apps betalen of gratis...
+9
Blair
Penny Blossom
Krullebol
Atelier Madame
Blond
Lady4
Pompoen
Rush
duckie
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
apps betalen of gratis...
betalen jullie voor apps of nemen jullie altijd de gratis versie incl de irritante reclame? En hoe betaal de dat eigenlijk als je dr betaalde versie neemt?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: apps betalen of gratis...
Ik heb een iphone en kies vaak voor gratis apps maar als ik een betaalde versie neem betaal ik met een itunes-kaartje. Zo let ik goed op wat ik koop, als ik mijn creditcard zou koppelen aan mijn itunes account weet ik zeker dat ik veel te veel dingen ga kopen!
Gast- Gast
Ik heb altijd gratis apps. Op m`n android toestel heb ik niet zoveel last van irritante reclame eigenlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik betaal niet voor apps om van de reclame af te komen, ik betaal wél voor apps die ik anders sowieso niet kan krijgen en die het geld waard zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik neem alleen apps die gratis zijn. Of ik moet er echt een perse willen die je moet betalen maar dat heb ik nog nooit gehad. En dan zo ik niet meer dan 2 euro betalen voor een app.
Gast- Gast
Ik heb al mijn apps gratis, met uitzondering van whatsapp, en weinig last van reclames. Alleen bij spelletjes als Wordfeud, maar dat speel ik niet meer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Behalve WA heb ik ook alleen gratis apps.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook alleen voor WA betaald, en voor de rest ook geen last van reclame eigenlijk op de Iphone
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Kben een echte hollander, alles gratis!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Krullebol schreef:Kben een echte hollander, alles gratis!
+1, ook de WA is gratis hier.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
In het begin betaalde ik alles, omdat ik daarna ook alle betaalde apps van iphone over kon zetten naar ipad, daarna heb ik mn iphone gejailbreakt omdat ik de tweaks interessanter vond als de apps (en ik kan de apps nu ook gratis pakken), en zo heb ik het nu nog steeds. Ik wilde nooit een JB omdat men me vertelde dat je garantie dan zou verlopen, maar blijkbaar klopt dat niet, toen mn iphone kapot was en ik hem op moest sturen is daar nooit iets van gezegd.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik ga voor de gratis.... vind de reclames niet eens zo heel irritant
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
тыквашка schreef:Ik betaal niet voor apps om van de reclame af te komen, ik betaal wél voor apps die ik anders sowieso niet kan krijgen en die het geld waard zijn.
Eens. Wij hebben heel veel betaalde apps op de iPad en iPods, maar die zijn het geld meestal ook wel echt waard. Er bestaat ook lang niet altijd een gratis variant en als die wel bestaat kun je vaak maar een deel gebruiken.
Ik zou het zelf eerder zonde van het geld vinden als ik alleen gratis apps zou gebruiken - zonde van de aanschafprijs van de iPad en de iPods.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik download vaak de betaalde apps.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:тыквашка schreef:Ik betaal niet voor apps om van de reclame af te komen, ik betaal wél voor apps die ik anders sowieso niet kan krijgen en die het geld waard zijn.
Eens. Wij hebben heel veel betaalde apps op de iPad en iPods, maar die zijn het geld meestal ook wel echt waard. Er bestaat ook lang niet altijd een gratis variant en als die wel bestaat kun je vaak maar een deel gebruiken.
Ik zou het zelf eerder zonde van het geld vinden als ik alleen gratis apps zou gebruiken - zonde van de aanschafprijs van de iPad en de iPods.
+1
Blair- Kletskop
Ik heb een jealbreak op m'n iPhone en iPad dus dan zijn betaalde apps alsnog gratis.
Gast- Gast
Forumster schreef:Ik heb een jealbreak op m'n iPhone en iPad dus dan zijn betaalde apps alsnog gratis.
oke HOE kom je daar aan?
Gast- Gast
Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Krullebol- Prater
TomTom bijvoorbeeld.Krullebol schreef:Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Gast- Gast
Ik heb alleen gratis apps! WA was ook gratis op mijn HTC.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Krullebol schreef:Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Ik heb heel veel apps die met autisme te maken hebben en die zijn vaak wel duur.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Forumster schreef:Handige man in huis.Razz_ schreef:oke HOE kom je daar aan?
Even op youtube kijken en het is je zo gelukt, wat handelingen via je computer, usb kabeltje erin en binnen 10 min heb je je JB erop. Ik ben dol op de tweaks van JB, gekleurde tekstballonen, apparte geluidjes, trillende toetjes, noem t maar op.
Blair- Kletskop
Susan schreef:Krullebol schreef:Ik kijk nooit bij de betaalde apps. Maar wat voor een apps zijn dan interessant ( genoeg) om geld voor te betalen?
Ik heb heel veel apps die met autisme te maken hebben en die zijn vaak wel duur.
Dat zijn dat informatieve apps? Wat leuk dat die bestaan, wist ik helemaal niet.
Krullebol- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: