Met hoeveel...
+28
MissD
SarahKey
Darius
Happydobby
Filoria
Aggi
Aimee
CCC
mauwmauw
_Jet
Flip Fluitketel
Fiebje
Stuiterbal
chipa
Shy
Pien
Bruintje Beer
studiebol
Roos
Ayla
Poisongirl
Clapperdie
holaagirl
Limburg85
Liadan
-Ieniemienie-
Printje
Puggle
32 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Met hoeveel...
Ik ben bij de 1e precies met 42 weken bevallen. Ben 3x gestript. De 3e keer had pas effect.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
43 weken en uiteindelijk nog ingeleid ook...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:43 weken en uiteindelijk nog ingeleid ook...
En van te voren niks aan de hand? Wel gek dat ze dan gewoon niet wilde.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
41+1 pff wat was ik blij dat het achter de rug was! Niet negatief bedoeld hoor, meer omdat ik het helemaal zat was.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Met 39+6 bevallen. De dag last van mijn rug. Bleken rugweeen te zijn. Toen ik naar de wc wilde begon ik plots veel bloed te verliezen. Ik in paniek de vk gebeld. Bleek de bevalling dus begonnen te zijn en had al 8cm ontsluiting.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Puggle schreef:Pien schreef:43 weken en uiteindelijk nog ingeleid ook...
En van te voren niks aan de hand? Wel gek dat ze dan gewoon niet wilde.
Ik heb met 35 weken al voorweeen gehad, althans, de vk noemde ze zo. Heb zelfs een keer een vermoeden van gebroken vliezen gehad toen.. Nachtenlang wakker gelegen van de krampen etc maar het zette gewoon nooit door... Uiteindelijk in het ziekenhuis de zaterdag toen ik 42 + 5 was, begonnen de weeen maar ook dat zette niet door!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Is nogal wat zeg! Ik kan me je verhaal nog goed herinneren en nu is ze al bijna 11 maanden zie ik
Puggle- Ratel
Met 40+1. Enige indicatie dat er misschien wat stond te gebeuren was dat ik de dag ervoor m'n slijmprop was verloren. Verder geen voorweeën ofzo. Werd rond vijf uur 's morgens wakker omdat ik moest plassen, ging rechtop in bed zitten en voelde toen ineens m'n vliezen breken. Een paar minuten later begonnen volop de weeën.
Gast- Gast
Met 37+3
Er stond een inleiding op de planning ivm zwangerschapsvergiftiging. Maar de dag voor de geplande afspraak braken mijn vliezen al spontaan en kwamen de weeen na een uur meteen goed op gang.
Er stond een inleiding op de planning ivm zwangerschapsvergiftiging. Maar de dag voor de geplande afspraak braken mijn vliezen al spontaan en kwamen de weeen na een uur meteen goed op gang.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
41+3 had al weken voorweeen maar dat zei helaas niets over het termijn dat hij geboren is.
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik had met 32 weken weeen. Uiteindelijk met 38 + 1 ingeleid, mijn vruchtwater bleek niet meer voldoende te zijn. En bleek 2 cm ontsluiting te hebben hoefde alleen mijn vliezen te breken en de rest ging vanzelf.
Waarom zie je er zo tegenop?
Waarom zie je er zo tegenop?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
41+1 gestript en s'avonds slijmprop verloren. Weeen begonnen hierop onregelmatig tussen de 15 en 20min. Daarna nog 2 maal gestript met weinig vooruitgang van ontsluiting of weeen die regelmatiger kwamen. Nadat we naar het zkh waren gegaan en ik een ruggenprik kreeg en ze mijn vliezen braken ging het redelijk snel met de ontsluiting en is ze uiteindelijk geboren met 41+4.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
35+6 ben ik ingeleid. Ik had al 3 cm ontsluiting maar het zette niet door.
Gast- Gast
Bij 41 weken had ik de afspraak staan om me in te laten leiden. Op de dag van de afspraak bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben, niks van gemerkt. Ze hebben toen gelijk mijn vliezen gebroken en 6 uur later was ons meisje er.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
met 38,2 ingeleid met 28,1 uiteindelijk keizersnede geworden met 38.2
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Pittig, 10 weken en een dag aan het bevallen zijn voor je een ks krijgt...mauwmauw schreef:met 38,2 ingeleid met 28,1 uiteindelijk keizersnede geworden met 38.2
Gast- Gast
39+5 rest van het verhaal ken je wel
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Stofzuiger schreef:Pittig, 10 weken en een dag aan het bevallen zijn voor je een ks krijgt...mauwmauw schreef:met 38,2 ingeleid met 28,1 uiteindelijk keizersnede geworden met 38.2
oeps haha gelukkig niet,moet natuurlijk 38.1 zijn.poeh doe me een lol hoor,10 weken bevallen....kom je denk wel in het guinnes book of records
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
met 39w3d... wel van te voren veel voorweeen en slijmprop verloren
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Maar ik lees ook nu dat bij sommige alleen de vliezen werden gebroken, omdat er al ontsluiting was. Dan lijkt het me al veel beter. Maar ja als er nog helemaal niks op gang is van binnen lijkt het me gewoon erg zwaar.
Maar ik lees ook nu dat bij sommige alleen de vliezen werden gebroken, omdat er al ontsluiting was. Dan lijkt het me al veel beter. Maar ja als er nog helemaal niks op gang is van binnen lijkt het me gewoon erg zwaar.
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Puggle, het verschilt echt zo veel per persoon.
Ik ben ingeleid d.m.v. gel en alles zat nog potdicht. Ik heb H. haar bevalling niet als zwaarder ervaren dan die van A.
Het duurde langer dan ze bevalling van A., maar niet langer dan gemiddeld bij een eerste.
Gast- Gast
Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Ik zag er ook echt tegenop, vooral het feit dat ik geen kant op zou kunnen. Dus wat was ik blij dat ik al 3 cm bleek te hebben. Daarna wel gelijk aan het infuus gegaan en het was heftig ja, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Dus of dit te vergelijken was met een bevalling die natuurlijk is begonnen dat weet ik niet. Ze dachten trouwens bij mij dat ik geen weeën had dus ze bleven het maar ophogen. Tot ze kwamen kijken hoe het ging en niet achter de monitor zaten en toen hebben ze het gelijk een stuk teruggedraaid. Ik dacht al: als dit geen weeën zijn!!!!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Watermeloen schreef:Puggle schreef:Dat hele inleiden met een infuus etc dat zie ik niet zitten nee. Lijkt me erg eng en je hoort dan vaak dat het veel heftiger is. Het is toch onnatuurlijk dan.
Puggle, het verschilt echt zo veel per persoon.
Ik ben ingeleid d.m.v. gel en alles zat nog potdicht. Ik heb H. haar bevalling niet als zwaarder ervaren dan die van A.
Het duurde langer dan ze bevalling van A., maar niet langer dan gemiddeld bij een eerste.
Daar heb je natuurlijk ook wel gelijk in, iedereen is anders. Maar ik word gewoon akelig van het idee ik hoop gewoon heel erg dat ze vanzelf komt! En morgen zullen we wel zien hoe het in het ziekenhuis is.
Puggle- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» Hoeveel voedingen, hoeveel cc?
» Hoeveel?
» Hoeveel..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: