Okee, ik beken alsnog..
+45
Minx
*Troela*
marjoleinnn
Pompoen
Happy
nien
Polly
Niene
Lady Starstruck
Esperanza
L!ND@
TGR
Caroow
TwistedAngel
_Lacey_
Mees
Dennenappel
Sorella
FireButterfly
Jezzie
Linnie1985
Jerry
Tullow
Marin
Flippin' Bitch
Stuiterbal
nina
Snoes
Nora
Lejow
Atelier Madame
Sugarfall
Niekske
Rush
Paper Crown
M@niek
VeryCherry
Poisongirl
Novalee
Jeanette
Ibbeltje
Blond
RYW
Caro
Alex
49 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Okee, ik beken alsnog..
Nou?
Grijp je kans. Was jij het wel die eigenlijk wist dat opa opgehaald moest worden van de bus of wil je vandaag bekennen dat jij wel je buurjongen in die modderplas hebt geduwd ipv van je zusje of wil je schoon schip maken wat betreft die ene verzonnen roddel wat je toch eigenlijk wel iets mee te maken had?
Het moment om te bekennen dat het niet geheel per ongeluk was dat je de auto van de buren hebt geraakt, je voet bleef hangen achter de hak van dat rotwijf of dat die ene gebroken vaas niet aan je onhandigheid was te wijten?
Het kan allemaal hier, zonder schaamte!
Grijp je kans. Was jij het wel die eigenlijk wist dat opa opgehaald moest worden van de bus of wil je vandaag bekennen dat jij wel je buurjongen in die modderplas hebt geduwd ipv van je zusje of wil je schoon schip maken wat betreft die ene verzonnen roddel wat je toch eigenlijk wel iets mee te maken had?
Het moment om te bekennen dat het niet geheel per ongeluk was dat je de auto van de buren hebt geraakt, je voet bleef hangen achter de hak van dat rotwijf of dat die ene gebroken vaas niet aan je onhandigheid was te wijten?
Het kan allemaal hier, zonder schaamte!
Gast- Gast
Re: Okee, ik beken alsnog..
Ik zal onschuldig aftrappen.
Pap, mam, ik heb wel de langharige cavia plaatselijk iets korter geknipt omdat ik het grappig vond en niet omdat er kauwgom in zijn vacht was gekomen.
Pap, mam, ik heb wel de langharige cavia plaatselijk iets korter geknipt omdat ik het grappig vond en niet omdat er kauwgom in zijn vacht was gekomen.
Gast- Gast
Whahahaha ik zie het gelijk voor me, Reev
Even denken of ik nog wat heb.
Even denken of ik nog wat heb.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pap & mam, ik was degene die op de net geverfde drempel was gaan staan (ondanks dat jullie me 20 keer hadden gewaarschuwd) en niet het buurmeisje...
Gast- Gast
Ouders, ik had inderdaad het speeltje uit het kinder-surprise ei van mijn broertje met die van mij verwisseld omdat die leuker was.
Gast- Gast
Ik was 6 of 7 en er was een vriendinnetje bij mij komen spelen. Toen ze naar huis ging, had ze geen zin om dat eind te lopen en bij ons in de straat stond een kinderfiets tegen de muur, op slot. Ze is toen op die fiets naar huis gefietst en ik heb niets gezegd toen de buurvrouw alle huizen langs ging om te vragen of iemand iets had gezien.
Pap, mam, ik beken dat het mijn idee was en niet dat van haar...
Pap, mam, ik beken dat het mijn idee was en niet dat van haar...
Gast- Gast
Ik beken dat ik het was, en niet één van mijn broertjes, die het hele snoeptrommeltje bij opa en oma heeft leeggesnoept. Weet niet meer hoe oud ik was, zal 8 of 9 jaar zijn geweest.
Gast- Gast
Ik heb destijds op het tafeltje van mijn opa een hartje gekrast... Hij was zó boos en gaf eerst mijn zus de schuld.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef toe dat ik wel degelijk met die Duitser had liggen rotzooien op schoolreis naar Rome toen ik 16 was (mijn vader was leraar op mijn school en was mee, shock!). De hele klas wist het, en er zijn minstens 5 mensen die het aan de leiding geklikt hadden, en ik heb mijn alleronschuldigste gezicht opgezet en keihard ontkend. En ze geloofden mij, ik kwam ermee weg. Maar het is wel degelijk gebeurd
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ja, mama mijn paard heeft idd de kat vermoord en ik heb hem aan de kant van de weg gelegd. En het was die kat zijn schuld
Gast- Gast
Ik heb écht zoveel van dit soort fratsen uitgehaald toen ik jonger was, maar ik weeeet ze niet meer! Kom er echt even niet op!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik beken dat ik mijn eigen Barbie Camper een beetje stuk heb gemaakt, en hem toen heb omgeruild met de Barbie Camper van mijn zusje die nog wel heel was.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Sorry pap en mam, de 'bedorven en beschimmelde' cake die jullie op broertjes slaapkamer vonden was niet echt bedorven en beschimmeld zoals ik beweerde. Het was echt een spacecake.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Sorry pap en mam, de 'bedorven en beschimmelde' cake die jullie op broertjes slaapkamer vonden was niet echt bedorven en beschimmeld zoals ik beweerde. Het was echt een spacecake.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Whahahaha Alex!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat een leuk topic!
Mag een 'verse' biecht ook? Ik zou namelijk eigenlijk m'n vriend moeten bellen om te zeggen dat hij niet meehoeft naar het CB, maar ik heb geen zin want ik vind het eigenlijk wel gezellig als hij meegaat
Mag een 'verse' biecht ook? Ik zou namelijk eigenlijk m'n vriend moeten bellen om te zeggen dat hij niet meehoeft naar het CB, maar ik heb geen zin want ik vind het eigenlijk wel gezellig als hij meegaat
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Sorry pap en man, maar ik heb inderdaad stiekem een hamster gehad die ontsnapt is... en mam, die heb je jaren later den ik gevonden in de muurkast...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
haha, dat is ook veel gezelliger natuurlijk!Novalee schreef:Wat een leuk topic!
Poisongirl- Kletskop
Ik beken dat ik op m'n negende zelf m'n fietsband heb laten leeglopen (en niet een of andere denkbeeldige pestkop) zodat ik niet naar paardrijles hoefde (zou eigenlijk gelijk daarheen moeten uit school, maar dat was lopend natuurlijk veeeeel te ver).
Gast- Gast
Ieuw ieuw! Je arme mama!Poisongirl schreef:Sorry pap en man, maar ik heb inderdaad stiekem een hamster gehad die ontsnapt is... en mam, die heb je jaren later den ik gevonden in de muurkast...
Gast- Gast
Ik beken dat ik mijn broertje wel degelijk tegen de verwarming aan heb geduwd, hij was niet gestruikeld. Dat de kat er van schrok en hem in zijn gezicht krabde kon ik echt niks aan doen overigens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
freakielief schreef:Ieuw ieuw! Je arme mama!Poisongirl schreef:Sorry pap en man, maar ik heb inderdaad stiekem een hamster gehad die ontsnapt is... en mam, die heb je jaren later den ik gevonden in de muurkast...
Tegen die tijd waren het alleen botjes... Mijn hammie!!! hihi
Poisongirl- Kletskop
Idd Maar eerlijkheid loont blijkbaar want ik heb net toch maar gebeld, vond het anders ook zo lullig. Maar hij had er nu al op gerekend om mee te gaan en er ook wel zin in dus nu komt hij alsnogPoisongirl schreef:haha, dat is ook veel gezelliger natuurlijk!Novalee schreef:Wat een leuk topic!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Mama en papa, die wandelende tak van mijn zus die ineens op de koelkast zat is niet zomaar ontsnapt...ik heb hem uit z'n kooi gelaten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: