Met hoeveel...
+28
MissD
SarahKey
Darius
Happydobby
Filoria
Aggi
Aimee
CCC
mauwmauw
_Jet
Flip Fluitketel
Fiebje
Stuiterbal
chipa
Shy
Pien
Bruintje Beer
studiebol
Roos
Ayla
Poisongirl
Clapperdie
holaagirl
Limburg85
Liadan
-Ieniemienie-
Printje
Puggle
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Met hoeveel...
weken + dagen ben je bevallen van je eerste kindje?
En merkte je ervoor al wat of kwam het ineens?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Re: Met hoeveel...
40+0. Ik had al een week of 4 voorweëen. Tuurlijk zie je het wel een beetje aankomen als je rond je uitgerekende datum loopt, maar ik had om 23u niet gedacht dat we om 5.16u al een kindje hadden (bevalling begon rond middernacht).
Gast- Gast
Met 39+3
Ik liep vanaf 36 weken gemiddeld 3x per week ZH in en uit met voorweeën.
Uiteindelijk ben ik ingeleid.
Voel je al iets?
Voel je al iets?
Gast- Gast
40+2
Had wat last van een rommelende buik (wat harde buiken en een ongesteldheidsgevoel) maar niet meteen het gevoel dat het de bevalling was. Na een bad, op aanraden vd vk, echter wel, toen kwamen de echte weeen.
Had wat last van een rommelende buik (wat harde buiken en een ongesteldheidsgevoel) maar niet meteen het gevoel dat het de bevalling was. Na een bad, op aanraden vd vk, echter wel, toen kwamen de echte weeen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
1ste kindje met 41+1. Had wel al een aantal dagen voor weeeen.
(2de kindje met 41+6. Nergens last van gehad voor de echte bevalling begon)
(2de kindje met 41+6. Nergens last van gehad voor de echte bevalling begon)
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Met 41 weken, de ochtend voor de bevalling verloor ik mijn slijmprop en kreeg ik wat onregelmatige krampen. 's Avonds braken mijn vliezen en begon het dus echt.
Daarvoor heb ik geen last gehad van voorweeen.
Daarvoor heb ik geen last gehad van voorweeen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Watermeloen schreef:Met 39+3
Voel je al iets?
Nee ik heb alleen af en toe wat steken die heel licht zijn maar dat voelt meer als buikpijn dat het gewoon vol is. En wat druk, lichte steken echt bij mijn onderkantje, bij der hoofd. Maar verder voel ik me gewoon hetzelfde helaas.
Puggle- Ratel
Met 37+0. Ik had vanaf week 19 vele harde (pijnlijke) buiken maar toch is het spontaan (en toch beetje onverwachts) gekomen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Puggle schreef:Watermeloen schreef:Met 39+3
Voel je al iets?
Nee ik heb alleen af en toe wat steken die heel licht zijn maar dat voelt meer als buikpijn dat het gewoon vol is. En wat druk, lichte steken echt bij mijn onderkantje, bij der hoofd. Maar verder voel ik me gewoon hetzelfde helaas.
Balen, maar goed. Het wil echt he-le-maal niks zeggen.
Je kunt zomaar morgenochtend ineens mama zijn.
Bij A. merkte ik ook niks. De dag ervoor wel naar het ZH geweest omdat ik geen leven voelde, maar alles was gewoon in orde.
De volgende morgen (een paar uur voor ik ingeleid zou worden) braken spontaan mijn vliezen.
Gast- Gast
Ingeleid met 36.4 en zat nog potdicht dus voelde niks...
Ben je het erg zat? Sterkte! Hopen dat het snel erm voorspoedig mag beginnen!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Dat is waar hoor Puggle je kan zomaar ineens mama zijn!
Ik ben gestript met 40.2, nog diezelfde avond ben ik bevallen.
Ik ben gestript met 40.2, nog diezelfde avond ben ik bevallen.
Gast- Gast
Ik ben bevallen met 39+3
Om 10:00 uur had ik het werk nog een mailtje gestuurd dat ik niet dacht dat de baby snel geboren zou worden.
Om 11:00 uur begonnen hele lichte krampjes (beetje als menstruatie pijn) gevolgd door het verliezen van de slijmprop. Om 16:00 uur had ik 4 cm ontsluiting. Daarna gestript en om 19:00 uur volledige ontsluiting en om 20:22 bevallen.
Om 10:00 uur had ik het werk nog een mailtje gestuurd dat ik niet dacht dat de baby snel geboren zou worden.
Om 11:00 uur begonnen hele lichte krampjes (beetje als menstruatie pijn) gevolgd door het verliezen van de slijmprop. Om 16:00 uur had ik 4 cm ontsluiting. Daarna gestript en om 19:00 uur volledige ontsluiting en om 20:22 bevallen.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben met 37+3 ingeleid ivm hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging. Had toen al wel 2cm ontsluiting en al tijd last van harde buiken.
Ik hoop voor je dat t niet meer zo lang duurt!
Ik hoop voor je dat t niet meer zo lang duurt!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Mijn 1e kindje met 35 weken, ik was nog aan het werk, de volgende ochtend heb ik mijn werk gebeld om me 'ziek' te melden en meteen te vertellen dat ik mama was geworden Het kan dus heel snel gaan.
Gast- Gast
40+3 braken mijn vliezen en een uur later kreeg ik buikpijn en daarna weeen. Uiteindelijk ben ik 23 uur later bevallen op 40+4
Gast- Gast
40+6 en geen idee dat het toen zou beginnen... Vrijdags bevallen en die woensdag nog naar de vk geweest, moest de volgende dag naar het ziekenhuis voor een ctg (bedenk me nu dat ze misschien toch wel rustiger was, of er was iets met haar hartslag) ik schrok zo van de mededeling dat ik misschien ingeleid zou worden dat ik een hoge bloeddruk kreeg haha. 's avonds nog even gezellig gemaakt met vriend "want dat zou wel eens kunnen helpen" en godzijdank werd ik 's nachts om 3 uur wakker van de eerste wee.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
41+5, alles zat nog potdicht dus eerst verweekmiddel (veter) gekregen en toen spontaan weeën.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Uiteindelijk 32+1.. maar toen ik in het ziekenhuis kwam had ik al 4 cm ontsluiting.. waar ik weinig van had gemerkt.. pas toen ik best heftige buikpijn kreeg had ik door dat er wat gebeurde.. verder niks.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
holaagirl schreef:Ingeleid met 36.4 en zat nog potdicht dus voelde niks...
Ben het wel zat ja. Mede door de erge pijn in mijn gekneusde rib die ik al weken heb en nu is mijn rug ook nog erbij gekomen helaas.
Ik zag zooo tegen de bevalling op (sta nu nog niet te springen hoor) maar ik ben het echt beu
Het is alleen zo moeilijk omdat je gewoon niet weet wat er gaat gebeuren, bij ieder steekje ga je al dingen inbeelden enz.
Puggle- Ratel
Hoe zwaar het ook is zou ik nog op minimaal 2 weken rekenen Puggle. Of je moet even heel zielig doen bij de vk dat je het niet meer trekt, misschien dat ze je kan wil strippen, maar je bent nog net geen 40 weken dus het kan ook zomaar nog 2 weken duren. Alhoewel ik het niet hoop voor je!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Het komt goed Puggle. Je Moet je straks gewoon overgeven aan alles en rustig blijven dat is het belangrijkste. Meer kan je toch niet doen, nog even volhouden meid
Gast- Gast
Hier met 41.1 een keer geprobeerd te strippen (de verloskundige dus), maar alles zat nog potdicht. Toen heb ik een hele dag gedacht dat ik nooit meer een baby ging krijgen (was er zó klaar mee). Nog een dag later begon 's nachts wel wat gezeur, maar daar besteede ik geen aandacht meer aan na 3 weken vals alarm. Toen nogmaals geprobeerd te strippen en daarna binnen 5 uurtjes bevallen.
Ben het wel eens met Ayla, probeer te bedenken dat het nog 2 weken kan duren. Dat is echt heel moeilijk en elke dag dat je overtijd loopt is echt niet leuk (elke dag vond ik als 3 weken voelen). Maar inderdaad, morgenochtend kan je moeder zijn!
Ben het wel eens met Ayla, probeer te bedenken dat het nog 2 weken kan duren. Dat is echt heel moeilijk en elke dag dat je overtijd loopt is echt niet leuk (elke dag vond ik als 3 weken voelen). Maar inderdaad, morgenochtend kan je moeder zijn!
Gast- Gast
Ayla schreef:Hoe zwaar het ook is zou ik nog op minimaal 2 weken rekenen Puggle. Of je moet even heel zielig doen bij de vk dat je het niet meer trekt, misschien dat ze je kan wil strippen, maar je bent nog net geen 40 weken dus het kan ook zomaar nog 2 weken duren. Alhoewel ik het niet hoop voor je!
Ik sta onder controle van het ziekenhuis en had de keus om me vanaf 38 weken in te laten leiden. Omdat ze liever niet willen dat ik over de 40 ga. Dus ik hoef niet echt zielig te doen ik wil dit alleen niet echt, maar goed dat is me eigen probleem dan weer
Morgen moet ik weer en zouden we het inleiden nog een bekijken, maar ik hoop nog steeds dat ze zelf komt.
Puggle- Ratel
Razz_ schreef:Het komt goed Puggle. Je Moet je straks gewoon overgeven aan alles en rustig blijven dat is het belangrijkste. Meer kan je toch niet doen, nog even volhouden meid
Lief van je bedankt
Puggle- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: