Okee, ik beken...
+14
kajaka88
Caramba
Evalynn
Annemoontje
Stuiterbal
Bazinga
ExpressoB
Blond
Jasmine
Happydobby
Rush
ellibre
Krullebol
Rumble
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Okee, ik beken...
Ik heb de vriezer laten vastvriezen, omdat ik in de winter nog een sneeuwpopje wilde bewaren en deze in de onderste la van de vriezer heb gedaan. Pas in mei kwam m'n vader erachter.
En k kreeg vroeger straf en moest op m'n kamer blijven. M'n vader kwam toen broodjes brengen, naar m'n kamer, maar ik heb z'n achter m'n bed gegooid, omdat ik dacht dat er alleen boter op zat en brood met alleen boter vond ik kindermishandeling, maar 't bleek smeerkaas te zijn.. Maar toen durfde ik niet meer te zeggen dat 't tussen de muur en m'n bed zat geplakt.
En k kreeg vroeger straf en moest op m'n kamer blijven. M'n vader kwam toen broodjes brengen, naar m'n kamer, maar ik heb z'n achter m'n bed gegooid, omdat ik dacht dat er alleen boter op zat en brood met alleen boter vond ik kindermishandeling, maar 't bleek smeerkaas te zijn.. Maar toen durfde ik niet meer te zeggen dat 't tussen de muur en m'n bed zat geplakt.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Hahahaha geweldig topic dit hahaha.
Ik heb niks te bekennen geloof ik, mar goed ik was dan ook een uber lief en schattig meisje
Ik heb niks te bekennen geloof ik, mar goed ik was dan ook een uber lief en schattig meisje
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb iemand eens wat cadeau gedaan wat ik had gekregen. Waren 2 kettingen maar waren niet mijn ding.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
O vroeger op de basisschool vonden we het altijd leuk om het schoolbord uit te vegen/ schoon te maken met zo'n natte spons. Nu deden een vriendinnetje en ik dat op een keer. De rest van de klas was al weg en de meester was er ook niet. Toen wij de spons nat wilde maken onder de kraan, bleek dat er geen water uit kwam (werkzaamheden en dat was niet verteld). We wisten ineens niet meer welke kant op de kraan dichtgedraaid moest worden en we draaiden de kraan tot dat we dachten tot hij goed dichtzat. Toen gingen we naar huis en de volgende dag op school was de hele vloerbedekking naar de klote. Wat bleek? De spons was blijkaar op de afvoer gevallen en de kraan was dus niet dichtegdraaid geweest. En het was warm buiten en de natte vloerbedekking stonk! Vreselijk, die lucht bah. En wij durfden niks te zeggen dat wij dat waren geweest.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik was een keer met mijn neefje buiten aan het spelen met van die plakbordjes waarmee je dan een tennisballetje kan vangen (roze/groen, jullie kennen ze vast wel). En die ene ging kapot. Krak door midden. En mijn tante was niet echt een heel erg lief mens, die was heel licht ontvlambaar en mijn neefje kreeg veel op zijn flikker. Toen moesten we dus vertellen dat het kapot was en hij zei tegen haar dat hij het had gedaan. En kreeg de wind van voren. En ik voelde me schuldig. Ja.
En ik heb ook wel eens een mini smurfje van een klasgenootje gejat. En een rijksdaalder. Die rijksdaalder daar kwam mijn moeder achter dus die moest ik terug gaan geven. Hij kwam uit haar spaarpot, maar ik had gezegd dat ik hem van de aanrecht gejat had (wedden dat ze heus wel wisten dat hij van het kindje was...).
Verder heb ik echt veel dingen uitgevreten met mijn beste vriendinnetje. Een jongentje in de vijfer gegooid (toen ging zijn moeder ons zoeken, want die wist dat het twee meisjes van 9 geweest moesten zijn). Belletje lellen steeds bij dezelfde mensen.
Oh en het toppunt. Toen was ik 6 en mijn vriendinnetje 4. We hadden een brief geschreven aan 'de heks' van een toneelstuk van de speelweek waar we naar toe waren geweest. En toen zijn we samen de weg over gestoken om die brief op de post te doen. Wat moet de postbode gelachen hebben, en wat waren onze ouders boos dat we die drukke weg samen over waren gestoken...
MAAR. Ik was altijd een heel braaf kind
En ik heb ook wel eens een mini smurfje van een klasgenootje gejat. En een rijksdaalder. Die rijksdaalder daar kwam mijn moeder achter dus die moest ik terug gaan geven. Hij kwam uit haar spaarpot, maar ik had gezegd dat ik hem van de aanrecht gejat had (wedden dat ze heus wel wisten dat hij van het kindje was...).
Verder heb ik echt veel dingen uitgevreten met mijn beste vriendinnetje. Een jongentje in de vijfer gegooid (toen ging zijn moeder ons zoeken, want die wist dat het twee meisjes van 9 geweest moesten zijn). Belletje lellen steeds bij dezelfde mensen.
Oh en het toppunt. Toen was ik 6 en mijn vriendinnetje 4. We hadden een brief geschreven aan 'de heks' van een toneelstuk van de speelweek waar we naar toe waren geweest. En toen zijn we samen de weg over gestoken om die brief op de post te doen. Wat moet de postbode gelachen hebben, en wat waren onze ouders boos dat we die drukke weg samen over waren gestoken...
MAAR. Ik was altijd een heel braaf kind
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Ik ging altijd met een vriendinnetje naar haar demente oma in het bejaardenhuis als we zin hadden in snoep. We kregen altijd ieder 1gulden...om te verbrassen aan een zak snoep.
En ik heb 1 keer al mijn spaarpotgeld uitgegeven aan van die stomme fantasy plaatjes.
Ook heb ik een keer een sigaret gestolen van mijn achterbuurvrouw. Die ging ik stiekem opsteken ergens achter een elektriciteitshuisje in de bosjes. Getver...weet ik nog. Was meteen genezen. ;-)
En ik heb 1 keer al mijn spaarpotgeld uitgegeven aan van die stomme fantasy plaatjes.
Ook heb ik een keer een sigaret gestolen van mijn achterbuurvrouw. Die ging ik stiekem opsteken ergens achter een elektriciteitshuisje in de bosjes. Getver...weet ik nog. Was meteen genezen. ;-)
Gast- Gast
Ik beken dat ik eens samen met een buurjongetje een doosje, met rode besjes, half heb opgegeten toen wij ze net voor zijn moeder hadden gekocht. Hebben toen gezegd dat we dit doosje zo gekocht hadden
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Oh ik heb er nog één... Ik was degene die de inkt op 't jasje en de tas van m'n Nederlands leraar heeft 'geknoeid'. We legden inktvullingen of op de grond en sprongen erop of we legden ze op tafel en mepte er dan op, zodat 't op een blaadje een tekening maakte. Alleen die ene keer ging 't mis en spoot 't zoo ver vooruit! En aangezien ik vooraan zat...
M'n beste vriend zat naast me en reageerde supersnel door de vulpen af te pakken en weg te schuiven en een ballpen in m'n hand te drukken dus ik stotterde en ratelde van "Huh hoe kan dat nou, ik heb alleen een ballpen, huh hoe komt dat daar?!?" Ik was zwáár gestressed maar durfde niet te bekennen, vanwege de woede van de leraar. M'n beste vriend lag overigens helemaal in een deuk omdat ik zoo subtiel was...
M'n beste vriend zat naast me en reageerde supersnel door de vulpen af te pakken en weg te schuiven en een ballpen in m'n hand te drukken dus ik stotterde en ratelde van "Huh hoe kan dat nou, ik heb alleen een ballpen, huh hoe komt dat daar?!?" Ik was zwáár gestressed maar durfde niet te bekennen, vanwege de woede van de leraar. M'n beste vriend lag overigens helemaal in een deuk omdat ik zoo subtiel was...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Okee klasgenootje; ik beken dat ik je typex-pen gestolen heb. Maar ik werd opgestookt door die leuke 'vriendinnetjes' van me die me later gingen verraden. En sorry juf en meester dat ik tot 2 keer toe keihard heb volgehouden dat ik het niet was .. Gelukkig was ik het onschuldige meisje en geloofden jullie mij en niet mijn 'vriendinnetjes'
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik beken; Erik viel niet zomaar met zijn rolschaatsen van de trap voor school met zijn blote knieën op het rooster. Ik heb hem geduwd en gezegd dat als hij ging klikken ik zijn poëziealbum zou vernielen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Ik beken; Erik viel niet zomaar met zijn rolschaatsen van de trap voor school met zijn blote knieën op het rooster. Ik heb hem geduwd en gezegd dat als hij ging klikken ik zijn poëziealbum zou vernielen.
Gast- Gast
Maura schreef:Caroow schreef:Ik beken; Erik viel niet zomaar met zijn rolschaatsen van de trap voor school met zijn blote knieën op het rooster. Ik heb hem geduwd en gezegd dat als hij ging klikken ik zijn poëziealbum zou vernielen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Maura schreef:Caroow schreef:Ik beken; Erik viel niet zomaar met zijn rolschaatsen van de trap voor school met zijn blote knieën op het rooster. Ik heb hem geduwd en gezegd dat als hij ging klikken ik zijn poëziealbum zou vernielen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik beken dat een vriendinnetje en ik eens voor 50 gulden van die lion king stickers zijn gaan halen. Zij had aan haar vader gevraagd of we een pakje stickers mochten halen en dat was goed. Wat ze hem alleen niet zei was dat ze 50 gulden uit zijn portemonnee haalde en dat we alles opgemaakt hebben.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik beken dat ik Tom op zijn hoofd heb geslagen met mijn handtasje toen ik verkleed naar school was als 'deftige dame' omdat hij zei dat mijn verkleedkleren lelijk waren. Toen de juf van Tom mijn klas binnenkwam en mij vroeg waarom ik dat had gedaan heb ik keihard gelogen dat ik dat helemaal niet had gedaan maar dat Tom MIJ had geslagen..
Gast- Gast
Ik beken dat we altijd iedere vrijdag naar het snoepwinkeltje mochten (echt zo'n ouderwetse, met van die potten met snoepjes van 5 en 10 cent). En dat we dan eerst altijd naar mijn moeder gingen 'maaaaaaaaaaaam mogen we naar het snoeeeepwinkeltjeeeee?' Dan kregen we van mijn moeder 5 gulden, maar vervolgens gingen we ook naar de moeder van mijn vriendinnetje.. Daar kregen we nog eens een knaak. Dus hadden we 7 gulden en 50 cent om snoepjes te kopen .
Om vervolgens in de winkel te staan:
1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeee, 1 van dieeeeeeeeeeeeeee, 1 van.. ehm... dieeeeeeeeee! Die man werd helemaal gestoord van ons, want hij moest iedere pot met snoep open en weer dicht draaien
Om vervolgens in de winkel te staan:
1 van dieeeeeeeeeeeeeeeeee, 1 van dieeeeeeeeeeeeeee, 1 van.. ehm... dieeeeeeeeee! Die man werd helemaal gestoord van ons, want hij moest iedere pot met snoep open en weer dicht draaien
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Haha , Ik zie het al helemaal voor me Lejow!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: