Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Gast wo 11 jul 2012 - 20:21

Annie24 schreef:Ik wil ook kopen, maar durf niet Embarassed
Broekjes geen probleem, maar durf nog geen lange mouw shirts te kopen. Y. zit nu in 86 van shirts. Ik twijfel tussen 86 en 92, want ik vind het verschil tussen die 2 maten in de meeste winkels zo groot :shock: Maat 86 zit er echt nog uit als een babymaatje en maat 92 scheelt meestal meteen een heel stuk.

Klopt, daar heb ik dus ook last van! Ik wacht dus nog maar even met longsleeves kopen, broeken rokjes etc hebben we zat van.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 0:40

Een broekje bij de Zara:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 8197550703_1_1_3

Verder bij de H&M nog 2 spijkerbroeken, 1 gestreepte broek beige/d.blauw, 1 blauw t-shirt met het Superman embleem en 1 vestje beige met blauw (natuurlijk staat geen van allen online)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M@niek za 14 jul 2012 - 1:06

Ik heb vandaag eindelijk mn bestelling binnen gehad van Limango, kleertjes van mim-pi. Zijn echt heel leuk, was eigenlijk voor dr verjaardag maar ik hou ze toch te schattig haha. Van de week heb ik nog een leuk capri broekje en 2 shirts met lange mouwen in de uitverkoop gekocht bij name-it voor maar 13 euro!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:10

Annie24, hoe spicey! Gaaf zeg! Ben benieuwd hoe het hem staat!

Ik had de Jola beter voorbij kunnen lopen.. L. heeft dus nu al een nieuwe winterjas (zoooo onze smaak, fantastisch!), een op de groei gekocht (86) colbert en 2 longsleeves. Allemaal Bakkaboe.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Foto-IIFWOLQW

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Foto-IUOPQX3M

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Foto-WW7RYYS7
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:20

toen ik vanmorgen uit bed kwam, waren mijn man en dochter weg. Na een uurtje ofzo kwamen ze weer, bleken ze samen te zijn gaan winkelen Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 3079029344

hier kwamen ze mee thuis:

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1035076-51

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1031663-1

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1034384-99

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1034298-76

en nog een paar sneakertjes en een tuniekje die ik zo niet kan vinden.

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 14 jul 2012 - 1:25

wat leuk rejoy dat zou mijn man dus echt nooit doen.

oo parel ik wist helemaal niet dat ze daar zulke leuke kleertjes hadden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:27

M@niek schreef:wat leuk rejoy dat zou mijn man dus echt nooit doen.

oo parel ik wist helemaal niet dat ze daar zulke leuke kleertjes hadden.

Ja, het is allemaal helemaal niet duur! Een longsleeve van Bakkaboe kost bijv 6,95 en die jas 29,95. Ze hebben deze winter de hele wintercollectie van vorig jaar van Mim Pi nagemaakt, stiekem vind ik dat wel heel leuk Laughing

Vanaf maatje 92 wordt Bakkaboe daar trouwens Persival voor meisjes!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 1:29

Mijn man heeft deze 2 gekocht voor de kleintjes.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1004004010686430

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1004004010686588

Gast
Gast

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:30

Wat leuk Rejoy! Mijn vriend zou dat ook nooit doen!
Waar is het van? Vind dat gestreepte vestje erg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 1:43

Parel; Y. heeft al een blauwe, groene en rode broek, dus een gele kon natuurlijk niet ontbreken Laughing Mijn vriend heeft ook zo'n broek, dus dan lopen ze gezellig in hetzelfde Cool
Wat een leuke kleertjes! Voor het colbertje! I love you Ik wil voor Y. ook een colbertje, maar kan helaas nergens een leuke vinden in zijn maatje Sad

Rejoy; wat leuk/lief van je man!

M@niek; passen de kleertjes nog omdat je er zo lang op hebt moeten wachten?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:46

Annie24 schreef:Parel; Y. heeft al een blauwe, groene en rode broek, dus een gele kon natuurlijk niet ontbreken Laughing Mijn vriend heeft ook zo'n broek, dus dan lopen ze gezellig in hetzelfde Cool
Wat een leuke kleertjes! Voor het colbertje! I love you Ik wil voor Y. ook een colbertje, maar kan helaas nergens een leuke vinden in zijn maatje Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1371890812

Niceeeeee!
Hebben ze die ook niet bij de Jola? Kijk eens op Persival.nl (volgens mij), dat is de aanbieder van Bakkaboe, Persival, Just Small, en nog een jongensmerk! Ze hadden hier al een groot deel wintercollectie hangen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 1:49

Parel schreef:
Annie24 schreef:Parel; Y. heeft al een blauwe, groene en rode broek, dus een gele kon natuurlijk niet ontbreken Laughing Mijn vriend heeft ook zo'n broek, dus dan lopen ze gezellig in hetzelfde Cool
Wat een leuke kleertjes! Voor het colbertje! I love you Ik wil voor Y. ook een colbertje, maar kan helaas nergens een leuke vinden in zijn maatje Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 1371890812

Niceeeeee!
Hebben ze die ook niet bij de Jola? Kijk eens op Persival.nl (volgens mij), dat is de aanbieder van Bakkaboe, Persival, Just Small, en nog een jongensmerk! Ze hadden hier al een groot deel wintercollectie hangen!

Geen idee, maar ik woon naast R.otterdam, dus hier hebben we die winkel niet in de buurt.
Maar wel 3 Zara's, dat compenseert elkaar dan weer Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:52

Ik woon onder Rotterdam, en je wilt niet weten waar die allemaal zit!
Op de site van Persival staan alle winkels waar ze de merken verkopen!

Edit, hier de winkels in Zuid Holland http://www.persival.nl/winkels.php?regid=11

Laatst aangepast door Parel op za 14 jul 2012 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 1:53

Ik ga zoeken en kopen Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 1:56

Annie24 schreef:Ik ga zoeken en kopen Laughing

Anders wil ik volgende keer hier wel voor je kijken!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 za 14 jul 2012 - 2:04

Parel schreef:

kijken mag altijd smile
Denk dat ik ook gewoon een ongeduldig typje ben. Heb dan ineens in mijn hoofd zitten dat ik een colbertje voor 'm wil en dan kan ik er nergens één vinden die ik leuk vind. Evil or Very Mad Wat eigenlijk hartstikke logisch is omdat er nu vooral oude zomerspullen in de winkel hangen en de nieuwe collectie nu langzaam binnenkomen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 14 jul 2012 - 2:11

Annie24 schreef:
Parel schreef:

kijken mag altijd Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 561177
Denk dat ik ook gewoon een ongeduldig typje ben. Heb dan ineens in mijn hoofd zitten dat ik een colbertje voor 'm wil en dan kan ik er nergens één vinden die ik leuk vind. Evil or Very Mad Wat eigenlijk hartstikke logisch is omdat er nu vooral oude zomerspullen in de winkel hangen en de nieuwe collectie nu langzaam binnenkomen.

Zal volgende keer sowieso voor je kijken!
Mag er alleen nu even niet meer naartoe van de bankrekening Laughing

Oh en Charlie, wat een lieve, zachte beertjes! En die pyama's! Ik zie jouw kids ook echt over een paar jaar voor me, beiden in zo'n pyama op de bank haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:13

Charlie; wat lief zeg!!

Rejoy; Leuk dat je man met haar op pad is geweest, en ze hebben leuke dingen gekocht smile

Gast
Gast

Bericht  kwak za 14 jul 2012 - 2:16

via MP overgekocht, we halen hem volgende week zaterdag op.
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Minnenuittrekbaarbedfra
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 2:35

Parel schreef:Wat leuk Rejoy! Mijn vriend zou dat ook nooit doen!
Waar is het van? Vind dat gestreepte vestje erg leuk!

deze kleertjes zijn van jilly (shoeby)

En ik was vanmorgen ook positief verrast. Hij koopt wel vaker wat voor haar, maar meestal via internet.

Kwak: leuk bedje!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 14 jul 2012 - 2:37

Net bij de Disney winkel geweest, twee rompers gekocht en n truitje bij Esprit

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Foto-WB8MVFXZ

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 7:16

Oooh, die Nemo is leuk!!!

Toen ik A. zijn winterjas had besteld (je weet wel, die ene die het halve forum nu heeft :P ) wilde ik ook voor H. een jas bestellen. Maar een vriendin zei dat wat dunner was, dus die had ik geannuleerd.
Maar.... Nu bedacht ik me ineens dat ze ook allebei een tussen-in-jas kunnen gebruiken.
Ok, voor H. heb ik er nog wel 1 boven liggen maar die vind ik niet zo mooi.
Dus nu heb ik toch nog de roze jas voor H. besteld en ook meteen het grijze vest voor A.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Borg-vest-hopkins-grijs-melee-2127

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Trenchcoat-macy-pink-2180

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 14 jul 2012 - 7:21

Die roze jas heb ik ook hangen voor A., ben er nog steeds verliefd op I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 7:22

Ja, hij is echt leuk, ik had `m liever in het blauw gehad (iets minder besmettelijk haha) maar die was er niet meer in haar maat.
Maar ik denk dat deze ook erg leuk zal staan!
Na een paar maanden (nadat ik `m geannuleerd had) vind ik `m nog steeds superlief.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 7:41

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Duplo-cars-5813

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 Verpakking_4_puzzels02-1%20

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 14 U6_BnLRXlkY5CM_if5R67

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: