apps betalen of gratis...
+9
Blair
Penny Blossom
Krullebol
Atelier Madame
Blond
Lady4
Pompoen
Rush
duckie
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: apps betalen of gratis...
Krullebol schreef:Susan schreef:Krullebol schreef:Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Ik heb heel veel apps die met autisme te maken hebben en die zijn vaak wel duur.
Dat zijn dat informatieve apps? Wat leuk dat die bestaan, wist ik helemaal niet.
Informatieve apps, apps waarin je de ontwikkeling en voortgang van je kind kunt bijhouden, educatieve apps voor het kind zelf, apps waarmee je kunt leren hoe je je in bepaalde situaties moet gedragen, apps die de taalontwikkeling stimuleren, enzovoort, er is echt heel veel. Het meeste is wel Amerikaans, maar vaak is het toch wel bruikbaar, soms kun je de tekst zelfs opnieuw inspreken/invoeren en kun je zelf foto's toevoegen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Krullebol schreef:Susan schreef:Krullebol schreef:Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Ik heb heel veel apps die met autisme te maken hebben en die zijn vaak wel duur.
Dat zijn dat informatieve apps? Wat leuk dat die bestaan, wist ik helemaal niet.
Informatieve apps, apps waarin je de ontwikkeling en voortgang van je kind kunt bijhouden, educatieve apps voor het kind zelf, apps waarmee je kunt leren hoe je je in bepaalde situaties moet gedragen, apps die de taalontwikkeling stimuleren, enzovoort, er is echt heel veel. Het meeste is wel Amerikaans, maar vaak is het toch wel bruikbaar, soms kun je de tekst zelfs opnieuw inspreken/invoeren en kun je zelf foto's toevoegen.
Gaaf he! Ga is eens opzoeken En helemaal fijn als je op die manier meer info kunt krijgen!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Krullebol schreef:
Gaaf he! Ga is eens opzoeken En helemaal fijn als je op die manier meer info kunt krijgen!
Dan zou ik als eerste de app 'Autism Apps' downloaden, dat is een soort overzicht/zoekmachine met beschrijvingen, screenshots, links naar reviews, soms ook filmpjes en je kunt zoeken op categorie, iPhone/iPad, gratis/niet gratis. Heel handig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: