Met hoeveel...
+28
MissD
SarahKey
Darius
Happydobby
Filoria
Aggi
Aimee
CCC
mauwmauw
_Jet
Flip Fluitketel
Fiebje
Stuiterbal
chipa
Shy
Pien
Bruintje Beer
studiebol
Roos
Ayla
Poisongirl
Clapperdie
holaagirl
Limburg85
Liadan
-Ieniemienie-
Printje
Puggle
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Met hoeveel...
_Jet schreef:Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Maar ik lees ook nu dat bij sommige alleen de vliezen werden gebroken, omdat er al ontsluiting was. Dan lijkt het me al veel beter. Maar ja als er nog helemaal niks op gang is van binnen lijkt het me gewoon erg zwaar.
Ik zag er ook echt tegenop, vooral het feit dat ik geen kant op zou kunnen. Dus wat was ik blij dat ik al 3 cm bleek te hebben. Daarna wel gelijk aan het infuus gegaan en het was heftig ja, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dus of dit te vergelijken was met een bevalling die natuurlijk is begonnen dat weet ik niet. Ze dachten trouwens bij mij dat ik geen weeën had dus ze bleven het maar ophogen. Tot ze kwamen kijken hoe het ging en niet achter de monitor zaten en toen hebben ze het gelijk een stuk teruggedraaid. Ik dacht al: als dit geen weeën zijn!!!!
Dat lijkt me echt ontzettend naar zeg! Maar waarom moest je dan toch gelijk aan een infuus? Wilde ze niet eerst kijken of het vliezen breken niet ging werken?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle schreef:Watermeloen schreef:Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Maar ik lees ook nu dat bij sommige alleen de vliezen werden gebroken, omdat er al ontsluiting was. Dan lijkt het me al veel beter. Maar ja als er nog helemaal niks op gang is van binnen lijkt het me gewoon erg zwaar.
Puggle, het verschilt echt zo veel per persoon.
Ik ben ingeleid d.m.v. gel en alles zat nog potdicht. Ik heb H. haar bevalling niet als zwaarder ervaren dan die van A.
Het duurde langer dan ze bevalling van A., maar niet langer dan gemiddeld bij een eerste.
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, iedereen is anders. Maar ik word gewoon akelig van het idee ik hoop gewoon heel erg dat ze vanzelf komt! En morgen zullen we wel zien hoe het in het ziekenhuis is.
Ik denk dat dat voor vele ook is zoals het hoort te zijn.
Dat het gewoon natuurlijk gaat beginnen. Ik zou bij A. ook ingeleid worden, daar had ik 100% achter gestaan maar ik vind het ook leuk/fijn om te weten hoe het is om natuurlijk te bevallen, dat allemaal uit zichzelf is begonnen.
Gast- Gast
Ik ben 2 keer gestript.. bij de verloskundige zonder resultaat.
En met 41 weken en 6 dagen is mijn zoon geboren, werd toen ingeleid.
Ze hebben dit gedaan doormiddel van een balloncatheter te plaatsen.Nachtje in het ziekenhuis moeten slapen vriendlief mocht blijven slapen en de volgende dag had ik 3 cm ontsluiting en mocht ik naar de verloskamer aan de weeen opwekkers.
En met 41 weken en 6 dagen is mijn zoon geboren, werd toen ingeleid.
Ze hebben dit gedaan doormiddel van een balloncatheter te plaatsen.Nachtje in het ziekenhuis moeten slapen vriendlief mocht blijven slapen en de volgende dag had ik 3 cm ontsluiting en mocht ik naar de verloskamer aan de weeen opwekkers.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Laatst aangepast door Arden op wo 11 jul 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Met 38+4 voelde ik de eerste voorweeën en rommelde het wat. Met 38+5 kwamen de weeën heel regelmatig, waardoor er een belletje ging rinkelen. Die avond ben ik bevallen
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Arden schreef:Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Bij mij zijn de laatste keer ook de vliezen gebroken door vk (bij 4cm, geen weeen) en binnen een half uur kreeg ik uit mezelf weeen en weer bijna 1,5 uur later was mijn zoon er al. Maar alleen vliezen breken zullen ze niet snel doen als je lichaam nog niks heeft gedaan, of maar 1 cm bijvoorbeeld. Dan is de kans dat het op gang komt gewoon niet zo groot.
Nee daarom en dan moet je aan het infuus met opwekkers. Wel fijn dat jij al 4 cm had zonder weeën. Ik ben ook wel nieuwsgierig of er bij mij al iets is gebeurt van binnen, maar dat zal wel niet anders had ik denk al tekenen moeten hebben.
Ach we wachten maar af
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Toen ik hoorde dat ik ingeleid zou worden bij de tweede, vond ik het ook heel eng, vooral dat infuus. Gelukkig had ik al ontsluiting en na het breken van de vliezen was hij er na net een uurtje. Al vond ik die weeenstorm ook ontzettend heftig.
Gast- Gast
Afwachten is idd het beste. Ik had ondanks de voorween ook nooit gedacht dat ik al 2 cm zou hebben. En was idd vliezen breken en binnen een half uur kwamen de eerste weeen.
Hanteert je zhuis ook een protocol mbt bevallen? Mijn zhuis wel, de bevalling zou max 11 uur duren. 1 cm per uur en1 uur voor persen als het te lang zou duren zouden ze ingrijpen. Ik vond dat wel een geruststellende gedachte.
Hanteert je zhuis ook een protocol mbt bevallen? Mijn zhuis wel, de bevalling zou max 11 uur duren. 1 cm per uur en1 uur voor persen als het te lang zou duren zouden ze ingrijpen. Ik vond dat wel een geruststellende gedachte.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Met 39 weken ben ik bevallen. Ik ging 's ochtends op controle bij de vk, had de dagen er voor wel wat vaker harde buiken (voorweeën) maar verder niks. Bij de vk bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben! Doorgestuurd naar het ziekenhuis en 4-5 uur later had ik mijn zoon op mijn buik liggen!
Gast- Gast
Toch een hoop die al ontsluiting bleken te hebben, maar er weinig van hebben gemerkt van te voren. Ben benieuwd of er bij mij al iets is dan.
Fiebje, dat is wel een goeie. Ik ga dat morgen eens vragen als ik er ben. Ze hadden al wel gezegt dat je idd normaal een cm per uur hebt.
Fiebje, dat is wel een goeie. Ik ga dat morgen eens vragen als ik er ben. Ze hadden al wel gezegt dat je idd normaal een cm per uur hebt.
Puggle- Ratel
Ik stond helaas uren naast mijn bed te puffen met 5 cm en kwam niet verder. Kon niet liggen. De weeen kwamen te kort op elkaar om te ontspannen tussendoor, dus het deed gewoon niks ondanks dat ze heftig waren.
Ze dachten toen met die 5 cm en de heftige weeen dat ik met 3 uurtjes wel volledige ontsluiting zou hebben, maar bleek geen mm verder te zijn na die uren en heb toen een ruggeprik gehad. Toen zat ik bij terugkomt op vk al op 8 cm.
Ze dachten toen met die 5 cm en de heftige weeen dat ik met 3 uurtjes wel volledige ontsluiting zou hebben, maar bleek geen mm verder te zijn na die uren en heb toen een ruggeprik gehad. Toen zat ik bij terugkomt op vk al op 8 cm.
Gast- Gast
Hmm dat lijkt me erg naar! Ja het is natuurlijk een gemiddelde, mijn schoonzus kwam ook niet verder als 5 cm. En na 20 uur proberen heeft ze een keizersnede gehad. Daar word je ook niet vrolijk van.
Puggle- Ratel
Met 40+0 begonnen de weeën, 29 uur later dus op 40+1 is M. geboren dmv een keizersnee.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was zowel bij L.aurens als P.epijn ongeveer twee dagen voor de bevalling ontzettend moe, shagrijnig en huilerig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Met 39 weken kreeg ik 's nachts veel harde buiken en 's middags lichte ween.
's avonds zette het door en ben die nacht erop bevallen om half 2.
Dus met 39+1 weken bevallen.
's avonds zette het door en ben die nacht erop bevallen om half 2.
Dus met 39+1 weken bevallen.
39+3 dagen.
Begon ineens... in de ochtend voelde ik me niet zo lekker. R. besloot rond een uur of 13.00 de verloskundige te bellen die er om 14.00uur was. Ze zei dat ze rond 18.00uur nog eens zou komen kijken, uiteindelijk hebben we haar om 15.30uur weer laten komen en is ze niet meer weggegaan. T. is om 18.30uur geboren.
Begon ineens... in de ochtend voelde ik me niet zo lekker. R. besloot rond een uur of 13.00 de verloskundige te bellen die er om 14.00uur was. Ze zei dat ze rond 18.00uur nog eens zou komen kijken, uiteindelijk hebben we haar om 15.30uur weer laten komen en is ze niet meer weggegaan. T. is om 18.30uur geboren.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Met 38+2. Ik had 's ochtends wel wat weeën, maar dat trok later weer weg. Om half 8 's avonds begon het opnieuw en om 23.29 uur ben ik bevallen. Hier had niemand op gerekend, ook de vk niet.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Met 40+2. Had voorweeën en de vliezen stonden op springen, ik was heel erg rusteloos. Werd ingeleid.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Met 39+3, en ik zou die dag eigenlijk ingeleid worden. Maar het voelen van de ontsluiting de dag ervoor (ging erg ruw, verdenk de gyn ook van strippen) heeft ervoor gezorgd dat ik vanaf dat moment kramp had en dat werd steeds heftiger. 's Nachts zette dat goed door en de dag dat ik eigenlijk ingeleid zou worden is ze ook geboren.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Met 38 +2 maar ik ben dan ook ingeleid.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: