We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
+20
TukTuk
Floor
Elliot
Error
Flippin' Bitch
nijntje4
Pandora
Coccinelle
Raindrop
meisjesmama
Jeanette
Jezzie
Shisha
Lejow
Puggle
Snoes
Paper Crown
Ella
Linda
SparklingEyes
24 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
Leuk huis hoor SE!
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat!
Is jullie oude huis inmiddels ook al verkocht?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk huis! Veel plezier met klussen, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Linda schreef:Leuk huis hoor SE!
Nee helaas niet".. 4 juli weer open huis ... Gewoon ff afwachten..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Oh balen! Ik ga voor je duimen!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
SparklingEyes- Prater
SparklingEyes schreef:Elodie schreef:Wij hebben die ook ;-)SparklingEyes schreef:Bekende schuur inderdaad Puggle
Hoeveel slaapkamers heb je? Omdat je geen zolder hebt..
Bedacht me vanacht in bed ( waarom geen idee) dat ik je nog geen antwoord gegeven had..
We hebben drie slaapkamers. Er kan in de toekomst nog een verdieping opgebouwd worden en dat gaan we waarschijnlijk ook wel doen.
Wel heel fijn dat je dat nog kan laten doen.
Wij zijn zelf net verhuisd en eerst had ik een klein zoldertje en nu een normale, en ik vind het zo handig voor de was en speelgoed enzo!
Veel klus-plezier
Gast- Gast
Zooo eerste klus foto's
We hebben al best wat gedaan hoor, maar dat was niet echt super zichtbaar.. nou ja, dat is juist de bedoeling. We hebben alle wanden geschuurd en gaatjes gevuld en in de voorstrijk gezet. Nu zit de eerste laag verf er op de bovenverdieping op!
Dit zijn twee wanden in onze slaapkamer die dus lila worden De rest van de wanden worden wit:
De rest van de bovenverdieping is ook wit, dus foto's zijn vast saai haha!
We schrokken best toen we het blik van de lila verf open maakten.. Nog meer toen we ons blik lime - groene verf open trokken vandaag! Die gaan we donderdag verven, ben erg benieuwd hoe dat opdroogt! Dat lime groen komt trouwens in de woonkamer op 1 wand en in de hal 1 wand!
Ben helemaal ... zo blij dat het lekker op schiet nu, zonder dat al te veel tegenzit.
SE
We hebben al best wat gedaan hoor, maar dat was niet echt super zichtbaar.. nou ja, dat is juist de bedoeling. We hebben alle wanden geschuurd en gaatjes gevuld en in de voorstrijk gezet. Nu zit de eerste laag verf er op de bovenverdieping op!
Dit zijn twee wanden in onze slaapkamer die dus lila worden De rest van de wanden worden wit:
De rest van de bovenverdieping is ook wit, dus foto's zijn vast saai haha!
We schrokken best toen we het blik van de lila verf open maakten.. Nog meer toen we ons blik lime - groene verf open trokken vandaag! Die gaan we donderdag verven, ben erg benieuwd hoe dat opdroogt! Dat lime groen komt trouwens in de woonkamer op 1 wand en in de hal 1 wand!
Ben helemaal ... zo blij dat het lekker op schiet nu, zonder dat al te veel tegenzit.
SE
Laatst aangepast door SparklingEyes op za 28 jul 2012 - 5:35; in totaal 2 keer bewerkt
SparklingEyes- Prater
Foto's doen 't niet .. ga 't ff oplossen
*jaaaa* ze doen het
*jaaaa* ze doen het
SparklingEyes- Prater
Mooi, die lila muren!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Thanks!
Wordt er steeds blijer van!!
Wordt er steeds blijer van!!
SparklingEyes- Prater
Mooi kleurtje. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Gast- Gast
Leuk, niet echt mijn smaak/bouwstijl maar dat doet er niet toe. Ben ook zeer benieuwd naar het eindresultaat en wat voor moois jullie er van maken!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Zoo ... We hebben er weer 3 dagen klussen op zitten.. Morgen gaan we weer verder maar ik wilde toch ffies wat foto's plaatsen van waar we nu zijn.... dus bij deze:
Onze 'groene' wand in de gang.. dit is wat geler dan verwacht ... maar vind het steeds mooier ..
Dezelfde kleur komt ook in de woonkamer op een wand.. dekt voor geen meter haha, dus dat moet nog wel een keer of 2....
Trapgat is voor de tweede keer geverfd, wat een gegoochel... doodeng!
In de eerste kamer ligt de vloer! Hij is zó mooi!!
Nog een keer ... ben echt superblij met die vloer!
De lange wand in de woonkamer voor de eerste in de verf.. dekt een stuk beter dan de bovenverdieping gelukkig!
Wandje in de keuken.. het deel wat niet geverfd is, daar komen tegels
De wand rondom de openslaande deuren is ook geverfd...
Dat was 'm
Had 'm woensdag enorm zitten.. na de tweede keer verven boven kwamen nog zóveel gaatjes tevoorschijn ... heb uren en uren staan turen en vullen ... vond het echt vreselijk.. Moesten daardoor in twee kamers de boel voor de 3e keer gaan schilderen (wat ook moest door slecht dekken van de verf bleek donderdag)... Was dus even een tegenslag!
Nu mag ik morgen beneden aan de gang met hetzelfde 'pixeln**ken' zoals wij het noemen ... bouwlamp erop, gaatjes vullen en op een gegeven moment mijn perfectionisme loslaten ..
Maar word echt steeds blijer van het huis!
Onze 'groene' wand in de gang.. dit is wat geler dan verwacht ... maar vind het steeds mooier ..
Dezelfde kleur komt ook in de woonkamer op een wand.. dekt voor geen meter haha, dus dat moet nog wel een keer of 2....
Trapgat is voor de tweede keer geverfd, wat een gegoochel... doodeng!
In de eerste kamer ligt de vloer! Hij is zó mooi!!
Nog een keer ... ben echt superblij met die vloer!
De lange wand in de woonkamer voor de eerste in de verf.. dekt een stuk beter dan de bovenverdieping gelukkig!
Wandje in de keuken.. het deel wat niet geverfd is, daar komen tegels
De wand rondom de openslaande deuren is ook geverfd...
Dat was 'm
Had 'm woensdag enorm zitten.. na de tweede keer verven boven kwamen nog zóveel gaatjes tevoorschijn ... heb uren en uren staan turen en vullen ... vond het echt vreselijk.. Moesten daardoor in twee kamers de boel voor de 3e keer gaan schilderen (wat ook moest door slecht dekken van de verf bleek donderdag)... Was dus even een tegenslag!
Nu mag ik morgen beneden aan de gang met hetzelfde 'pixeln**ken' zoals wij het noemen ... bouwlamp erop, gaatjes vullen en op een gegeven moment mijn perfectionisme loslaten ..
Maar word echt steeds blijer van het huis!
SparklingEyes- Prater
Ziet er mooi uit!
Dat van die gaatjes in de muren is herkenbaar. Ik zie dat jij gewoon over betonnen muren heen verft, ik wist niet dat dat kon! Om die reden heb ik juist overal behangen. Ik dacht altijd dat je op zn minst voor zo'n muur glasvliesbehang als ondergrond nodig had of zelfs stucken.
Dat van die gaatjes in de muren is herkenbaar. Ik zie dat jij gewoon over betonnen muren heen verft, ik wist niet dat dat kon! Om die reden heb ik juist overal behangen. Ik dacht altijd dat je op zn minst voor zo'n muur glasvliesbehang als ondergrond nodig had of zelfs stucken.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:Ziet er mooi uit!
Je kan er gewoon overheen schilderen, maar dan moet je wel voorstrijk gebruiken, dat haalt de zuigende werking weg.. moet overigens ook bij onbehandelde gipsplaten/ blokken ...
Wij hadden domweg de centen niet om het 'schilderklaar' te moeten maken, anders had ik dat wel gedaan .. dan waren de muren volgens mijn licht / dun gestuct geweest..
SparklingEyes- Prater
SE, jullie huis is gebouwd door bouwbedrijf D.eur.waarder, ons huidige huis ook, wat waren deze muren er slecht aan toe zeg! Ik vond dat zó erg! Dat bedrijf staat er bekend om. Allemaal putjes en deukjes echt heel erg vervelend! Ons nieuwe huis is door k.oning bouw gedaan, we hebben alles laten stucken, ook plafonds enz maar als we t niet gedaan hadden was het nog mooi geweest! Ik rijd trouwens elke dag langs jullie huis! Ik tuur altijd even!
Ons huis schiet ookal echt op! Als je wil mag je komen kijken hoor!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ziet er leuk uit.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Gaaf dat geel/groene! Ben benieuwd naar hoe het verder wordt/eindresultaat!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Paper Crown schreef:SE, jullie huis is gebouwd door bouwbedrijf D.eur.waarder, ons huidige huis ook, wat waren deze muren er slecht aan toe zeg! Ik vond dat zó erg! Dat bedrijf staat er bekend om. Allemaal putjes en deukjes echt heel erg vervelend! Ons nieuwe huis is door k.oning bouw gedaan, we hebben alles laten stucken, ook plafonds enz maar als we t niet gedaan hadden was het nog mooi geweest! Ik rijd trouwens elke dag langs jullie huis! Ik tuur altijd even!
Ons huis is ook gebouwd door Deu.rwaarder, maar wij hebben daar gelukkig geen last van. Wel zijn bij ons de kozijnen heel lelijk afgewerkt, kieren tussen het houtwerk en het beton..
SE, wordt mooi zeg! Ik vind dat geel/groene heel gaaf!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja pc het huis is gebouwd door d.eurwaarder... Alle wanden zijn pre-fab en dus gegoten in de fabriek. De gaten die in de meuren zitten zijn ook echt luchtbelletjes, dus daar kunnen ze weinig aan doen denk ik... Het huis van mijn schoonouders had ook zoveel gaatjes endie was gebouwd door wen bedrijf uit v.olendam.... De betonwanden zagen er top uit, tot we 1 laag gingen verven.... Dan komen al die gaatjes tevoorschijn..
Ik zit trouwens met ons huis in de v.al.ettastraat, waar de weg een bocht maakt!
Het geel blijft trouwens.. Het is echt mooi opgedroogd op die wand...
Zometeen op naar het nieuwe huis.. Gisteren de trap helemaal geschuurd ( wat een pokke klushaha) en die ga ik vandaag helemaal schilderen.. Je kunt dan de trap niet meer op en we willen het graag goed laten uitharden, vandaar dat ik zo maar ga..
Gisteren weer een hoop gaatjes gevuld, maar ben beneden nog maar op de helft! Maandagavond weer even terug om nog wat te vullen en dinsdag ook... Ik moet woensdag echt de tweede laag verf er op doen beneden...
Grtjs!
Ik zit trouwens met ons huis in de v.al.ettastraat, waar de weg een bocht maakt!
Het geel blijft trouwens.. Het is echt mooi opgedroogd op die wand...
Zometeen op naar het nieuwe huis.. Gisteren de trap helemaal geschuurd ( wat een pokke klushaha) en die ga ik vandaag helemaal schilderen.. Je kunt dan de trap niet meer op en we willen het graag goed laten uitharden, vandaar dat ik zo maar ga..
Gisteren weer een hoop gaatjes gevuld, maar ben beneden nog maar op de helft! Maandagavond weer even terug om nog wat te vullen en dinsdag ook... Ik moet woensdag echt de tweede laag verf er op doen beneden...
Grtjs!
SparklingEyes- Prater
Ziet er al mooi uit. Succes met klussen
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
SparklingEyes schreef:Zoo ... We hebben er weer 3 dagen klussen op zitten.. Morgen gaan we weer verder maar ik wilde toch ffies wat foto's plaatsen van waar we nu zijn.... dus bij deze:
Hopelijk is 2x voldoende! Wij hadden bordeaux rood in de slaapkamer.. We hebben het ondanks de voorstrijk 6x opnieuw moeten doen en nog dekt het niet mooi.. Wat een ellende!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Rood is altijd ellendeAngelNyn schreef:SparklingEyes schreef:Zoo ... We hebben er weer 3 dagen klussen op zitten.. Morgen gaan we weer verder maar ik wilde toch ffies wat foto's plaatsen van waar we nu zijn.... dus bij deze:
Hopelijk is 2x voldoende! Wij hadden bordeaux rood in de slaapkamer.. We hebben het ondanks de voorstrijk 6x opnieuw moeten doen en nog dekt het niet mooi.. Wat een ellende!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wauw, mooi huis hoor
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Rood dekt inderdaad heel slecht, komt door het pigment in rood. Misschien had je beter eerst een paar keer witte latex kunnen doen, of van dat voorbehandelspul (weet even niet hoe het heet)? Maar goed, dat is achteraf he... Dekt he tinmiddels al beter?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wij hebben de sleutel!
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Morgen de sleutel!!!
» Wij hebben de sleutel! (De na-foto's op pagina 3)
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Morgen de sleutel!!!
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: