Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is niet goed..

+124
Steep
TukTuk
Silver
vlinder-19
*Troela*
Poisongirl
SparklingEyes
Sjaantje
Theeleut
Parisienne
Jezzie
Alex
Kat1980
Sugarfall
nillis
Makamba
Raindrop
_Lana_
TNMN
Roodkapje
Printje
Rovine
_Lacey_
Suus
Poubelle
Lejow
Shy
Knillis
nina
Muis
blondje1313
Twellie
Liz
Pien
snoezel
Snoes
Carra
Verona
Ayla
shadow
Diese
Juutjepetuutje
Slakje
RYW
Susan
pindaatje
Puzzle
Wennes
Flower_L
Viva
sanne-84
PapillonRose
Sayuri
L!ND@
liesje
Minx
Caroow
Liadan
Lady4
Inge
Weegschaal
Creabea_28
Jasmine
Monte
M@niek
Lady1984
Tiara
Sarah1985
Arwyn
Lindsya
Flip Fluitketel
Fiebje
Le Chat Noir
Amber-
Theezakje13
Aimee
Fiwen
Annemie
Penélope
chipa
Tania
smooch
Clapperdie
Jade
moepie
Happinaz
Linda
SoGood
Ilargi
LindaK
loesje
Filoria
Océane
Esperanza
Rose
litllejoy
Elin
Gympie
Oasis
Mamsie
Monnie
June
Blond
Puggle
Blair
Stuiterbal
Rush
mzcharlotte
studiebol
Muppetje
Rumble
MissD
Muus
LDJ
Fearie
Sanne
Pussycat
Angel1982
Happydobby
SuperGrover
Marin
Floor
Darius
Paper Crown
128 plaatsers

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Het is niet goed.. - Pagina 6 Empty Re: Het is niet goed..

Bericht  Viva vr 22 jun 2012 - 7:13

Wat rotnieuws!
Hopen dat jij bij die andere 29 vrouwen hoort!

Wat Sanne-84 zegt, past misschien niet helemaal gelijk in zo'n topic, maar is wel waar.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L vr 22 jun 2012 - 7:17

Hoe je het ook went of keert, het is en blijft rotnieuws! Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten en een voor jullie juiste keuze maken. Succes!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Wennes vr 22 jun 2012 - 7:20

Heel veel sterkte meid.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puzzle vr 22 jun 2012 - 7:20

Jeetje PC! Wat ontzettend rot!
Veel succes maandag Het is niet goed.. - Pagina 6 699888
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  pindaatje vr 22 jun 2012 - 7:21

Wat een schrik! Hopelijk blijkt jullie kindje toch geheel gezond te zijn!
Veel sterkte! hug

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan vr 22 jun 2012 - 7:21

Dat is zeker schrikken, zeg. Veel sterkte, Paper Crown, met deze zware onzekerheid.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  sanne-84 vr 22 jun 2012 - 7:23

Lady1984 schreef:
sanne-84 schreef:He bah. Het is niet goed.. - Pagina 6 1371890812
Er kan na zo'n test toch nog een vervolgonderzoek volgens, die meer duidelijkheid kan geven? (maar wel meer risico bevat).
1op 30 klinkt idd veel, maar 29 van de 30 klinkt ook veel. En vond de omrekening naar procenten ook welpositief klinken.
Daarbij, downsyndroompjes kunnen erg lief zijn, mits de verstandelijke handicap niet te enstig is.
Sterkte Het is niet goed.. - Pagina 6 699888

Sorry dat ik hier even op reageer. Ik snap dat je positief wilt zijn richting PC, maar als toekomstige moeder hoop je natuurlijk op een gezond kind. Het lijkt mij een achtbaan van emoties waarin je terechtkomt als je iets dergelijks te horen krijgt. Een opmerking zoals jij nu plaatst vind ik geen recht doen aan de situatie. Dat is mijn persoonlijke mening. Ik wil geen discussie veroorzaken, daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld maar deze opmerking raakte mij.

Het was idd positief bedoeld. We zullen daar idd deze topic niet mee vullen.
Ik wens jullie nogmaals veel sterkte en sorrie als mn opmerking vevelend overkwam.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  RYW vr 22 jun 2012 - 7:38

Paper Crown, wat erg dat je zo in onzekerheid moet zitten nu, na wat je allemaal al hebt moeten doorstaan. Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik denk aan je en hoop op het allerbeste resultaat dat je krijgen kan. Heel veel sterkte!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Slakje vr 22 jun 2012 - 7:40

Heel veel sterkte!

Ik snap dat dit voor jullie een klap in het gezicht is, zeker na wat jullie al hebben moeten doorstaan.

Denk er goed over na, praat erover en laat jullie goed informeren!

En probeer positief te denken. 29 op 30 kans op een gezond kindje!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Juutjepetuutje vr 22 jun 2012 - 7:46

He bah, wat een onzekerheid en wat een naar bericht.. toch klinkt het idd positiever als je 3.33 % zegt. Ik hoop voor jullie dat alles goed is, maar de onbezorgdheid is zoals je al zei totaal verdwenen..
Heel veel sterkte!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Diese vr 22 jun 2012 - 7:48

Oef, wat schrikken PC... Ik hoop dat jullie ondanks alles goed het weekend door komen, en dat jullie maandag de juiste voorlichting krijgen waardoor jullie de keuze kunnen maken hoe nu verder. Het is niet goed.. - Pagina 6 699888
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:48

He meis... wat naar nou! Denk er goed over na, praat met je man, en dan komen jullie tot de juiste beslissing. Heel veel sterkte, dit is niet makkelijk! Dikke knuffel!!

Gast
Gast

Bericht  shadow vr 22 jun 2012 - 7:53

Jeetje dat moet een schok zijn om dit te horen. Kindje is zo gewenst... Ik ben er altijd even stil van als ik zoiets lees of hoor. Ik wil jullie veel sterkte in de komende tijd wensen. Ik heb helaas zelf mogen ervaren hoe het is als ze iets zien wat niet helemaal goed is en dit gun je gewoon niemand toe. Wij hadden veel steun aan elkaar maar soms is het gewoon zo moeilijk. Je wil dan positief blijven en op dat moment heeft de ander het wat zwaarder en andersom. Ik ga in elk geval duimen dat jullie bij de29horen waar het wel goed is!

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268

Bericht  Ayla vr 22 jun 2012 - 7:59

Heel veel sterkte! Die had ik niet zien aankomen zeg... Maar, zoals al gezegd, de kans dat het goed zit is groter dan de kans dat het niet goed zit, en het is een kansberekening, geen harde waarheid! Wacht maandag eerst het gesprek af, en praat met je man over hoe en wat jullie willen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Verona vr 22 jun 2012 - 9:50

Pfff het houdt ook nooit op he. Heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken. Ik hoop zo hard dat er over 4 weken een test komt waarin alles positief en goed is, waardoor je de rest van de zwangerschap ein-de-lijk op een roze/blauwe wolk kan zitten. Het is jullie zo gegund!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Carra vr 22 jun 2012 - 9:52

Wat verschrikkelijk naar PC.. Het is niet goed.. - Pagina 6 1371890812

Maar, en vergeef me als ik domme dingen zeg, ik heb totaal geen verstand van zwangerschappen en baby's;

Het feit dat de nekplooi niet echt verdikt was is toch heel positief? Dan is het in ieder geval nog niet direct te 'zien'. En kunnen die waarden in je bloed niet komen door de berg hormonen die je hebt moeten slikken/prikken?

Hoe dan ook, je hoeft nog helemaal niet na te denken over 'wat als'. Stap voor stap. Eerst maandag het gesprek.

Sterkte meis Het is niet goed.. - Pagina 6 699888
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 9:59

Carra schreef:Wat verschrikkelijk naar PC.. Het is niet goed.. - Pagina 6 1371890812

Maar, en vergeef me als ik domme dingen zeg, ik heb totaal geen verstand van zwangerschappen en baby's;

Het feit dat de nekplooi niet echt verdikt was is toch heel positief? Dan is het in ieder geval nog niet direct te 'zien'. En kunnen die waarden in je bloed niet komen door de berg hormonen die je hebt moeten slikken/prikken?

Hoe dan ook, je hoeft nog helemaal niet na te denken over 'wat als'. Stap voor stap. Eerst maandag het gesprek.

Sterkte meis Het is niet goed.. - Pagina 6 699888
Voor zover mij verteld is heeft de uitslag echt te maken met zowel de meting als de waarden in het bloed. Je kunt het volgens mij niet los van elkaar zien.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 22 jun 2012 - 9:59

Wat een naar nieuws, Paper Crown Sad

Bij mij was de Papp-A in mijn bloed extreem hoog voor mijn leeftijd, maar de nekplooi was dan weer niet verdikt. Het resultaat bij ons was ook een stuk hoger dan bij de gemiddelde vrouw van mijn leeftijd. Ik heb zelfs even flink moeten slikken toen ik de uitslag kreeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm schrikt van een risico van 1 op 30, het is best wel hoog Sad.

hug hug hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  snoezel vr 22 jun 2012 - 10:09

Jeetje, dat lijkt me schrikken. Als je het percentage van 3procent hoort bij iets onbelangrijks denk je vaak-ach, wat is nou 3%? Maar in dit geval... :O Ik kan me jullie angst erg voorstellen. Alsof je in een groep van groep van 100 mensen staat en ze er 3 aan gaan wijzen en wat gaat over de toekomst van je kindje... Die kans lijkt me dan ineens veel te groot om ok erover te zijn.

De vrouw van een vriend van mijn man heeft dat vorig jaar ook gehad. Haar bloedwaardes weken af en ook nekplooi was afwijkend. Zij zijn toen naar het ziekenhuis in Rotterdam (Erasmus MC) gegaan waar ze verder keken dan alleen de nekplooi. Het is geloof ik nog de enige plek waar ze dat doen, misschien weet je vk er wel meer van. Nekplooi is niet enige kenmerk voor het downsymdroom, kijken dan verder dan alleen dat. Geloof ook naar oren en andere kenmerken. Er komt geen zekerheid uit, maar ook een kans. Zij gingen toen van een kans van 1 op 100 naar 1 op 1000. Ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, kan het wel navragen als je dat fijn vindt?

Ik wil je verder heel veel sterkte wensen. Praat met je man en doe datgene waar jullie je achter staan. De hele wereld zal er zijn mening over hebben, maar het is jullie leven.

Laatst aangepast door snoezel op vr 22 jun 2012 - 10:21; in totaal 2 keer bewerkt
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 10:19

Wat ontzettend klote zeg! Ik had zo gehoopt dat je nu al intens aan het genieten was van je zwangerschap.

Ik hoop met heel mijn hart dat jullie ouders mogen worden van een ontzettend gezond kindje hug I love you

Gast
Gast

Bericht  Pien vr 22 jun 2012 - 10:26

Waarschijnlijk erg spuit 11 maar loesje, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken Rolling Eyes ?!

Paper, wat een ontzettende moeilijke situatie. 1op de 30 is normaal echt niet veel maar zodra het over zoiets belangrijks gaat is het ineens heel veel!! Hopelijk kunnen jullie snel duidelijkheid krijgen en kun je wel genieten van de zwangerschap, wat dan gun ik je van harte!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Liz vr 22 jun 2012 - 10:29

Pien schreef:Waarschijnlijk erg spuit 11 maar loesje, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken Rolling Eyes ?!

Sjonge jonge wat een nare reacties tegen Loesje zeg. Zij bedoelt dat echt niet verkeerd, daar geloof ik niks van.

PC rotnieuws, ik hoop heel erg dat er voor jullie een fijne uitkomst gaat zijn. Veel sterkte de komende tijd hug
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Twellie vr 22 jun 2012 - 10:32

Pien schreef:Waarschijnlijk erg spuit 11 maar loesje, hoe kun je dat nou met elkaar vergelijken Rolling Eyes ?!

Paper, wat een ontzettende moeilijke situatie. 1op de 30 is normaal echt niet veel maar zodra het over zoiets belangrijks gaat is het ineens heel veel!! Hopelijk kunnen jullie snel duidelijkheid krijgen en kun je wel genieten van de zwangerschap, wat dan gun ik je van harte!!

Inderdaad erg spuit 11. Iedereen die Loesjes manier van reageren ook maar een beetje kent, weet dat ze dit heus niet rot bedoeld heeft.

Heel naar voor jullie PaperCrown Cry . Kunnen de vervolgonderzoeken al snel plaats vinden? Ik hoop net zo hard als de rest hier dat je bij de 29 hoort.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  blondje1313 vr 22 jun 2012 - 10:35

Ze zegt zelfs letterlijk: "ik kan misschien een heel klein beetje begrijpen" waarmee ze duidelijk aangeeft dat ze het helemaal niet wil vergelijken maar ook gewoon een hart onder de riem wil steken.

(En nu lukt het me dus blijkbaar toch niet om er niks over te zeggen, dus tijd om naar bed te gaan.)

PaperCrown, heel veel succes de komende tijd, welke keuze je ook maakt maandag (vlokkentest of vruchtwaterpunctie), het betekent toch dat je nog een tijdje in spanning moet zitten. Hopelijk krijg je goed nieuws.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pien vr 22 jun 2012 - 10:41

Ikwil Paper haar topic niet verder vervuilen dus prima. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: