Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?

Ga naar beneden

Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen? Empty Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?

Bericht  Gympie wo 20 jun 2012 - 9:01

Ik heb per ongeluk vloeistof voor harde lenzen gekocht ipv voor zachte lenzen. Kan ik deze gebruiken eenmalig voor zachte lenzen? Ik hoef het alleen even in het vliegtuig te gebruiken, iemand een idee of dit kwaad kan?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen? Empty Re: Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:34

Geen idee.

Toen ik laatst bij PB was geweest was ik mijn vloeistof vergeten en had ik mijn lenzen die nacht in water gelegd en ook met water ingezet. Dat raad ik je niet aan :P .. Ging echt kapot van de pijn. (Na een half uur was het wel weer helemaal goed. Maar my god.. knalrode ogen).

Ik zou zeggen. Proberen!

Voor je ogen zelf is het in iedergeval niet slecht. Misschien voor je lenzen wel.. Maarja 1x gaan ze vast niet stuk van.

Gast
Gast

Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen? Empty Re: Harde lenzenvloeistof gebruiken voor zachte lenzen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:36

Nee, niet doen!!!

Heb ik meerdere keren gedaan (mijn man heeft harde lenzen) en dan ga je kapot van de pijn kan ik je vertellen. Twisted Evil (zo zien je ogen er dan dus uit)

Gast
Gast

Bericht  Gympie wo 20 jun 2012 - 9:47

Haha, oke. Dan mag ik weeeeer naar de winkel. laughcry

Water heb ik ervaring mee, ja. Dat doet zeer en gaat heel stroef!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:57

Minneke schreef:Nee, niet doen!!!

Heb ik meerdere keren gedaan (mijn man heeft harde lenzen) en dan ga je kapot van de pijn kan ik je vertellen. Twisted Evil (zo zien je ogen er dan dus uit)

haha gek eigenlijk!

Want vloeistof voor harde lens gebruikers kunnen het wel gebruiken. En die zetten de vloeistof ook in hun oog :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: