Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is niet goed..

+124
Steep
TukTuk
Silver
vlinder-19
*Troela*
Poisongirl
SparklingEyes
Sjaantje
Theeleut
Parisienne
Jezzie
Alex
Kat1980
Sugarfall
nillis
Makamba
Raindrop
_Lana_
TNMN
Roodkapje
Printje
Rovine
_Lacey_
Suus
Poubelle
Lejow
Shy
Knillis
nina
Muis
blondje1313
Twellie
Liz
Pien
snoezel
Snoes
Carra
Verona
Ayla
shadow
Diese
Juutjepetuutje
Slakje
RYW
Susan
pindaatje
Puzzle
Wennes
Flower_L
Viva
sanne-84
PapillonRose
Sayuri
L!ND@
liesje
Minx
Caroow
Liadan
Lady4
Inge
Weegschaal
Creabea_28
Jasmine
Monte
M@niek
Lady1984
Tiara
Sarah1985
Arwyn
Lindsya
Flip Fluitketel
Fiebje
Le Chat Noir
Amber-
Theezakje13
Aimee
Fiwen
Annemie
Penélope
chipa
Tania
smooch
Clapperdie
Jade
moepie
Happinaz
Linda
SoGood
Ilargi
LindaK
loesje
Filoria
Océane
Esperanza
Rose
litllejoy
Elin
Gympie
Oasis
Mamsie
Monnie
June
Blond
Puggle
Blair
Stuiterbal
Rush
mzcharlotte
studiebol
Muppetje
Rumble
MissD
Muus
LDJ
Fearie
Sanne
Pussycat
Angel1982
Happydobby
SuperGrover
Marin
Floor
Darius
Paper Crown
128 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Het is niet goed.. - Pagina 12 Empty Re: Het is niet goed..

Bericht  Poisongirl wo 27 jun 2012 - 0:38

Weegschaal schreef:Ook ik duim voor goed nieuws!

+1
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lavendel wo 27 jun 2012 - 7:55

Hoe gaat het PC? Nog last gehad vandaag van de vlokkentest?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 18:43

Hi allemaal,

Nou.. eerlijk gezegd ben ik behoorlijk bang. Ik heb sinds dinsdagavond (dus paar uur na de vlokkentest) bloedverlies. Best veel ook. We zijn daarom dinsdagavond naar de spoedeisende hulp gesjeesd, en daar heeft na 3.5uur wachten eindelijk een gynaecoloog gekeken. Ongelofelijk hoe ze met mensen omgaan daar. We werden 3 uur lang in een hokje gestopt en steeds werd er gezegd, de gynaecoloog komt er nu aan. Nou toen ik na 3 uur en 15 min nog geen gynaecoloog had gezien ben ik echt ontploft tegen het personeel. Ik flipte helemaal, ik vind het misselijkmakend dat een zwerver naast het hok waarin ik lag had 5 artsen om zijn bed staan omdat hij weigerde weg te gaan omdat hij niets mankeerde en wilde blijven slapen. Niet dat een zwerver geen mens is, maar dat daar dan 5 artsen bij moeten zijn snapte ik echt niet!

Met de baby ging het het goed en het schijnt niet uit mijn baarmoeder of placenta te komen maar door mijn baarmoedermond. Gisterochtend tot 18:30 nergens last van gehad, en daarna begon het weer, ik had echt geen zin om weer uren in een muf hokje te wachten, ze zeggen doodleuk als je belt: 'Ja, mevrouw W. als het een miskraam is dan kunnen wij echt niets aan veranderen en ja bloedverlies kan zoveel betekenen..' staat op je briefje dat je krijgt na je vlokkentest: METEEN BELLEN BIJ BLOEDVERLIES. Echt, flikker op met ziekenhuizen, ben er zo zat van. Ongelofelijk hoe onvriendelijk en harteloos mensen in de zorg zijn. Ik snap als weldenkend mens ook heus dat een miskraam niet te stoppen is, maar damn.. kijk even naar mijn baby of probeer me in ieder geval gerust te stellen met een echo ofzo. Want als ik bel en zeg heb al 13 weken geen druppel bloed gezien,maar nu na een vlokkentest wel, zouden ze echt actie moeten ondernemen, maar nee. Zegt die badmuts ook: 'U mag van mij komen, maar misschien vindt u het bloedverlies niet zo erg en wacht u af..' k*twijf, ik bel omdat ik het bloedverlies heel erg vind, niet omdat ik jou of je collega's zo graag domme dingen wil horen zeggen!!!

Jullie begrijpen, ben behoorlijk pissed.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Muppetje wo 27 jun 2012 - 18:52

Jeetje wat een verhaal. Weet niet goed wat ik ervan moet en kan zeggen, maar wel even n dikke knuffel. Sterke, ik denk aan je!

hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Elin wo 27 jun 2012 - 18:54

He bah joh, wat een verhaal! Kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent Het is niet goed.. - Pagina 12 699888. Hopelijk stopt het bloedverlies gauw! Sterkte
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  Annemie wo 27 jun 2012 - 18:55

Pfffff wat erg zeg dat ze zo met je omgaan,echt niet te geloven.. Hopelijk is alles goed met de kleine. Er is zeker geen ander ziekenhuis bij je in de buurt? Veel sterkte ermee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  liesje wo 27 jun 2012 - 18:57

wat een verhaal. en hoe is het nu met het bloedverlies? kun je niet naar een ander ziekenhuis of vk met je verhaal? zou ook zeker een klacht indienen als ik jou was. want is niet normaal. staat notabene in het foldertje wat je meegekregen hebt ja de zorg keldert achteruit en we betalen er nog heel veel voor ook
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 wo 27 jun 2012 - 19:04

hoe is het nu, ben je nog bloed verloren?

ik zou inderdaad ook een klacht indienen! en misschien wel naar een ander ziekenhuis, hebben jullie nog een ander ziekenhuis in de buurt?

echt belachelijk hoe ze hiermee omgaan..............zijn duidelijk mensen die te lang in het vak zitten en zich niet meer kunnen inleven in de patiënt! ronduit slecht!!!

gewoon vandaag weer aan de bel trekken, je mag de VK toch ook altijd bellen voor een echo als je geen goed gevoel heb...daar zijn ze voor...gezien jouw achtergrond zouden ze daar al helemaal niet moeilijk over moeten doen!

STERKTE!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 19:05

liesje schreef:wat een verhaal. en hoe is het nu met het bloedverlies? kun je niet naar een ander ziekenhuis of vk met je verhaal? zou ook zeker een klacht indienen als ik jou was. want is niet normaal. staat notabene in het foldertje wat je meegekregen hebt ja de zorg keldert achteruit en we betalen er nog heel veel voor ook

Ik weet niet of je naar een ander ziekenhuis kan als bloedverlies veroorzaakt is door een vlokkentest gedaan door een andere arts. Ik heb nog geen VK gezocht omdat ik eerst onslagen moest worden van IVF centrum, dat is bij ons gebeurd met 10w en 5d. En omdat ik een week later de nekplooi had dacht ik dan wacht ik wel tot ik de uitslagen daarvan heb dan kan ik met schone lei beginnen bij een VK. Maar ja, liep dat even anders. Tja, het bloedverlies komt afentoe in een stroom naar buiten en dan stopt het.. en dan komt het weer.. Geen stolsels en ook geen buikpijn, dus ja.. ik weet het ook even niet meer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan wo 27 jun 2012 - 19:07

Papercrown, wat ontzettend naar dat je zolang hebt moeten wachten in het ziekenhuis. Je hoofd staat er waarschijnlijk niet naar, maar ik zou hier echt een klacht over indienen.
Dat heb ik ook gedaan toen wij vorig jaar met onze 2 weken oude baby 3 uur op de spoedeisende hulp hebben moeten wachten (en ik was dus 2 weken geleden bevallen en 3 uur achter elkaar zitten was ook niet zo prettig).
Ze hebben de klacht serieus genomen, hun excuses aangeboden en ook gezegd dat het nooit had mogen gebeuren.
Ik hoop dat het bloedverlies heel snel stopt bij je en dat je ook heel snel nog een keer in het ziekenhuis terecht kan, zodat ze kunnen kijken hoe het gaat. Sterkte hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  liesje wo 27 jun 2012 - 19:13

Paper Crown schreef:
liesje schreef:wat een verhaal. en hoe is het nu met het bloedverlies? kun je niet naar een ander ziekenhuis of vk met je verhaal? zou ook zeker een klacht indienen als ik jou was. want is niet normaal. staat notabene in het foldertje wat je meegekregen hebt ja de zorg keldert achteruit en we betalen er nog heel veel voor ook

Ik weet niet of je naar een ander ziekenhuis kan als bloedverlies veroorzaakt is door een vlokkentest gedaan door een andere arts. Ik heb nog geen VK gezocht omdat ik eerst onslagen moest worden van IVF centrum, dat is bij ons gebeurd met 10w en 5d. En omdat ik een week later de nekplooi had dacht ik dan wacht ik wel tot ik de uitslagen daarvan heb dan kan ik met schone lei beginnen bij een VK. Maar ja, liep dat even anders. Tja, het bloedverlies komt afentoe in een stroom naar buiten en dan stopt het.. en dan komt het weer.. Geen stolsels en ook geen buikpijn, dus ja.. ik weet het ook even niet meer.

Ik denk dat je anders je ha even kan bellen en de situatie voorleggen. en denk dat ie je verder kunnen hepen
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Tania wo 27 jun 2012 - 19:35

Wat vervelend dat je nu bloed verliest. Hopelijk is het snel over en gaat alles gewoon goed met je kindje. Ik kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent.

Ik denk dat ik de enige ben die geen klacht in zou dienen. Blijkbaar waren er dingen die meer spoed waren op het moment dat je op de spoedeisende hulp was. Hier moet je naar de kraamkamers bij dit soort dingen maar ik heb daar ook wel is lang liggen wachten omdat de gyneacoloog met een bevalling ofzo bezig was. Voor jou heel vervelend natuurlijk maar niet iets wat de artsen doen om je te pesten. Ik vind het ook niet zo schokkend dat ze zegt dat je mag afwachten, ze zegt toch ook dat je langs mag komen dan doe je dat toch gewoon als je je daar prettiger bij voelt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne wo 27 jun 2012 - 19:40

Wat een narigheid allemaal, PC. Ik kan me voorstellen dat je hier flink onzeker van wordt. Ik hoop voor jullie dat het bloedverlies niets betekent en dat alles in orde is met jullie baby. Wat moet jij veel doorstaan, zeg. Ik vind dat je je er knap doorheen slaat, klasse!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 19:46

Tania schreef:Wat vervelend dat je nu bloed verliest. Hopelijk is het snel over en gaat alles gewoon goed met je kindje. Ik kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent.

Ik denk dat ik de enige ben die geen klacht in zou dienen. Blijkbaar waren er dingen die meer spoed waren op het moment dat je op de spoedeisende hulp was. Hier moet je naar de kraamkamers bij dit soort dingen maar ik heb daar ook wel is lang liggen wachten omdat de gyneacoloog met een bevalling ofzo bezig was. Voor jou heel vervelend natuurlijk maar niet iets wat de artsen doen om je te pesten. Ik vind het ook niet zo schokkend dat ze zegt dat je mag afwachten, ze zegt toch ook dat je langs mag komen dan doe je dat toch gewoon als je je daar prettiger bij voelt.

Nee ik ga ook geen klacht indienen. Ik denk er zoals jij over hoor. Maar het idee, dat ze je wegstoppen in een echt deprimerend hok. Niemand komt even bij je kijken, je krijgt niet eens een glaasje water aangeboden.. Ze behandelen je echt als een nummertje en na 5x vragen en 5x horen dat de gyn ER NU aan komt, kijk.. dat is niet echt normaal.. zeg dan gewoon: het is druk, kan lang duren. Kijk.. mijn geval is net zo spoed als alle anderen, begrijp je wat ik bedoel? Het is ook een kwestie van leven en dood en niet te min, de stress.. mijn lichaam zit helemaal vast van alle stress en zorgen.. en ik heb hartkloppingen en een hoge bloeddruk, van de zorgen.. Dat is ook iets..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania wo 27 jun 2012 - 20:03

Paper Crown schreef:
Tania schreef:Wat vervelend dat je nu bloed verliest. Hopelijk is het snel over en gaat alles gewoon goed met je kindje. Ik kan me voorstellen dat je onwijs geschrokken bent.

Nee ik ga ook geen klacht indienen. Ik denk er zoals jij over hoor. Maar het idee, dat ze je wegstoppen in een echt deprimerend hok. Niemand komt even bij je kijken, je krijgt niet eens een glaasje water aangeboden.. Ze behandelen je echt als een nummertje en na 5x vragen en 5x horen dat de gyn ER NU aan komt, kijk.. dat is niet echt normaal.. zeg dan gewoon: het is druk, kan lang duren. Kijk.. mijn geval is net zo spoed als alle anderen, begrijp je wat ik bedoel? Het is ook een kwestie van leven en dood en niet te min, de stress.. mijn lichaam zit helemaal vast van alle stress en zorgen.. en ik heb hartkloppingen en een hoge bloeddruk, van de zorgen.. Dat is ook iets..

Ja tuurlijk snap ik je (ik heb zelf heel veel bloedverlies in m'n eerste zwangerschap gehad en er heel vaak voor naar het ziekenhuis geweest). Dat is ook vreselijk, het is wel je kindje waar het over gaat. Ik bedoelde ook meer spoed in de ogen van het ziekenhuis. Even heel onaardig gezegd, maar als het bij jou mis gaat kunnen ze er toch niks meer aan doen, bij iemand die 30 weken zwanger is en weeen/bloedverlies heeft misschien nog wel.
Maar in jouw ogen is je kindje natuurlijk het allerbelangrijkste daar ben je moeder voor, ik baalde ook onwijs als ze zeiden dat de gyn eraan kwam en ik moest dan weer nog een uur wachten omdat er weer iets tussendoor kwam. Je wil gewoon gerustgesteld worden dat is heel logisch.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Susan wo 27 jun 2012 - 20:11

Nou ja, ik ken die onvriendelijkheid helaas wel, ik weet nog dat ik een keer met 34 weken 's nachts in het ziekenhuis kwam omdat ik dacht dat ik weeën had, maar de kennelijk onvergefelijke fout had gemaakt om niet van tevoren mijn verloskundige te laten bellen dat ik eraan kwam. In plaats van dat iemand me geruststelde kreeg ik op bitse toon toegesnauwd of ze mij 'even onder vier ogen kon spreken' en toen moest ik dus eerst gaan uitleggen wat ik daar deed en waar mijn verloskundige was voor ik überhaupt naar de verlosafdeling mocht. Ik begreep toen ook niet goed waarom zo'n onaardig, weinig meelevend iemand op het idee was gekomen om in de zorg te gaan werken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 20:24

Susan schreef:Nou ja, ik ken die onvriendelijkheid helaas wel, ik weet nog dat ik een keer met 34 weken 's nachts in het ziekenhuis kwam omdat ik dacht dat ik weeën had, maar de kennelijk onvergefelijke fout had gemaakt om niet van tevoren mijn verloskundige te laten bellen dat ik eraan kwam. In plaats van dat iemand me geruststelde kreeg ik op bitse toon toegesnauwd of ze mij 'even onder vier ogen kon spreken' en toen moest ik dus eerst gaan uitleggen wat ik daar deed en waar mijn verloskundige was voor ik überhaupt naar de verlosafdeling mocht. Ik begreep toen ook niet goed waarom zo'n onaardig, weinig meelevend iemand op het idee was gekomen om in de zorg te gaan werken.

Pff, nou inderdaad! Dat is dus echt ook wat mij dwarszit. Ik snap dat het druk is en ik niet de enige ben die zorg nodig heeft op dat moment, echt.. ik weet ook dat je als je naar de eerste hulp of spoedeisende hulp moet dat je zal moeten wachten, we hadden ons er ook op ingesteld dat we niet na 20 min weer weg zouden gaan, maar je zit daar en zit maar te wachten en niet op leuke dingen maar echt om iets verschrikkelijks. Ik shakte helemaal van nou ja, wat spanning? En dan wordt je afgeblaft omdat ik mijn bloedgroep niet weet en gaat zo'n muts heel hardhandig bloedprikken..vervolgens mag je naar het hok, een hok van 2.5m bij 2m. Onder zeeniveau, dus geen daglicht niets.. 2 stoelen en een tafel staat er.. geen bereik op je mobiel, niets! Ga daar maar met zoveel angst in je lijf zitten. Wachten, 3.5 uur lang. Dat is echt niet grappig.

Mochten we ook €21,- aftikken voor de parkeergarage. Ik dacht daarna echt, stel je kunt dat bedrag gewoon niet missen? Of je hebt het gewoon niet. Is toch belachelijk dat ze dat voor de parkeergarage van een ziekenhuis vragen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happydobby wo 27 jun 2012 - 20:32

Susan schreef:Nou ja, ik ken die onvriendelijkheid helaas wel, ik weet nog dat ik een keer met 34 weken 's nachts in het ziekenhuis kwam omdat ik dacht dat ik weeën had, maar de kennelijk onvergefelijke fout had gemaakt om niet van tevoren mijn verloskundige te laten bellen dat ik eraan kwam. In plaats van dat iemand me geruststelde kreeg ik op bitse toon toegesnauwd of ze mij 'even onder vier ogen kon spreken' en toen moest ik dus eerst gaan uitleggen wat ik daar deed en waar mijn verloskundige was voor ik überhaupt naar de verlosafdeling mocht. Ik begreep toen ook niet goed waarom zo'n onaardig, weinig meelevend iemand op het idee was gekomen om in de zorg te gaan werken.

Dat vroeg ik me ook af na de bevalling, ik weet dat nachtdiensten zwaarder zijn, ik draai ze zelf ook maar je moet gewoon acteren soms. Dat leer je ook in je opleiding.

Maar PC, wat rot dat je zolang moest wachten, hopelijk heb je geen bloedverlies meer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Liadan wo 27 jun 2012 - 20:33

Was je in die 3,5 uur al wel met een verpleegkundige meegeweest? Of duurde dat ook zo lang?
Ik vind het vooral kwalijk dat ze steeds tegen je gezegd hebben dat de gyneacoloog nu zou komen. Als ze gewoon eerlijk zeggen dat het langer kan duren dan zit je al anders te wachten, dan als ze zeggen dat de gyneacoloog nu komt en hij komt niet. Je zit daar tenslotte niet voor je lol.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 20:49

Liadan schreef:Was je in die 3,5 uur al wel met een verpleegkundige meegeweest? Of duurde dat ook zo lang?
Ik vind het vooral kwalijk dat ze steeds tegen je gezegd hebben dat de gyneacoloog nu zou komen. Als ze gewoon eerlijk zeggen dat het langer kan duren dan zit je al anders te wachten, dan als ze zeggen dat de gyneacoloog nu komt en hij komt niet. Je zit daar tenslotte niet voor je lol.

Nou de verpleegkundige zag ik de eerste 5 min, bloedprikken en bloeddruk meten. Toen liet ze ons een hok zien, en zei: ga hier maar even zitten. Helemaal achterin de gang. Zit je dan.. Je hoort voetstappen, dus je denkt: zal ze daar zijn? Nee. Er lag niet eens een bed waar ik even zou kunnen liggen, want ik mocht de eerste dag alleen maar liggen (omdat dan de druk op je baarmoeder het minst is).
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Le Chat Noir wo 27 jun 2012 - 21:23

Jeetje wat slecht PC!! Ik kan er niet over uit... Ik werk zelf in de zorg (niet zkh) en helaas valt het mij ook wel op dat de clienten toch af en toe als nummers worden behandeld door sommige collega's..nummers die zich aan de regels moeten houden en vooral niet er tegen in moeten gaan...
Wat wel zo is, is dat bloedverlies toch heel normaal is na een vlokkentest via de vagina? Pas bij buikpijn,koorts of veel stolsels zou je aan de bel hoeven trekken. Via de buikwand is het wel vreemd dat je bloedverlies krijgt, misschien dat de info die je meekreeg daar over ging?
Wat niet wegneemt dat ik begrijp dat je gerustgesteld wilt worden hoor als je toch behoorlijk bloedverlies hebt.
Maar voor een seh is bloedverlies na een vaginale vlokkentest gewoon geen spoed.... Tja triest dat het systeem zo werkt he.
Wat erg trouwens dat die parkeergarage zo enorm duur is!!! Bij ons kost het 80 cent per uur..dat vind ik al duur haha, vind het nl belachelijk dat je uberhaupt moet betalen voor parkeren bij een ziekenhuis.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Liadan wo 27 jun 2012 - 21:39

Je zou er ook nog over na kunnen denken om er alleen een melding van te maken in plaats van een klacht. Mijn moeder heeft op een SEH gewerkt en zij zei al dat als niemand iets zegt, er ook niks aan zal veranderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: