de buurt dus daar kan ik niet kijken. Duimeland hier heeft ook alleen maar dure, van lief! enz vanaf 34,95

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:39

Bij Prenatal geven ze nu ook korting op lakentjes, je hebt ze al vanaf 4-5 euro! Zou er toch eens gaan kijken! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:40

_Nera_ schreef:Bij Prenatal geven ze nu ook korting op lakentjes, je hebt ze al vanaf 4-5 euro! Zou er toch eens gaan kijken! Ledikant Laken(s) 561177

Hier is alles op en de laar oost was het geloof (arnhem ook van de week :-|) maar het loopt idd nog tot juli dus ik zal aankomende week (weken) zoiezo even binnen lopen hier :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:44

Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:Bij Prenatal geven ze nu ook korting op lakentjes, je hebt ze al vanaf 4-5 euro! Zou er toch eens gaan kijken! Ledikant Laken(s) 561177

Hier is alles op en de laar oost was het geloof (arnhem ook van de week :-|) maar het loopt idd nog tot juli dus ik zal aankomende week (weken) zoiezo even binnen lopen hier :-)

Ja en anders in Arnhem Zuid, bij het Prenatal warenhuis, daar is altijd volop voorraad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 3:45

_Nera_ schreef:
Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:Bij Prenatal geven ze nu ook korting op lakentjes, je hebt ze al vanaf 4-5 euro! Zou er toch eens gaan kijken! Ledikant Laken(s) 561177

Hier is alles op en de laar oost was het geloof (arnhem ook van de week :-|) maar het loopt idd nog tot juli dus ik zal aankomende week (weken) zoiezo even binnen lopen hier :-)

Ja en anders in Arnhem Zuid, bij het Prenatal warenhuis, daar is altijd volop voorraad!

Is de laar (bij de rotonde) geen warenhuis dan? Bedoel daar hadden ze genoeg dekens en wieglakens maar de rest was allemaal op! (op een paar blauwe na haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 4:01

Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:
Anniej_S schreef:
_Nera_ schreef:Bij Prenatal geven ze nu ook korting op lakentjes, je hebt ze al vanaf 4-5 euro! Zou er toch eens gaan kijken! Ledikant Laken(s) 561177

Hier is alles op en de laar oost was het geloof (arnhem ook van de week :-|) maar het loopt idd nog tot juli dus ik zal aankomende week (weken) zoiezo even binnen lopen hier :-)

Ja en anders in Arnhem Zuid, bij het Prenatal warenhuis, daar is altijd volop voorraad!

Is de laar (bij de rotonde) geen warenhuis dan? Bedoel daar hadden ze genoeg dekens en wieglakens maar de rest was allemaal op! (op een paar blauwe na haha)

Geen idee, ik ken al die wijken niet zo goed daar haha, maar het warenhuis zit op de woonboulevard, dus als dat De Laar Oost is dan wel ja! (en anders via de site bestellen?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ledikant Laken(s) Empty Re: Ledikant Laken(s)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum