Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Aimee schreef:Leuk Muppet!! Vooral dat setje spijkerbroek+longsleeve Oh en die spijkerbroekjes met zo'n band aan de bovenkant en gesmokt aan de onderkant vind ik echt ideaal...
Dankje! Ja dat spijkerbroekje is 56. Dacht eerst dat is misschien niet fijn, maar hij is heel zacht aan de binnenkant dus denk dat t wel lekker zit
En dat setje vind ik ook hélemaal het einde
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook zo;n spijkerbroekje gehad voor A.
Komt het van de H&M toevallig?
Die vond ik in elk geval ook erg fijn, had `m geloof ik wel in 62 maar die zijn echt heel erg soepel, net als een jogging broekje.
Die vond ik in elk geval ook erg fijn, had `m geloof ik wel in 62 maar die zijn echt heel erg soepel, net als een jogging broekje.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Ik heb ook zo;n spijkerbroekje gehad voor A.
Ja, van H&M inderdaad!
Heb er twee in 62, die ik vandaag heb gekocht van V&D en een van Esprit, die zijn wat minder zacht maar nog steeds prima voor zo'n kleintje denk ik
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
muppit, leuke spullen! Vind ook dat ene setje, wat je ook op facebook had gezet, het mooist
Wij hebben geshopt voor S zijn eerste verjaardag (duurt nog even maja wij willen een schelpje geven en dat is zomer speelgoed)
En toen zagen we dit bij AH, afgeprijsd van 40 naar 12,50 euro. Voila kado nummer twee.
Wij hebben geshopt voor S zijn eerste verjaardag (duurt nog even maja wij willen een schelpje geven en dat is zomer speelgoed)
En toen zagen we dit bij AH, afgeprijsd van 40 naar 12,50 euro. Voila kado nummer twee.
Leuk SK!
Ik ben ook al druk aan het nadenken over wat we aan B willen geven voor haar verjaardag
Ik ben ook al druk aan het nadenken over wat we aan B willen geven voor haar verjaardag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had ook een zandbak bedacht. Zijn die straks eind september ofzo niet meer te verkrijgen?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Heb ook maar weer eens wat besteld , had veel meer in mijn winkelmandje liggen maar dat werd een beetje te veel .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Echt superleuk die kleertjes Muppetje.
Dit was mijn resultaat.
Voor de grote vent een nieuwe jas van Esprit voor volgend jaar:
Voor de kleine een rompertje:
Dit was mijn resultaat.
Voor de grote vent een nieuwe jas van Esprit voor volgend jaar:
Voor de kleine een rompertje:
Gast- Gast
SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
studiebol schreef:Ik had ook een zandbak bedacht. Zijn die straks eind september ofzo niet meer te verkrijgen?
In september vast nog wel, maar dit schelpje was nu in de aanbieding bij Fixet voor 17 euro, vond ik niet duur.
Maar S is in februari jarig dan zijn schelpjes niet meer te koop denk ik. Kom eigenlijk nooit in een speelgoedwinkel, maar goed wil het er niet op gokken.
En een zandbak van hout willen we niet.
Floor schreef:SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Albert Heijn
Ik wil ook nog zo'n watertafel. Zal ook eens bij de AH rondkijken. Voor die prijs is het zeker leuk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
SarahKey schreef:Floor schreef:SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Albert Heijn
ja dat was me duidelijk maar een grote AH? of via de site misschien (al kan ik het niet vinden..)
ik woon in een dorp he en hier hebben ze dat soort dingen nooit bij de ah
Floor- Ratel
Floor schreef:SarahKey schreef:Floor schreef:SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Albert Heijn
ja dat was me duidelijk maar een grote AH? of via de site misschien (al kan ik het niet vinden..)
Kom je weleens in E.hoven? Daar zit de AH XL.
En anders misschien in D.B.?
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Floor schreef:SarahKey schreef:Floor schreef:SarahKey, wat een leuk water/zandspeelgoed. Bij ah? is dat een grote winkel, ik wil ook wel zoiets.
Albert Heijn
Kom je weleens in E.hoven? Daar zit de AH XL.
En anders misschien in D.B.?
Oh zo haha, nee dit is een normale AH volgens mij. Wij gaan altijd naar Schagen en zo heel groot is die niet.
Wij hebben al een water/zandtafel, maar voor dat geld wil ik er nog wel 1 bij. Eens kijken of ze hem hier nog ergens hebben.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Deze zijn zo leuk! Die heb ik ook op het oog.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ze zijn nu op DEZE LINK in de uitverkoop._Lana_ schreef:-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Sommige modellen zijn dan ipv €29, maar €19.95 per paar.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Voor J. d'r tweede verjaardag!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
-Ieniemienie- schreef:Ze zijn nu op DEZE LINK in de uitverkoop._Lana_ schreef:-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Onze zoon heeft nooit slofjes of schoentjes aan (sokken overigens ook niet omdat hij die uit trekt want anders kan hij niet lopen/staan). Zijn dit handige slofjes voor kindjes die een beetje lopen, veel kruipen en ook staan?
En hoe weten jullie welke je nodig hebt, meet je het voetje op en dan kijken in de tabel welke maat?
Floor- Ratel
Bedankt voor de tip! Ik heb dezelfde slofjes besteld maar dan in het bruin. Kian z'n slofjes in maat 4 werden alweer te klein. Ik vind het erg fijne slofjes, dit wordt zijn derde paar .-Ieniemienie- schreef:Ze zijn nu op DEZE LINK in de uitverkoop._Lana_ schreef:-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Floor schreef:-Ieniemienie- schreef:Ze zijn nu op DEZE LINK in de uitverkoop._Lana_ schreef:-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Onze zoon heeft nooit slofjes of schoentjes aan (sokken overigens ook niet omdat hij die uit trekt want anders kan hij niet lopen/staan). Zijn dit handige slofjes voor kindjes die een beetje lopen, veel kruipen en ook staan?
En hoe weten jullie welke je nodig hebt, meet je het voetje op en dan kijken in de tabel welke maat?
Precies mijn vraag... hij begint te lopen, zijn deze schoentjes dan ook geschikt? Ze zijn erg leuk!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind dit hele handige slofjes voor kinderen die nog niet zelfstandig lopen maar wel veel overal langs enz.
Kian loopt nog niet zelf, maar wel overal langs en aan de hand en door deze slofjes zijn zijn voeten buiten wel beschermd. Ik heb de voeten van onze zoon opgemeten en dan slofjes besteld die 1,5 cm ongeveer groter waren (op de site staan bij elk slofje een matentabel).
Als onze zoon zelfstandig loopt, dan laten we hem ook nog een paar weken op deze slofjes lopen buiten (en verder zoveel mogelijk op blote voeten), hebben we bij onze dochter ook gedaan en de onderkant van de slofjes bleven ook nog goed.
Kian loopt nog niet zelf, maar wel overal langs en aan de hand en door deze slofjes zijn zijn voeten buiten wel beschermd. Ik heb de voeten van onze zoon opgemeten en dan slofjes besteld die 1,5 cm ongeveer groter waren (op de site staan bij elk slofje een matentabel).
Als onze zoon zelfstandig loopt, dan laten we hem ook nog een paar weken op deze slofjes lopen buiten (en verder zoveel mogelijk op blote voeten), hebben we bij onze dochter ook gedaan en de onderkant van de slofjes bleven ook nog goed.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Floor schreef:-Ieniemienie- schreef:Ze zijn nu op DEZE LINK in de uitverkoop._Lana_ schreef:-Ieniemienie- schreef:Voor T:
Bedankt voor de tip!! Naar bovenstaande van Floor ben ik ook even benieuwd. Ik wil ze eigenlijk hebben voor als hij ongeveer 10 maanden is. Hebben jullie enig idee welke maat ik dan zou moeten nemen? Gokje? Hij heeft trouwens wel hele kleine voetjes, denk ik.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar ze leken me door het klitteband (onze bollie heeft bolle voetjes) erg handig aandoen!
Hij kruipt veel en loopt een beetje langs de tafel. Dus nu slijten zn sokjes zo snel, en zn voetjes beginnen een klein beetje schaafwondjes te krijgen haha. Dus ik denk dat ze wel erg fijn zijn.
Ik heb nu maat 3 besteld voor T. ALs die goed zit bestel ik daarna nog een maat 4, voor als hij hieruit gegroeid is.
Maar mss zijn ze wel al te klein (volgens mijn berekening niet haha) dan kijk ik of ik een 4 en 5 nog kan kopen.
Hij kruipt veel en loopt een beetje langs de tafel. Dus nu slijten zn sokjes zo snel, en zn voetjes beginnen een klein beetje schaafwondjes te krijgen haha. Dus ik denk dat ze wel erg fijn zijn.
Ik heb nu maat 3 besteld voor T. ALs die goed zit bestel ik daarna nog een maat 4, voor als hij hieruit gegroeid is.
Maar mss zijn ze wel al te klein (volgens mijn berekening niet haha) dan kijk ik of ik een 4 en 5 nog kan kopen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: