Wauw, gave slippers.
+14
Janelie
Jeanette
Evalynn
Raindrop
Bubbelicious
Blond
Ibbeltje
Gympie
litllejoy
Lejow
Marin
jill
Steep
Caribbeanlover
18 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wauw, gave slippers.
http://www.fibiandclo.com/Shop/
Helaas niet hier te koop! :x
Helaas niet hier te koop! :x
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Wauw, gave slippers.
Triest van je dat je mij een pm stuurt en het blijkbaar niet hier kan vertellen.
Caribbeanlover- Ratel
Noem mij maar Mevrouw schreef:Ik vind ze Hindoestaans..
Ja daar lijken ze idd wat op, beetje aziatisch. Leuk toch.
Caribbeanlover- Ratel
Ik denk dat ze met dezelfde stijl kleding wel heel leuk kunnen staan, of onder een spijkerbroek.. Ik zou ze zelf niet aandoen, teveel bling bling.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
ik vind ze ook leuk
jill- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11
voor mij zijn ze te blingerig, maar opzich vind ik ze niet lelijk. Denk als je ze goed combineert dat het heel leuk staat (dus niet met mijn kledingstijl )
Gast- Gast
Ik vind ze op zich wel vrij opzichtig, maar ze kunnen best mooi staan bij iemand met een donkere huid.
Gast- Gast
Ik hou normaal ook niet van bling, maar in de zomer op vakantie vind ik zoiets nog best kunnen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Huh!Caribbeanlover schreef:Triest van je dat je mij een pm stuurt en het blijkbaar niet hier kan vertellen.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik vind ze op zich wel vrij opzichtig, maar ze kunnen best mooi staan bij iemand met een donkere huid.
Heb ik en ik houd wel van bling bling. Op een lichte huid vind ik ze net zo goed staan.
Caribbeanlover- Ratel
Dropdraakje schreef:Huh! :scratch:Caribbeanlover schreef:Triest van je dat je mij een pm stuurt en het blijkbaar niet hier kan vertellen.
Een hele zielige pm heeft ze gestuurd, zo triest is ze.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Break Of Day schreef:Ik vind ze op zich wel vrij opzichtig, maar ze kunnen best mooi staan bij iemand met een donkere huid.
Heb ik en ik houd wel van bling bling. Op een lichte huid vind ik ze net zo goed staan.
Dan zij het de perfecte slippers voor jou!
Gast- Gast
CBL, hou er nu gewoon over op. Ik weet dat het niet prettig is om zo`n PM te ontvangen (weet niet wat er in staat) maar moet je daar hier over doorgaan? Als je het echt zo vervelend vind maak er dan melding van bij een moderater o.i.d.
Gast- Gast
Ik vind dat anderen dat best mogen weten. Hoezo moet ik erover ophouden? Het gaat toch niet over dat onderwerp.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 21 jun 2012 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Lily schreef:CBL, hou er nu gewoon over op. Ik weet dat het niet prettig is om zo`n PM te ontvangen (weet niet wat er in staat) maar moet je daar hier over doorgaan? Als je het echt zo vervelend vind maak er dan melding van bij een moderater o.i.d.
Ik heb er in gezet dat ze zich beter stil kon houden naar Leaf toe omdat het gewoon echt niet gepast is. Had gehoopt dat het dan een keer aan kwam. Echter vind ze het dus zo erg om op haar fouten gewezen te worden dat ze dat hier moet posten
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik vind dat anderen dat best mogen weten.
Ja maar nu wordt er over hetzelfde ding doorgegaan in diverse topics en dat vind ik niet nodig. Plus het heeft niks te maken met het desbetreffende waar je dit topic voor hebt geopent. Als je het zo vervelend vind los het dan persoonlijk met Yoyo op via PM.
Nu weer ontopic, ik vind deze super, alleen iets teveel bling (voor mij)
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Ik vind ze op zich wel vrij opzichtig, maar ze kunnen best mooi staan bij iemand met een donkere huid.
Dit is precies wat ik wilde zeggen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Yoyo schreef:Lily schreef:CBL, hou er nu gewoon over op. Ik weet dat het niet prettig is om zo`n PM te ontvangen (weet niet wat er in staat) maar moet je daar hier over doorgaan? Als je het echt zo vervelend vind maak er dan melding van bij een moderater o.i.d.
Ik heb er in gezet dat ze zich beter stil kon houden naar Leaf toe omdat het gewoon echt niet gepast is. Had gehoopt dat het dan een keer aan kwam. Echter vind ze het dus zo erg om op haar fouten gewezen te worden dat ze dat hier moet posten
Heb je een goede punt!
Jij triest yoyootje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja die hebben echt een hele mooie lijn, Lily!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jammer dat ze niet hier te koop zijn. Iemand een idee waar je soort gelijke kan kopen?
Caribbeanlover- Ratel
Deze vind ik wel leuk!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Caribbeanlover schreef:Jammer dat ze niet hier te koop zijn. Iemand een idee waar je soort gelijke kan kopen?
Haagse markt, Shoe outlet, van Haren?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het wel mooie slippers, als je ze met een rustige outfit combineert.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: