Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Oh en Mamav2, zo leuk! Mim Pi toch? Ik vind S. (en M.) er altijd zo leuk uit zien!
En dat haar staat M. echt, al was het natuurlijk niet de bedoeling!
En dat haar staat M. echt, al was het natuurlijk niet de bedoeling!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat een leuke kleertjes weer. Ik heb deze week een nieuwe lading rompers gekocht voor H. Verder hou ik me even in. Ze heeft genoeg kleren in maat 68 en dat past ze nu. Ik heb geen idee wanneer ze in 74 past. Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, omdat ze ook niet echt de gemiddelde lijn volgt. De meeste baby's dragen nog geen 68 met 5 maanden toch? De broekjes in 68 zijn zelfs alweer bijna aan de korte kant.
Ik heb zo'n leuk winterjasje gezien bij zara, maar weet dus niet welke maat ik moet bestellen.
Ik heb zo'n leuk winterjasje gezien bij zara, maar weet dus niet welke maat ik moet bestellen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Parel schreef:De bovenste is allemaal Zeeman, maia!
En de HEMA STRETCH rompers zijn allemaal 3 voor 10 euro deze week!
En de Noppies is in de sale bij Happybee, nu bovenop de sale nog 10% extra korting met de code NOGMEERKORTING. En als je via FB inlogt bij Happybee krijg je ook nog eens 2,95 korting!
Ik had ook al gekeken bij Happybee inderdaad, maar heb me ingehouden!
Leuke kleren bij Zeeman, hier hebben ze deze collectie (nog) niet, zal eens vragen want het ziet er echt heel leuk uit!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Ik ging voor een donkerblauwe legging bij de Zeeman ..
Parel- Ratel
Je hebt een leuke smaak! Door je berichtje heb ik deze twee net ook besteldParel schreef:
Samen met:
Alvast voor volgend jaar
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Sanne schreef:Wat een leuke kleertjes weer. Ik heb deze week een nieuwe lading rompers gekocht voor H. Verder hou ik me even in. Ze heeft genoeg kleren in maat 68 en dat past ze nu. Ik heb geen idee wanneer ze in 74 past. Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, omdat ze ook niet echt de gemiddelde lijn volgt. De meeste baby's dragen nog geen 68 met 5 maanden toch? De broekjes in 68 zijn zelfs alweer bijna aan de korte kant.
Dat hangt van je kindje af. H en A zaten met 5 maanden al wel in 68.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Sanne schreef:Wat een leuke kleertjes weer. Ik heb deze week een nieuwe lading rompers gekocht voor H. Verder hou ik me even in. Ze heeft genoeg kleren in maat 68 en dat past ze nu. Ik heb geen idee wanneer ze in 74 past. Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, omdat ze ook niet echt de gemiddelde lijn volgt. De meeste baby's dragen nog geen 68 met 5 maanden toch? De broekjes in 68 zijn zelfs alweer bijna aan de korte kant.
Mijn dochter zit al in 74.. hangt echt af van je kindje
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Watermeloen schreef:Sanne schreef:Wat een leuke kleertjes weer. Ik heb deze week een nieuwe lading rompers gekocht voor H. Verder hou ik me even in. Ze heeft genoeg kleren in maat 68 en dat past ze nu. Ik heb geen idee wanneer ze in 74 past. Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, omdat ze ook niet echt de gemiddelde lijn volgt. De meeste baby's dragen nog geen 68 met 5 maanden toch? De broekjes in 68 zijn zelfs alweer bijna aan de korte kant.
En S zat toen in 62. Verschilt echt.
SarahKey schreef:Snoepy87 schreef:Watermeloen schreef:Sanne schreef:Wat een leuke kleertjes weer. Ik heb deze week een nieuwe lading rompers gekocht voor H. Verder hou ik me even in. Ze heeft genoeg kleren in maat 68 en dat past ze nu. Ik heb geen idee wanneer ze in 74 past. Ik vind dat zo moeilijk in te schatten, omdat ze ook niet echt de gemiddelde lijn volgt. De meeste baby's dragen nog geen 68 met 5 maanden toch? De broekjes in 68 zijn zelfs alweer bijna aan de korte kant.
En S zat toen in 62. Verschilt echt.
En D. Is nu 1 jaar en kleertjes van 68 passen goed en 74 moeten we een keertje omslaan. Maar vind hem niet klein eruit zien. Verschilt dus echt per kind!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Haha, aan zulke antwoorden heb ik natuurlijk niet veel. Als jullie nou zeggen dat elk kindje met vijf maanden precies in maat 68 past en daarom een winterjas in 74 nodig heeft, dan kan ik daar wat mee
Maar goed, ik dacht dat H. bovenmatig fors was, maar dat valt reuze mee dus. Ik vraag me wel af wanneer ze iets minder hard groeit, dan kan ik makkelijker anticiperen als ik kleertjes wil kopen.
Maar goed, ik dacht dat H. bovenmatig fors was, maar dat valt reuze mee dus. Ik vraag me wel af wanneer ze iets minder hard groeit, dan kan ik makkelijker anticiperen als ik kleertjes wil kopen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Loïs heeft maatje 68 praktisch overgeslagen, ze zat er met een maand of 5/6 in.
Qua winterjas voor je dochter zou ik gaan voor 80, aangezien er een flinke laag nog onder zit in de winter en ze die jas waarschijnlijk pas in nov aan hoeft. Maar dat ligt ook weer aan het merk, natuurlijk!
PR, jij houdt wel van Noppies hè haha, maar die kleertjes zijn idd erg leuk! De onderste, grijze, is een 80 dus past nu, de bovenste heb ik in 86 genomen. Welke maat heb jij genomen? Dat jurkje van dat roze topje is ook zo leuk!
Qua winterjas voor je dochter zou ik gaan voor 80, aangezien er een flinke laag nog onder zit in de winter en ze die jas waarschijnlijk pas in nov aan hoeft. Maar dat ligt ook weer aan het merk, natuurlijk!
PR, jij houdt wel van Noppies hè haha, maar die kleertjes zijn idd erg leuk! De onderste, grijze, is een 80 dus past nu, de bovenste heb ik in 86 genomen. Welke maat heb jij genomen? Dat jurkje van dat roze topje is ook zo leuk!
Parel- Ratel
Sanne, vaak is het zo dat na maat 80/86 het iets minder snel gaat qua maten!
Parel- Ratel
Y. had toen ook 68. Hij is van eind januari en zijn winterjas was 74. Winterjassen vallen vaak groot is mijn ervaring en in maat 80 verzoop hij. Hij heeft met zijn maat 74 winterjas de hele winter gedaan, terwijl hij aan het einde toen al 80/86 van shirts droeg. Hij kan die jas in maat 74 nu nog aan, al moet hij er wel mee blijven staan, want zodra hij zou gaan zitten knalt de rits er uit
Maat 74 was hij ook zo uit. Maatje 80 heeft hij een half jaar aangehad en hij zit nu in 86 van broek en 92 van shirt.
Maat 74 was hij ook zo uit. Maatje 80 heeft hij een half jaar aangehad en hij zit nu in 86 van broek en 92 van shirt.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Parel toevallig nog gezien of ze voor jongentjes ook nog iets leuks hadden bij de Zeeman?
Sanne R. had vorige winter maat 74 als jas maar deze was uiteindelijk nog erg groot en past deze deze winter ook nog terwijl hij nu in maat 80 zit (jas van Babyface). Ik vind winterjassen erg groot uitvallen, R. krijgt nu een nieuwe jas in maat 86.
Sanne R. had vorige winter maat 74 als jas maar deze was uiteindelijk nog erg groot en past deze deze winter ook nog terwijl hij nu in maat 80 zit (jas van Babyface). Ik vind winterjassen erg groot uitvallen, R. krijgt nu een nieuwe jas in maat 86.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook een winterjas maat 74 gekocht. ze vallen meestal wel ruim uit. En anders kopen we wel een nieuwe als hij deze met het jaar niet meer past.
Klopt, ik ben gek op Noppies Ik heb de grijze in 104 genomen en de gestreepte in 98 (was er niet meer groter). Het roze topje ook in 104. Omdat ik het waarschijnlijk volgende zomer aan wil geven. En zoals ze nu ongeveer groeit heeft ze volgende zomer maat 98. Omdat Noppies vaak wat klein valt dus maar wat groter genomen. Nu maar hopen dat deze niet ineens wel groot vallenParel schreef:
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=32238
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: