teva slippers
+3
Beachgirl
Verde
duckie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
teva slippers
ik ben op zoek naar teva slippers die fijn zitten.... welke hebben jullie en vinden jullie fijn?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: teva slippers
Ik heb deze, zijn er ook in andere kleurtjes/motiefjes. Loopt super fijn doordat de bovenste laag vrij zacht is en zich naar je voet zet; en de onderste laag is heel stevig.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Ik heb dezelfde al Sabgirl, maar dan in het zwart. Lopen heerlijk! Bandjes worden trouwens wel wijder met dragen, dus niet teveel twijfelen als je er met passen niet zo lekker inkomt.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
die van dat plaatje heb ik nu dus thuis staan (via MP zgan gekocht) en gisteravond en vanmorgen even getest maar het zit bij mn kleine teen niet zo fijn.... het zit erg strak zeg maar... maar nu begrijp ik dus dat ze uitgelopen moeten worden? het zit onder de voeten echt heel fijn alleeen de bandjes nu dus nog niet... ik wou ze al weer op MP zetten maar dus nog even uitlopen begrijp ik...
ondertussen wel even in de winkel geweest en deze gekocht want moest er zoeiso een paar bij hebben en merkte al wel dat ze heel fijn zaten....
ondertussen wel even in de winkel geweest en deze gekocht want moest er zoeiso een paar bij hebben en merkte al wel dat ze heel fijn zaten....
duckie- Ratel
Oeh die zijn leuk!! Moet ook nodig nieuwe want bij mijn oude zit er bijna een gat in de zool
Beachgirl- Kletskop
hahaaha dan zijn ze dus wel intensief gebruikt
duckie- Ratel
duckie schreef:hahaaha dan zijn ze dus wel intensief gebruikt
Ja absoluut, ik kan er zo een hele dag op winkelen, en heb dit paar al 3 jaar denk ik.
Beachgirl- Kletskop
dan zijn ze het geld ook wel waard..... ik had die met die bandjes aan en ondanks dat de bandjes nog niet fijn zitten voelde ik al wel dat ze dus heel fijn zaten vandaar direct wel een ander paar gekocht
duckie- Ratel
Ik kan er ook hele dagen op lopen, heerlijk! Ze moet inderdaad even ingelopen worden, dan zit het nog beter. Ik zag je andere topic trouwens ook over die bandjes; alleen je grote teen zit tussen 2 bandjes in, de rest van je tenen zitten samen. Misschien dat de bandjes daarom niet helemaal lekker zaten?
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
ja dat had ik ook gedaan en dan vind ik het ook niet zo fijn zitten.... dan lijkt het of ze wat te strak zitten... maar ik begrijp dat de bandjes iets uitlopen dus het is even doorzetten...
duckie- Ratel
Sabgirl schreef:
Ik heb deze, zijn er ook in andere kleurtjes/motiefjes. Loopt super fijn doordat de bovenste laag vrij zacht is en zich naar je voet zet; en de onderste laag is heel stevig.
deze zijn echt superfijn, ben dol op teva slippers. Ik heb deze in het rood, alleen de zool is bijna door, loop al een paar jaar op dat paar. Ik heb dus laatst maar een paar nieuwe gekocht en die ben ik nu aan het inlopen om mee te nemen op vakantie. Daarnaast heb ik ook deze teva sandalen,
niet echt mooi, maar zitten ook erg lekker.
ilse3- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 21-11-10
Hoe zit het met de maat van die slippers? Kun je gewoon je eigen maat nemen?
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
http://www.teva-onlineshop.nl/teva-kayenta.html
ik heb deze in het groen, 2 jaar geleden in Amerika gekocht.
ik heb deze in het groen, 2 jaar geleden in Amerika gekocht.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Beachgirl_24 schreef:Ik heb dezelfde al Sabgirl, maar dan in het zwart. Lopen heerlijk! Bandjes worden trouwens wel wijder met dragen, dus niet teveel twijfelen als je er met passen niet zo lekker inkomt.
Ja gewoon je eigen maat nemen en nieteen maat groter, ik heb de eerste keer een maat groter genomen en die zijnhelemaal uitgelubbert!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
duckie schreef:ja dat had ik ook gedaan en dan vind ik het ook niet zo fijn zitten.... dan lijkt het of ze wat te strak zitten... maar ik begrijp dat de bandjes iets uitlopen dus het is even doorzetten...
Duurt niet zo lang hoor voor ze goed zittem, maar in t begin is t inserdaad even wat strakker.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
gister de blauwe aangehad en op de een of andere manier kraakte/piepte het bij elke stap die ik deed:| en dan van mn voet op de slipper en niet de slipper op de grond... hopelijk gaat dit nog weer over want ik werd er na een tijdje een beetje gek van dat ik mezelf hoorde lopen hahaha
vandaag die met de touwtjes aangehad en halverwege de dag ging het al wel wat beter dus dat zal wel wennen zijn enzo...
vandaag die met de touwtjes aangehad en halverwege de dag ging het al wel wat beter dus dat zal wel wennen zijn enzo...
duckie- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» domme vraag, teva slipper's
» Show je slippers/sandalen
» Slippers?
» Slippers (mannen)
» Schoenen/slippers voor bij jurk.
» Show je slippers/sandalen
» Slippers?