Arghhh chagrijnig!
+10
Parisienne
Lolly
Kowalski
Dennenappel
heartsdale
SoGood
Rumble
Shy
SparklingEyes
Lejow
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Arghhh chagrijnig!
In onze nieuwe tuin wilde ik geen grondanker voor de droogmolen laten zetten, want dat vond ik lelijk.
Tot ik hier de tip las van de parasolvoet!
Dus ik net de was lekker buiten opgehangen, denk dat houdt hij wel.... Nou mooi niet.. Ding is met was en al omgeflikkerd, verdorie!
En op buienradar leken er geen buien, tot ik het verdacht donker vond worden buiten en even inzoomde, ja hoor een bui ter grootte van een speldenknopje... PRECIES OVER ONS HUIS!!!!
En nu heb ik de pest er in, want kon alle was van de waslijn afplukken (gelukkig is het niet vies verder) en weer opnieuw ophangen binnen...
Jullie nog reden om de pest er in te hebben vandaan?
Tot ik hier de tip las van de parasolvoet!
Dus ik net de was lekker buiten opgehangen, denk dat houdt hij wel.... Nou mooi niet.. Ding is met was en al omgeflikkerd, verdorie!
En op buienradar leken er geen buien, tot ik het verdacht donker vond worden buiten en even inzoomde, ja hoor een bui ter grootte van een speldenknopje... PRECIES OVER ONS HUIS!!!!
En nu heb ik de pest er in, want kon alle was van de waslijn afplukken (gelukkig is het niet vies verder) en weer opnieuw ophangen binnen...
Jullie nog reden om de pest er in te hebben vandaan?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Arghhh chagrijnig!
Ik baal van mijn stem, dat ik alleen ben met de kinderen vandaag, dat de oudste schandelijk misbruik maakt van het feit dat 'mama's stem kapot is' ( mama ik jou niet horen!! ) .. Ik baal van het feit dat we de komende weken nauwelijks kunnen klussen in het nieuwe huis... Ik baal van ons huis wat nog niet verkocht is...
Moet ik nog even doorgaan...?
Heb maar een film opgezet ..
Moet ik nog even doorgaan...?
Heb maar een film opgezet ..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik baal ervan dat ik de hele dag alleen ben met de kids. Werk zelf al veel weekenden en vandaag werkt mijn man, het lijkt wel of een dag thuis genieten met z'n 4en niet in zit te laatste tijd.
Gast- Gast
Ik baal dat mijn man weg is vandaag, net als volgende week zaterdag.
Ik vindt het absoluut heerlijk om samen te zijn met mijn zoontje doordeweeks maar in het weekend is het zo fijn om met elkaar te zijn en wat leuks te doen.
Balen van de was lejow!
Ik vindt het absoluut heerlijk om samen te zijn met mijn zoontje doordeweeks maar in het weekend is het zo fijn om met elkaar te zijn en wat leuks te doen.
Balen van de was lejow!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Ik baal dat mijn man weg is vandaag, net als volgende week zaterdag.
Balen van de was lejow!
Dikke +1
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik baal van het feit dat ik me moet douchen en aankleden. Want ik kwam erachter dat het brood al beschimmeld is. Dus ik moet brood halen. Maar ik heb toch zooooooooo geen zin.
Gisteren nog naar de supermarkt geweest. Hoezo heb ik niet even op de broodafdeling gekeken?
Gisteren nog naar de supermarkt geweest. Hoezo heb ik niet even op de broodafdeling gekeken?
Gast- Gast
Balen, Lejow. Das dus gewoon ruk.
Maura, ik heb altijd mijn brood in de vriezer, doe jij dat nooit?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Rumble schreef:Balen, Lejow. Das dus gewoon ruk.
Ik kan wel zeggen dat ik dat aaaallllltijd doe, maar ik ben het dit keer gewoon glad vergeten. Heb mijn halfje er dinsdag uitgehaald en normaal haal ik dan gelijk bij als ik naar de supermarkt ga.... Maar dit keer gewoon vergeten, denk ik.
Gast- Gast
Kan gebeuren
Rumble- Prater
Ik studeer me helemaal suf en het schiet voor mijn gevoel allemaal maar weinig op. Ben al een keer gezakt met een 6,8 terwijl ik een 7,0 moest hebben.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik studeer me helemaal suf en het schiet voor mijn gevoel allemaal maar weinig op. Ben al een keer gezakt met een 6,8 terwijl ik een 7,0 moest hebben.
Aaaaw Sogood, dat is echt zuur op twee tiende punt.
Rumble- Prater
Nu ben ik pas chagrijnig.
Donderdag hebben ze op het plein voor mijn huis een beeld geplaatst en vandaag is de opening. Het beeld is een vrouw in klederdracht met een aktetas en heeft de toepasselijke naam 'vrouw van vroeger in de vrouw van nu'. Allemaal leuk en aardig en ook fijn dat ik net een verhaal heb moeten aanhoren die ik echt al bij zin twee verschrikkelijk vond. Maar nu luister ik naar cabaret. Iets over zwanger zijn, een kind uitpersen en dat ze toch liever adoptiekinderen willen. WTF. Humor prima, maar dit is gewoon dom gelul.
Donderdag hebben ze op het plein voor mijn huis een beeld geplaatst en vandaag is de opening. Het beeld is een vrouw in klederdracht met een aktetas en heeft de toepasselijke naam 'vrouw van vroeger in de vrouw van nu'. Allemaal leuk en aardig en ook fijn dat ik net een verhaal heb moeten aanhoren die ik echt al bij zin twee verschrikkelijk vond. Maar nu luister ik naar cabaret. Iets over zwanger zijn, een kind uitpersen en dat ze toch liever adoptiekinderen willen. WTF. Humor prima, maar dit is gewoon dom gelul.
Gast- Gast
Ik baal van mezelf.
Ben vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest en ik moet volgende week terug komen om de boel ik orde te maken.
Er is dus nog niks getekend.
Alleen toen ik in de auto zat heb ik er even over nagedacht over het gesprek, het werk is in de eerste instantie alleen in de weekenden dus elke zaterdag en elke zondag, en dan doordeweek als ze het druk hebben dan bellen ze. Een echt oproepcontract dus. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om 'elk' weekend te werken, ik wil gerust om het weekend, dat moet nu ook. Maar elk weekend word me wel veel eigenlijk. En ik weet dat het dom is dat had ik ter plekke moeten zeggen net, maar dat heb ik dus niet gedaan omdat ik al lang blij was dat ik wat had en dat het gesprek verder goed ging.
Maar daarom baal ik van mezelf, dat ik ergens instap terwijl ik er niet helemaal achter sta, in mijn achterhoofd houdende geld is geld en werk is werk. Dus daar voel ik me best zwaar klote over.
Ik heb nog niks getekend en moet dus nog terug komen, en voor mijn gevoel kan ik het ook niet echt terug draaien.
Ben vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest en ik moet volgende week terug komen om de boel ik orde te maken.
Er is dus nog niks getekend.
Alleen toen ik in de auto zat heb ik er even over nagedacht over het gesprek, het werk is in de eerste instantie alleen in de weekenden dus elke zaterdag en elke zondag, en dan doordeweek als ze het druk hebben dan bellen ze. Een echt oproepcontract dus. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om 'elk' weekend te werken, ik wil gerust om het weekend, dat moet nu ook. Maar elk weekend word me wel veel eigenlijk. En ik weet dat het dom is dat had ik ter plekke moeten zeggen net, maar dat heb ik dus niet gedaan omdat ik al lang blij was dat ik wat had en dat het gesprek verder goed ging.
Maar daarom baal ik van mezelf, dat ik ergens instap terwijl ik er niet helemaal achter sta, in mijn achterhoofd houdende geld is geld en werk is werk. Dus daar voel ik me best zwaar klote over.
Ik heb nog niks getekend en moet dus nog terug komen, en voor mijn gevoel kan ik het ook niet echt terug draaien.
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Dit topic komt als geroepen!!
Net mijn loonstrookje gekregen, wederom is er opeens weer geld ingehouden. Heb ik de 400,- netto niet terug gekregen deze maand en ook nog steeds niet die van een kwartaal eerder. Eikels, krijg inmiddels al 1000,- ofzo van ze en ze kloten een eind heen. Ik ben ze zo spuug en spuug zat. T is dat ik een vast contract heb en het werk wel leuk is.
Net mijn loonstrookje gekregen, wederom is er opeens weer geld ingehouden. Heb ik de 400,- netto niet terug gekregen deze maand en ook nog steeds niet die van een kwartaal eerder. Eikels, krijg inmiddels al 1000,- ofzo van ze en ze kloten een eind heen. Ik ben ze zo spuug en spuug zat. T is dat ik een vast contract heb en het werk wel leuk is.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dat ik vannacht onwijs slecht geslapen heb.
Lichte oorpijn en keelpijn heb. En doordat ik slecht geslapen heb moe ben en ook zere benen heb.
En nu gewoon geen zin meer heb om wat te doen dus ben maar in de bank gaan liggen. laptop erbij en wat internet en fotos bewerk
Lichte oorpijn en keelpijn heb. En doordat ik slecht geslapen heb moe ben en ook zere benen heb.
En nu gewoon geen zin meer heb om wat te doen dus ben maar in de bank gaan liggen. laptop erbij en wat internet en fotos bewerk
Gast- Gast
Balen Sogood! Maar zakken met een 6,8? Dat is toch best een mooi cijfer?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Heerlijk topic! Ik ben ook strontchagrijnig. Heb vreselijk veel last van mijn darmen (PDS) waardoor ik al dagen slecht slaap 's nachts. Ben vanochtend nog even naar de stad geweest en daar werd mijn humeur er al niet veel beter op. Het was zo druk dat ik een half uur naar een parkeerplek heb gezocht. Toen ik thuis kwam, kreeg ik ruzie met mijn moeder. Daarna ben ik even gaan huilen op mijn kamer en nu heb ik knallende koppijn. Gelukkig heb ik de ruzie inmiddels wel uitgepraat...
Lolly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12
Kowalski schreef:Balen Sogood! Maar zakken met een 6,8? Dat is toch best een mooi cijfer?
Ja, maar het slagingscriteria is een 7,0. Maandag weer een poging, begin me nu toch wel zorgen te maken want de proeftoetsen zijn niet helemaal foutloos. Heb de afgelopen dagen al 10 uur geleerd maar ik vraag me af hoeveel zin dat nog heeft. Het is maar net wat er gevraagd wordt.. Pff, ben er ZO klaar mee.
Gelukkig neemt mijn lieverd me vanavond mee op date.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Kowalski schreef:Balen Sogood! Maar zakken met een 6,8? Dat is toch best een mooi cijfer?
Ja, maar het slagingscriteria is een 7,0. Maandag weer een poging, begin me nu toch wel zorgen te maken want de proeftoetsen zijn niet helemaal foutloos. Heb de afgelopen dagen al 10 uur geleerd maar ik vraag me af hoeveel zin dat nog heeft. Het is maar net wat er gevraagd wordt.. Pff, ben er ZO klaar mee.
Gelukkig neemt mijn lieverd me vanavond mee op date.
Jeetje wat streng! Hopelijk kan je vanavond lekker ontspannen! Ik ga maandag voor je duimen, het gaat je gewoon lukken deze keer!
Kowalski- Ratel
Kowalski, je bent een lieverd! Thanx!
SoGood- Ratel
Ik baal ervan dat ik gisteravond een avondje uit ben geweest, ik vannacht laat thuiskwam en constateerde dat er een bom ontploft is! Mijn vriend is sinds lange tijd alleen met N. geweest (samen eten, onder de douche en in bed gedaan) maar vervolgens had hij om 19.00 uur geen tijd om het een beetje aan kant te maken. Keuken, slaapkamer, douche, woonkamer.. alles was rommelig! Heel N.'s Bart Smit-collectie lag over de vloer verspreid. En hij maar klagen als ik een keertje een afwas niet doe, de strijkmand een beetje overvol is of als er wat losse troepjes in de slaapkamer liggen.. Vanochtend heb ik maar eens geklaagd! Helaas krijg ik dan altijd de reactie: "Ja, maar ik werk fulltime". Tsja, dan heb ik niks meer in te brengen. Maar toch baal ik flink!!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
SparklingEyes schreef:Shygirl85 schreef:Ik baal dat mijn man weg is vandaag, net als volgende week zaterdag.
Balen van de was lejow!
Dikke +1
Ik ben blij dat het herkenbaar is! In het weekend is het ook juist fijn om de verzorging voor ons jochie te kunnen verdelen.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@SoGood: Ik zal ook voor je duimen!
@parisienne: Oh kan mij helemaal voorstellen dat dat vervelend is ja. Hij werkt fulltime, maarja is dat dan een excuus om helemaal niets te doen? Lastige kwestie!
Ik baal omdat ik net begonnen ben bij een nieuwe bijbaan die ik heel leuk vind, maar ik kan het niet zo goed dus de kans is vrij groot dat ik er binnenkort alweer mee stop
@parisienne: Oh kan mij helemaal voorstellen dat dat vervelend is ja. Hij werkt fulltime, maarja is dat dan een excuus om helemaal niets te doen? Lastige kwestie!
Ik baal omdat ik net begonnen ben bij een nieuwe bijbaan die ik heel leuk vind, maar ik kan het niet zo goed dus de kans is vrij groot dat ik er binnenkort alweer mee stop
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oasis schreef:@SoGood: Ik zal ook voor je duimen!
Wat is het voor werk Oasis? En hoe komt het dat het niet zo goed lukt? Denk je dat je het niet zo goed kan, of hebben ze dat tegen je gezegd? Wat vervelend om dat gevoel te hebben zeg!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:
Wat is het voor werk Oasis? En hoe komt het dat het niet zo goed lukt? Denk je dat je het niet zo goed kan, of hebben ze dat tegen je gezegd? Wat vervelend om dat gevoel te hebben zeg!
V.oedingsassistente in een ziekenhuis. Het moet volgens het principe 'zoveel mogelijk werk in zo min mogelijk tijd' en dat lukt mij gewoon niet. Ook omdat ik het uitdelen van eten en drinken aan de patienten niet wil 'afraffelen'. Maar het is mij gezegd ja, dat ik niet snel genoeg kan werken. Heb er maandag een gesprek over met de baas, zie het somber in..
Lief van je trouwens. Vind je echt een lieve, medelevende forummer!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Arghhh Twijfelkont!!
» Extreem chagrijnig
» SUPER chagrijnig, wat doe jij?
» Ik word hier chagrijnig van...
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
» Extreem chagrijnig
» SUPER chagrijnig, wat doe jij?
» Ik word hier chagrijnig van...
» Word hier toch een beetje chagrijnig van...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: