Het is niet goed..
+124
Steep
TukTuk
Silver
vlinder-19
*Troela*
Poisongirl
SparklingEyes
Sjaantje
Theeleut
Parisienne
Jezzie
Alex
Kat1980
Sugarfall
nillis
Makamba
Raindrop
_Lana_
TNMN
Roodkapje
Printje
Rovine
_Lacey_
Suus
Poubelle
Lejow
Shy
Knillis
nina
Muis
blondje1313
Twellie
Liz
Pien
snoezel
Snoes
Carra
Verona
Ayla
shadow
Diese
Juutjepetuutje
Slakje
RYW
Susan
pindaatje
Puzzle
Wennes
Flower_L
Viva
sanne-84
PapillonRose
Sayuri
L!ND@
liesje
Minx
Caroow
Liadan
Lady4
Inge
Weegschaal
Creabea_28
Jasmine
Monte
M@niek
Lady1984
Tiara
Sarah1985
Arwyn
Lindsya
Flip Fluitketel
Fiebje
Le Chat Noir
Amber-
Theezakje13
Aimee
Fiwen
Annemie
Penélope
chipa
Tania
smooch
Clapperdie
Jade
moepie
Happinaz
Linda
SoGood
Ilargi
LindaK
loesje
Filoria
Océane
Esperanza
Rose
litllejoy
Elin
Gympie
Oasis
Mamsie
Monnie
June
Blond
Puggle
Blair
Stuiterbal
Rush
mzcharlotte
studiebol
Muppetje
Rumble
MissD
Muus
LDJ
Fearie
Sanne
Pussycat
Angel1982
Happydobby
SuperGrover
Marin
Floor
Darius
Paper Crown
128 plaatsers
Pagina 5 van 12
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Re: Het is niet goed..
Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte en succes maandag.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
studiebol schreef:Helemaal met Fiwen eens, zij heeft het mooi verwoord!
+1
Gast- Gast
Jemig wat ontzettend heftig, om naar van te worden. Woorden schieten tekort. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verdere proces. Ik gun jullie zo enorm een gezond kindje...
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
wat een heftig bericht. Hopelijk kunnen jullie er samen uit komen wat jullie nu willen gaan doen! Sterkte.
Gast- Gast
Oh wat een ontzettend naar bericht. Ik hoop van harte dat jullie bij de andere 29 horen..
Sterkte
Sterkte
Gast- Gast
Jeetje wat een heftig nieuws hebben jullie gekregen.
Maar onthoudt wel dat een verhoogde kans niet hetzelfde is als een hoge kans of een grote kans. Ook bij een verhoogde kans is de kans dat je kindje geen downssyndroom heeft groter dan het kindje dit wel heeft! Dat is hetzelfde dat als je hoort dat je geen verhoogde kans hebt gerantie geeft op een gezond kindje.
Ik wil je wel veel sterkte wensen voor jou en je man.
Maar onthoudt wel dat een verhoogde kans niet hetzelfde is als een hoge kans of een grote kans. Ook bij een verhoogde kans is de kans dat je kindje geen downssyndroom heeft groter dan het kindje dit wel heeft! Dat is hetzelfde dat als je hoort dat je geen verhoogde kans hebt gerantie geeft op een gezond kindje.
Ik wil je wel veel sterkte wensen voor jou en je man.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een naar nieuws. Ik hoop nog steeds dat jullie rond nieuwjaar een gezond baby'tje mogen verwelkomen. Heel veel sterkte de komende tijd(met alle beslissingen).
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ow bah, wat een naar bericht PC!
Ik sluit me aan bij de rest. Het is en blijft een kansberekening en hoeft dan ook niks te betekenen. De kans dat jullie bij die 29 horen is vele malen groter dan dat jullie net die ene zijn.
Maar toch, 1 op 30 is wel een heel grote kans. Ik snap je bezorgdheid dan ook heel goed.
Ik sluit me aan bij de rest. Het is en blijft een kansberekening en hoeft dan ook niks te betekenen. De kans dat jullie bij die 29 horen is vele malen groter dan dat jullie net die ene zijn.
Maar toch, 1 op 30 is wel een heel grote kans. Ik snap je bezorgdheid dan ook heel goed.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jeetje meis, wat naar! Veel sterkte!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Wat heftig zeg, heel veel sterkte!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Oh lieve meid, wat schrikken voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben er stil van, gun e zó een fijne zwangerschap. Ik hoop van harte dat jullie straks een gezond kindje in jullie armen mogen houden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oh nee, wat een naar nieuws. Ik hoop heel hard dat alles goed is met jullie kindje, sterkte.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wat een vreselijk nieuws, hopelijk horen jullie bij de grootste groep en krijgen jullie alsnog een gezond kindje. Ik bid voor je.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een slecht nieuws . Hopelijk ben je een van de 29. En is er ook nog een kans dat de meting niet helemaal zuiver is geweest want dat lijkt me ook een kwestie van millimeters
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
oh wat is dit schrikken voor jullie,
hopelijk hoor je bij de grote groep en is jullie kindje gezond heel veel sterkte
hopelijk hoor je bij de grote groep en is jullie kindje gezond heel veel sterkte
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Jeetje, wat schrik ik hiervan! Heel veel sterkte samen
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Wat naar om zo het weekend in te gaan, met die onzekerheid...Hopelijk blijkt alles in orde te zijn bij je vervolgonderzoeken. 1 op 30 klinkt hoog, maar het is in percentages 3.33%, om een of andere reden vind ik dat psychologisch toch al heel anders klinken. Ik wens je veel moed en kracht toe, ik weet niet waarom en je hebt er niks aan, maar ik heb er een positief gevoel over.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Oh PC wat krijg jij toch allemaal voor je kiezen. Wat zwaar, wat moeilijk, wat onzeker. Gelukkig ben jij iemand die heel sterk is, hoopvol, moedig en veerkrachtig. Je bent een en al liefde. Het komt wel goed. Heel veel sterkte.
Gast- Gast
Jeetje, dat zal even schrikken zijn PC! Ik kan me voorstellen dat het onbezorgde genieten in één klap voorbij is, met alle mogelijke senario's die er nu door jullie hoofd gaan spoken.
Ik hoop dat het meevalt, en dat jullie een prachtig en gezond kindje gaan krijgen! En probeer te onthouden dat de overgrote meerderheid met dit percentage een gezond kindje krijgt. Al snap ik dat het je niet lekker zit dat je een verhoogde kans hebt, dan zou ik ook ongerust zijn. Maar de kans dat het goed zit is veel groter dan dat het fout zit, en ik hoop dan ook heeeeel hard voor je dat jullie kindje ook bij de gezonde kindjes hoort
Ik hoop dat het meevalt, en dat jullie een prachtig en gezond kindje gaan krijgen! En probeer te onthouden dat de overgrote meerderheid met dit percentage een gezond kindje krijgt. Al snap ik dat het je niet lekker zit dat je een verhoogde kans hebt, dan zou ik ook ongerust zijn. Maar de kans dat het goed zit is veel groter dan dat het fout zit, en ik hoop dan ook heeeeel hard voor je dat jullie kindje ook bij de gezonde kindjes hoort
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
He bah.
Er kan na zo'n test toch nog een vervolgonderzoek volgens, die meer duidelijkheid kan geven? (maar wel meer risico bevat).
1op 30 klinkt idd veel, maar 29 van de 30 klinkt ook veel. En vond de omrekening naar procenten ook welpositief klinken.
Daarbij, downsyndroompjes kunnen erg lief zijn, mits de verstandelijke handicap niet te enstig is.
Sterkte
Er kan na zo'n test toch nog een vervolgonderzoek volgens, die meer duidelijkheid kan geven? (maar wel meer risico bevat).
1op 30 klinkt idd veel, maar 29 van de 30 klinkt ook veel. En vond de omrekening naar procenten ook welpositief klinken.
Daarbij, downsyndroompjes kunnen erg lief zijn, mits de verstandelijke handicap niet te enstig is.
Sterkte
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:He bah.
Sterkte
Sorry dat ik hier even op reageer. Ik snap dat je positief wilt zijn richting PC, maar als toekomstige moeder hoop je natuurlijk op een gezond kind. Het lijkt mij een achtbaan van emoties waarin je terechtkomt als je iets dergelijks te horen krijgt. Een opmerking zoals jij nu plaatst vind ik geen recht doen aan de situatie. Dat is mijn persoonlijke mening. Ik wil geen discussie veroorzaken, daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld maar deze opmerking raakte mij.
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Pagina 5 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Het is niet goed *update pag. 12*
» Het is niet goed...
» Niet goed...
» Niet goed...
» Het is niet goed *update pag. 12*