Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Kian had net maat 4 toen hij 10 maanden was, maar hij heeft grote en brede voeten.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat ik dan voor maat 3 ga.
En voor welke leeftijd zal maat 2 ongeveer zijn dan?
Dochter is echt heel klein van stuk. Zal ze dan evengoed maat 3 moeten hebben?
Ja sorry meiden, ik ben echt een leek en jullie hebben al wat ervaring .
En voor welke leeftijd zal maat 2 ongeveer zijn dan?
Dochter is echt heel klein van stuk. Zal ze dan evengoed maat 3 moeten hebben?
Ja sorry meiden, ik ben echt een leek en jullie hebben al wat ervaring .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Watermeloen schreef:Floor schreef:SarahKey schreef:Floor schreef:SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Albert Heijn
ja dat was me duidelijk maar een grote AH? of via de site misschien (al kan ik het niet vinden..)
ik woon in een dorp he en hier hebben ze dat soort dingen nooit bij de ah
Kom je weleens in E.hoven? Daar zit de AH XL.
En anders misschien in D.B.?
Ik kom niet verder dan het dorp hier (ik weet het, ik ben echt erg )
Moet ik dus toch verplicht een keer verderweg gaan winkelen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Liadan, bedankt voor de uitleg, ik ga straks z'n voetjes meten en schoentjes bestellen. Vind ze erg leuk en ik krijg overal commentaar dat hij altijd op blote voeten is dus ik moet een keer iets kopen wat hij aan z'n voetjes kan en waar hij toch mee rond kan lopen.
Floor- Ratel
Floor waarom krijg je commentaar op blote voeten? Hier hebben ze of sokken of blote voeten hoor.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Iedereen meent er wel wat over te moeten zeggen, 'ahh krijgt hij geen sokken aan', 'ah is je mama je sokken vergeten' enzovoort
Als hij thuis is, heeft hij altijd blote voeten met sokken kan hij namelijk niet gaan staan/lopen want dan glijd hij weg op de vloer, dus hij trekt ze binnen 2 minuten uit. In de auto heb ik hem wel eens met sokken meegenomen maar voordat we bij de winkel aan kwamen had hij ze uit en door de auto gesmeten.
Nu het eindelijk wat beter gaat met ons wil ik wat vaker de deur uit maar dan wil ik dus ook dat hij wat aan z'n voeten heeft (ik heb geen zin om me de hele dag te moeten verantwoorden waarom hij geen sokken aan heeft). Ik ben een muts ik weet het.
Als hij thuis is, heeft hij altijd blote voeten met sokken kan hij namelijk niet gaan staan/lopen want dan glijd hij weg op de vloer, dus hij trekt ze binnen 2 minuten uit. In de auto heb ik hem wel eens met sokken meegenomen maar voordat we bij de winkel aan kwamen had hij ze uit en door de auto gesmeten.
Floor- Ratel
Wat vervelend floor! Naar dat mensen menen dat ze overal wat over mogen zeggen. Blote voeten is juist goed als ze leren lopen heb ik wel is gehoord.
Wel fijn dat het beter met je gaat!!
Wel fijn dat het beter met je gaat!!
studiebol- Ratel
Ik herken het hoor Floor! Hier ook vaak commentaar dat J.uul te dunne schoentjes aan had in de winter (door mijn schoonouders, die denken alles beter te weten). Ze liep net een week en toen had ze dus van die schoentjes met zo'n extreme flex zool aan... dat was te koud, ik moest maar nieuwe schoenen kopen. En toen was ze een keer daar en hebben ze haar oude schoenen van haar neefje aan gegeven, ze is super vaak gevallen en durfde de eerste dagen weer niet meer te lopen. Heb ze toen maar even verteld dat ik het daar dus niet mee eens ben en dat ze pas 'echte' schoenen aan krijgt als wij vinden dat ze daar aan toe is.
Niks van aantrekken hoor! Het is warm genoeg om op blote voetjes te lopen, hier loopt ze nu ook gewoon op blote voeten. Alleen als we echt weg gaan heeft ze schoenen aan (in de tuin en zo ook niet eens).
Vandaag even geshopt voor J.uul. We hadden nog geld en een cadeaukaart liggen die we hebben gekregen van een vriendin omdat ze veel oude kleertjes van J.uul gekregen had.
Helaas wel mijn zonnebril krijt geraakt in de stad dus het was een heel duur middagje
Niks van aantrekken hoor! Het is warm genoeg om op blote voetjes te lopen, hier loopt ze nu ook gewoon op blote voeten. Alleen als we echt weg gaan heeft ze schoenen aan (in de tuin en zo ook niet eens).
Vandaag even geshopt voor J.uul. We hadden nog geld en een cadeaukaart liggen die we hebben gekregen van een vriendin omdat ze veel oude kleertjes van J.uul gekregen had.
Helaas wel mijn zonnebril krijt geraakt in de stad dus het was een heel duur middagje
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen, aha ben ik dus niet de enige die dat soort opmerkingen krijgt. Leuke kleren heb je gekocht, jammer dat het zo'n dure middag was.
Floor- Ratel
Floor schreef:Fiwen, aha ben ik dus niet de enige die dat soort opmerkingen krijgt. Leuke kleren heb je gekocht, jammer dat het zo'n dure middag was.
Wij ook hoor, is het 30 graden, vinden mijn schoonouders een romper een blote voeten ook te koud. Eigenlijk hebben ze altijd opmerkingen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Floor schreef:Liadan, bedankt voor de uitleg, ik ga straks z'n voetjes meten en schoentjes bestellen. Vind ze erg leuk en ik krijg overal commentaar dat hij altijd op blote voeten is dus ik moet een keer iets kopen wat hij aan z'n voetjes kan en waar hij toch mee rond kan lopen.
Blote voetjes zijn juist het allerbeste voor het leren lopen ivm afrollen vd voet. Als we weggingen had r een soort van schoenen aan naar met het weer van vorige week geef ik je groot gelijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Floor, wat stom dat je daar commentaar op krijgt. Ik neem onze zoon ook vaak mee met blote voeten, vooral met het weer van afgelopen week, dan doe ik hem echt geen sokken of schoenen aan (sokken trekt hij trouwens ook uit). Hier heeft hij binnen ook altijd blote voeten, buiten ook met mooi weer.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier ook regelmatig commentaar gehad op blote voetjes van J. Vooral in de stad van wildvreemden. Sowieso loopt ze thuis vrijwel altijd op blote voeten, maar ook vorig jaar toen ze nog niet liep had ze vaak blote voeten. Sokken trekt ze gewoon uit.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik kan geen plaatjes plaatsen via de iPad, maar wij hebben een Bugaboo Cameleon gekocht
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Gekocht van een cadeaukaart voor S:
En voor F:
Moet het alleen ruilen voor een maatje groter...
En voor F:
Moet het alleen ruilen voor een maatje groter...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Leuke kleertjes, Pip!
Wij krijgen ook vaak commentaar op H's blote voetjes. Maar hij trekt gewoon constant zijn sokken uit! Koud zijn z'n voetjes bijna nooit gelukkig, als ze dan wel zijn dan trek ik hem toch steeds maar weer sokken aan maar ik blijf bezig..
Wij krijgen ook vaak commentaar op H's blote voetjes. Maar hij trekt gewoon constant zijn sokken uit! Koud zijn z'n voetjes bijna nooit gelukkig, als ze dan wel zijn dan trek ik hem toch steeds maar weer sokken aan maar ik blijf bezig..
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
*Lookie* schreef:Leuke kleertjes, Pip!
Daarom ben ik zo blij dat ik de tip kreeg om sock's on te kopen.. ik vind het een geweldige uitvinding!
studiebol- Ratel
studiebol schreef:*Lookie* schreef:Leuke kleertjes, Pip!
Daarom ben ik zo blij dat ik de tip kreeg om sock's on te kopen.. ik vind het een geweldige uitvinding!
Maar wel lelijk...
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:studiebol schreef:*Lookie* schreef:Leuke kleertjes, Pip!
Maar wel lelijk...
Haha ja veel mensen vinden dat he.. oke het is niet super mooi, maar ik ben er denk ik aan gewend ofzo. Het valt me al niet meer op
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Parel schreef:studiebol schreef:*Lookie* schreef:Leuke kleertjes, Pip!
Maar wel lelijk...
Haha ja veel mensen vinden dat he.. oke het is niet super mooi, maar ik ben er denk ik aan gewend ofzo. Het valt me al niet meer op
Komt omdat je kinderen zo oogstrelend mooi zijn!
Parel- Ratel
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Parel schreef:studiebol schreef:Parel schreef:studiebol schreef:*Lookie* schreef:Leuke kleertjes, Pip!
Maar wel lelijk...
Komt omdat je kinderen zo oogstrelend mooi zijn!
Hahahahaha:D
studiebol- Ratel
Novalee schreef:
Die heb ik ook! Vind het alleen wel moeilijk combineren, vooral omdat L. alleen nog maar zit of ligt. Al heb ik een 74 en ik denk dat ze die volgend jaar ook nog wel aan kan.
Parel- Ratel
Van de week heb ik ook de welbekende blazer van Bakkaboe gescoord
Hier hadden ze alleen grijs, heb er een geblokt rose/grijs jurkje bij gekocht!
Hier hadden ze alleen grijs, heb er een geblokt rose/grijs jurkje bij gekocht!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: