Blog!
+8
ixis
applestar
Chocolate Cookie
Pannetoet
BJA
Roza
Caresses
Wennebellah
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blog!
Giacomo schreef:Ik blog via wordpress en via blogspot.
Marin, leuk msn gesprek met een medeforummer?
Haha ik zie het nu pas.
Ixis, wil je m'n foto uit jouw quote verwijderen.
Gast- Gast
Ik heb geen blog, maar vind het wel leuk om beautyblogs te lezen!
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Marin schreef:Giacomo schreef:Ik blog via wordpress en via blogspot.
Marin, leuk msn gesprek met een medeforummer?
Haha ik zie het nu pas.
Ixis, wil je m'n foto uit jouw quote verwijderen.
verwijderd!
Het is me trouwens nog niet gelukt een stuk tekst als gadget in te voegen. Ik heb het vermoeden dat je het attribution vak krijgt wanneer je een ander sjabloon / template gebruikt. Misschien moet ik dat eens proberen. Wat betreft je tip over de designs; dit had ik al gezien. Maar ik doelde meer op een sjabloon wat niet bij deze standaard designs staat.
Ik ga gewoon even googlen en youtube bekijken!
Laatst aangepast door ixis op wo 11 mei 2011 - 0:22; in totaal 1 keer bewerkt
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Dank je!
Je kunt inderdaad veranderen hoe je de blog er uit wilt zien (weet even niet waar) en bij je gadgets kan je gewoon een tekstvak toevoegen, dus dat moet lukken.
Ik had bij m'n design templates echt keuze uit honderden verschillende designs dus er zit vast wel iets tussen wat je leuk vindt.
Je kunt inderdaad veranderen hoe je de blog er uit wilt zien (weet even niet waar) en bij je gadgets kan je gewoon een tekstvak toevoegen, dus dat moet lukken.
Ik had bij m'n design templates echt keuze uit honderden verschillende designs dus er zit vast wel iets tussen wat je leuk vindt.
Gast- Gast
Jezzie89 schreef:Ik houd geen blog bij, ik zou niet weten wat ik daar in moet zetten. En ik vraag me ook altijd af wie dat zou lezen...
Ik vind het wel altijd leuk om blogs te lezen van vrienden of familie die in het buitenland zijn.
Jij vindt het leuk om ze van anderen te lezen en zo zou je het bij jezelf ook moeten zien.
Gast- Gast
@Marin: dankje! Het is me gelukt om tekst onder op de pagina te krijgen!
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
+1 Zou ook niet weten wat ik allemaal neer zou moeten zetten..Jezzie89 schreef:Ik houd geen blog bij, ik zou niet weten wat ik daar in moet zetten. En ik vraag me ook altijd af wie dat zou lezen...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: