Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(Extreme) zenuwen

+8
TukTuk
CCC
_Cyn_
Jasmine
Antibes
Stuiterbal
Benthe
Coccinelle
12 plaatsers

Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:37

Aanstaande woensdag heb ik m'n tussentijdse toets van autorijden, en ik maak me er nu al druk om.
Toen ik voor m'n theorie ging zat ik vlak voor de uitslag gewoon te trillen van de zenuwen.
Dit heb ik nog nooit gehad, maar ik ben wel bang dat ik daardoor die toets verknal.
Wie kent (homeopatische) middeltjes die rustgevend werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Coccinelle vr 2 maa 2012 - 4:42

Ik ken zo even niks dat je bij de drogist kan halen, maar als je echt heel erg last hebt van je zenuwen kun je daar ook bij je huisarts iets voor krijgen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Benthe vr 2 maa 2012 - 4:52

Ik gebruik dan altijd Valdispert Stress Moments. Werkt voor mij heel goed. Dat kun je gewoon bij de drogist halen en dat spray je in je mond. Vervelend die stress. Succes met je toets.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Stuiterbal vr 2 maa 2012 - 4:53

Misschien kun je de bachbloesem druppels proberen. Die helpen bij mij enorm goed. Ik was toen ik een bruiloft moest zingen enorm zenuwachtig en met die druppels had ik het onder controle en was ik heel rustig.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 4:54

Coccinelle, huisarts vind ik dan weer net een stap te ver eigenlijk, wil eerst kijken of er iets van de drogist is.

Benthe, werkt die spray direct?

Stella, thanks voor je antwoord. Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat verkrijgbaar bij de drogist?


Laatst aangepast door Princess op vr 2 maa 2012 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 4:55

Stella_ schreef:Misschien kun je de bachbloesem druppels proberen. Die helpen bij mij enorm goed. Ik was toen ik een bruiloft moest zingen enorm zenuwachtig en met die druppels had ik het onder controle en was ik heel rustig.

Dit werd mij ook aangeraden, maar ik geloof er niet in en dus werkt ut niet.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Stuiterbal vr 2 maa 2012 - 5:03

Princess schreef:Coccinelle, huisarts vind ik dan weer net een stap te ver eigenlijk, wil eerst kijken of er iets van de drogist is.

Benthe, werkt die spray direct?

Stella, thanks voor je antwoord. Daar heb ik nog nooit van gehoord, is dat verkrijgbaar bij de drogist?

Uhmm ik heb hem bij de homeopaat gehaald in de stad hier. Volgens mij krijg je dat niet bij de drogist.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:04

je hebt ook van die rescue druppels. Geloof dat je daarvan een druppel op je tong moet doen maar weet het niet zeker

edit heb het even opgezocht: RESCUE REMEDIES van Bach Bloesem

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Jasmine vr 2 maa 2012 - 5:19

Toen ik moest afrijden had ik de tip gekregen bananen te eten. Nou dat heb ik geweten, zat kotsmisselijk van de bananen achter het stuur (Extreme) zenuwen 827601.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  _Cyn_ vr 2 maa 2012 - 5:21

Ik gebruikte Valdisper (ofzoiets) Dat is gewoon verkrijgbaar bij de drogist smile
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 5:30

Haha die bananen sla ik maar over denk ik Wink
De naam rescue remedies komt me wel bekend voor, ga ik daar morgen even naar op zoek!
En anders Valdispert. Ga gewoon helemaal platgedruppeld en gesprayed in de auto zitten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  CCC vr 2 maa 2012 - 8:09

Ik heb valeriaan pillen gebruikt van de AH (eigen merk) werkte perfect voor het rijexamen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 8:15

Mijn broertje heeft vanwege extreme zenuwen zeven keer moeten afrijden. Hij is naar de huisarts geweest voor rustgevende pilletjes en dat heeft hem enorm geholpen. Niet dat hij opeens zenuwenvrij was, maar wel dusdanig rustig dat hij eindelijk kon laten zien dat hij wel kon rijden. Lijkt me verschrikkelijk om zo zenuwachtig te zijn. Ik heb wel altijd buikkrampen van de zenuwen voor een gebeurtenis, maar als ik eenmaal voor de haaien word geworpen, dan zijn de zenuwen ook weer verleden tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  TukTuk vr 2 maa 2012 - 9:11

Die homeopatische dingen werken niet als je echt dood nerveus bent (weet ik uit ervaring). Ik heb toen via de huisarts betablokkers (propranolol) gekregen, werkte perfect. Ik kon gewoon rustig blijven ipv dat ik echt in paniek raakte door de zenuwen. Heb er gewoon 1 genomen voordat ik moest rijden en ging goed. Ben ook in 1x geslaagd ondanks dat ik dood nerveus was.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Esperanza vr 2 maa 2012 - 22:54

Oh wat vervelend die zenuwen!

Bij de eerste keer afrijden, was ik ook zo ontzettend zenuwachtig. Ik viel bijna flauw en moest ook bijna overgeven van de zenuwen. Ik snapte er echt niets van. Ik heb het de eerste keer dan ook niet gehaald.
Mijn moeder heeft toen volgens mij voor mij de huisarts gebeld voor iets kalmerends voor de 2e keer dat ik moest afrijden. Ik hoefde verder niet langs te komen, maar ze hebben het gewoon voor me klaargezet. Of het echt heeft geholpen weet ik niet, maar ik was wel wat minder zenuwachtig en ik heb het de 2e keer dan ook gewoon gehaald.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Zwerver vr 2 maa 2012 - 23:16

Ja banaan zeiden ze ook tegen mij!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Sylvana vr 2 maa 2012 - 23:19

AngelNyn schreef:Die homeopatische dingen werken niet als je echt dood nerveus bent (weet ik uit ervaring). Ik heb toen via de huisarts betablokkers (propranolol) gekregen, werkte perfect. Ik kon gewoon rustig blijven ipv dat ik echt in paniek raakte door de zenuwen. Heb er gewoon 1 genomen voordat ik moest rijden en ging goed. Ben ook in 1x geslaagd ondanks dat ik dood nerveus was.

+1, ik heb het ook gehad.

Propanolol wordt heeeeel veel voorgeschreven voor mensen die een rijexamen hebben, of last hebben van plankenkoorts bijv. Ik heb het toen gewoon aan de assistente gevraagd en krijg toen een receptje.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  SuperGrover vr 2 maa 2012 - 23:42

Sylvana schreef:
AngelNyn schreef:Die homeopatische dingen werken niet als je echt dood nerveus bent (weet ik uit ervaring). Ik heb toen via de huisarts betablokkers (propranolol) gekregen, werkte perfect. Ik kon gewoon rustig blijven ipv dat ik echt in paniek raakte door de zenuwen. Heb er gewoon 1 genomen voordat ik moest rijden en ging goed. Ben ook in 1x geslaagd ondanks dat ik dood nerveus was.

+1, ik heb het ook gehad.

Propanolol wordt heeeeel veel voorgeschreven voor mensen die een rijexamen hebben, of last hebben van plankenkoorts bijv. Ik heb het toen gewoon aan de assistente gevraagd en krijg toen een receptje.

+1.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 23:47

Bach Rescue Spray werkt als een treintje.

Die betablokkers he, die heb ik ook wel eens gehad. Voor als ik erge faalangst had voor spreekbeurten enzo. Maar ik werd er nooit rustiger of minder angstig van ofzo. Hoe zou dat kunnen, iemand enig idee? Heb nooit het idee gehad dat het hielp. Te lage dosis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(Extreme) zenuwen Empty Re: (Extreme) zenuwen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum