We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
+20
TukTuk
Floor
Elliot
Error
Flippin' Bitch
nijntje4
Pandora
Coccinelle
Raindrop
meisjesmama
Jeanette
Jezzie
Shisha
Lejow
Puggle
Snoes
Paper Crown
Ella
Linda
SparklingEyes
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
Thanks lookie!
Rood is idd lastig! Het groen in de gang gaat zeker lukken, die ziet er na 1 x hetzelfde uit als de paarse wand de 1e keer... De betonwand in de woonkamer, daar heb ik een hard hoofd in! Maar we gaan het merken woensdag!
Ben gisteren 4,5 uur bezig geweest met de trap... Pfff vanavond poosje gaatjes vullen en morgenavond ook weer... Hopelijk is het dan klaar.....
Rood is idd lastig! Het groen in de gang gaat zeker lukken, die ziet er na 1 x hetzelfde uit als de paarse wand de 1e keer... De betonwand in de woonkamer, daar heb ik een hard hoofd in! Maar we gaan het merken woensdag!
Ben gisteren 4,5 uur bezig geweest met de trap... Pfff vanavond poosje gaatjes vullen en morgenavond ook weer... Hopelijk is het dan klaar.....
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Weer even een kleine update...
We hebben een hoop gedaan de afgelopen weken! De vloer is gelegd (zowel boven als beneden), alle wanden zijn (minimaal) 2x geverfd en de keuken is bijna helemaal af... ware het niet dat het niet de keuken is die we zouden gaan plaatsen!
Toen we onze keuken, die we hadden gekregen, uit de opslag haalden, bleek deze in zéér slechte staat te zijn. Of dat komt door de vorige eigenaar of door de opslag laat ik in het midden en na flink wat puzzelen en rekenen hebben we toch een nieuwe keuken gekocht! Met het plaatsen zijn we vorige week vrijdagmiddag begonnen (nadat we de dag ervoor een deel hadden gekocht van de nieuwe keuken, vrijdagochtend de 'oude' keuken gesloopt (stond in delen in de woonkamer) en naar de stort hadden gebracht en vervolgens de rest van de nieuwe keuken gehaald hadden). Zaterdags doorgegaan, vrijdag hebben mijn vader, man en zus de tegels geplaatst en gisteren hebben ze de bovenkastjes opgehangen (héél handig als één bevestigingspunt PRECIES in een electra - leiding bleek te komen.. ) ...
Vandaag moest ik eigenlijk de trap nog een keer schilderen, maar helaas is dat met deze warmte niet te doen en dus ga ik het morgen doen..
Dit is tot nu toe de keuken... De afzuigkap komt nog (daar is dat gat voor ) en de twee kasten (waarvan 1 met oven en magnetron) moeten nog worden afgemaakt..
Vandaag even wat dingen in pakken en tegen het eind van de middag worden de kinderen thuis gebracht, die het weekend bij mijn moeder hebben gelogeerd..Vrijdag gaan ze daar weer heen voor het weekend en dan gaan we echt over ... Zaterdag gaan wij voor het eerst slapen in het nieuwe huis! Ik ben benieuwd hoe we dat voor elkaar gaan krijgen, maar het zal vast wel los lopen!
SE
We hebben een hoop gedaan de afgelopen weken! De vloer is gelegd (zowel boven als beneden), alle wanden zijn (minimaal) 2x geverfd en de keuken is bijna helemaal af... ware het niet dat het niet de keuken is die we zouden gaan plaatsen!
Toen we onze keuken, die we hadden gekregen, uit de opslag haalden, bleek deze in zéér slechte staat te zijn. Of dat komt door de vorige eigenaar of door de opslag laat ik in het midden en na flink wat puzzelen en rekenen hebben we toch een nieuwe keuken gekocht! Met het plaatsen zijn we vorige week vrijdagmiddag begonnen (nadat we de dag ervoor een deel hadden gekocht van de nieuwe keuken, vrijdagochtend de 'oude' keuken gesloopt (stond in delen in de woonkamer) en naar de stort hadden gebracht en vervolgens de rest van de nieuwe keuken gehaald hadden). Zaterdags doorgegaan, vrijdag hebben mijn vader, man en zus de tegels geplaatst en gisteren hebben ze de bovenkastjes opgehangen (héél handig als één bevestigingspunt PRECIES in een electra - leiding bleek te komen.. ) ...
Vandaag moest ik eigenlijk de trap nog een keer schilderen, maar helaas is dat met deze warmte niet te doen en dus ga ik het morgen doen..
Dit is tot nu toe de keuken... De afzuigkap komt nog (daar is dat gat voor ) en de twee kasten (waarvan 1 met oven en magnetron) moeten nog worden afgemaakt..
Vandaag even wat dingen in pakken en tegen het eind van de middag worden de kinderen thuis gebracht, die het weekend bij mijn moeder hebben gelogeerd..Vrijdag gaan ze daar weer heen voor het weekend en dan gaan we echt over ... Zaterdag gaan wij voor het eerst slapen in het nieuwe huis! Ik ben benieuwd hoe we dat voor elkaar gaan krijgen, maar het zal vast wel los lopen!
SE
SparklingEyes- Prater
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Nette keuken hoor! Ik ben wel benieuwd naar de rest. Foto's
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wordt gaaf SE! Ben benieuwd naar het hele resultaat!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Thanks allemaal!!
Ik zal na komend weekend weer ff foto's plaatsen, van het ' eind resultaat'
Ik zal na komend weekend weer ff foto's plaatsen, van het ' eind resultaat'
SparklingEyes- Prater
Ik vind de keuken ook erg mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
SparklingEyes- Prater
Dat wordt mooi! Mooie keuken ook. Deuren van Berkvens, daar heb ik gewerkt .
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Wauw, mooie keuken!!
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
SuzieQ schreef:Dat wordt mooi! Mooie keuken ook. Deuren van Berkvens, daar heb ik gewerkt .
Euhm die snap ik niet... De binnendeuren? Dat zou kunnen ....
SparklingEyes- Prater
p!ink schreef:Wauw, mooie keuken!!
Dank je wel!! ben er ook erg blij mee!
Helaas niet met de trap... Heb het nog maar voor een 3e kunnen schilderen vanaaf... Veel te warm in huis en te snel donker! En had geen goede lamp bij de
SparklingEyes- Prater
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wij hebben de sleutel!
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Morgen de sleutel!!!
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Morgen de sleutel!!!
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: