Jouw tijdschrit.
+3
Ooh La La!
Rush
Bazinga
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw tijdschrit.
Als jij een eigen tijdschrift zou mogen verzinnen, wat zou je dan maken? Zou je een wekelijks tijdschrift willen hebben of een maandelijkse magazine? Hoe zou je 't noemen en .. voor de liefhebbers of voor hen die zich vervelen; maak je cover en plaats 'm hier!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Jouw tijdschrit.
Daar moet ik echt over nadenken, ben echt geen crea persoon. Misschien een survival blad met tips en tools, hoe als vrouw te overleven in de bossen/ jungle etc Dus puur gericht op vrouwen. Weet alleen geen naam voor het blad, maar heb wel beeld, hoe het blad er uit moet uitzien.
Laatst aangepast door Dropdraakje op di 19 jun 2012 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan zou ik een tijdschrift maken dat jonger is dan de Viva, Flair, Linda en Vriendin en toch tien jaar ouder dan de Tina. Het zou niet te vergelijken zijn met de Grazia, Glamour en Cosmo. Actualiteiten, liefde, vriendschap, etc. zouden de boventoon voeren.
Een cover komt er niet. Want ik ben niet creatief.
Gast- Gast
Dropdraakje schreef:Daar moet ik echt over nadenken, ben echt geen crea persoon. Misschien een survivel blad met tips en tools, hoe als vrouw te overleven in de bossen/ jungle etc Dus puur gericht op vrouwen. Weet alleen geen naam voor het blad, maar heb wel beeld, hoe het blad er uit moet uitzien.
Haha, ik denk dat ik dan van mijn man een abbo krijg!
Hij doet daar heel veel mee, maar ik ben echt anti-survival.
Ik zou een crea blad maken.
Allemaal leuke dingetjes voor op kinderkamers, haarspeldjes, opknappen van meubeltjes etc etc.
Gast- Gast
1 x per kwartaal zou ook goed zijn, de jonge dertiger zou centraal staan en ik zou de volgende onderwerpen er in willen hebben: sport, reizen, outdoor/natuur, mode, boek/filmrubriek, persoonlijke verhalen, huis en tuin, uiterlijke verzorging (niet té, ben zelf niet zo'n tutter) en bijv. een stelling waar lezers op kunnen reageren. En uiteraard aan het blad een online forum zoals het yescafé gekoppeld. Ik heb geen flauw idee van een titel en hoe het er uit moet zien.
Gast- Gast
De Yes, zeg maar?Maura schreef:Dan zou ik een tijdschrift maken dat jonger is dan de Viva, Flair, Linda en Vriendin en toch tien jaar ouder dan de Tina. Het zou niet te vergelijken zijn met de Grazia, Glamour en Cosmo. Actualiteiten, liefde, vriendschap, etc. zouden de boventoon voeren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:De Yes, zeg maar?Maura schreef:Dan zou ik een tijdschrift maken dat jonger is dan de Viva, Flair, Linda en Vriendin en toch tien jaar ouder dan de Tina. Het zou niet te vergelijken zijn met de Grazia, Glamour en Cosmo. Actualiteiten, liefde, vriendschap, etc. zouden de boventoon voeren.
Hahahaha.
Vorige week vroeg ik me ineens af of er ooit nog een blad zoals Yes komt. Want ik doe mijn best. Ik lees Viva, Flair en Vriendin, maar vind het allemaal net iets missen, dat iets wat Yes wel had.
Maar het was niet mijn bedoeling om Yes te kopieren.
Gast- Gast
Ik zou een maandelijks blad maken dat een mix is van de VT Wonen, Eigen Huis & Interieur en 101 Woonideeen. Daar zou ik dan extra doe-het-zelf tips en trucs bij voegen.
Elke maand zou het dan een ander thema hebben, een beetje zoals de Linda. Dus de ene maand een vrouwen editie, dan een mannen editie, een kids editie en Kerst, Valentijn etc.
Op die manier zou het dan een blad moeten worden waarin je mooie plaatjes kunt kijken, maar waar je ook veel praktische info uit kunt halen.
Over een naam zou ik moeten nadenken
Elke maand zou het dan een ander thema hebben, een beetje zoals de Linda. Dus de ene maand een vrouwen editie, dan een mannen editie, een kids editie en Kerst, Valentijn etc.
Op die manier zou het dan een blad moeten worden waarin je mooie plaatjes kunt kijken, maar waar je ook veel praktische info uit kunt halen.
Over een naam zou ik moeten nadenken
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Dit is vast niet zo verrassend, maar dat zou een tijdschrift zijn voor ouders van kinderen met autisme.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind genoeg tijdschriften leuk en ik zou er super graag willen werken. Dus nog een tijdschrift in diezelfde 'groep' zal niet echt interessant zijn.
Mijn lievelingsblad is trouwens de Elle en Elle Decoration.
Vogue haal ik ook elke maand en Glamour lees ik ook redelijk veel. Ik had een abbonnement maar heb ik opgezegt.
Het afgelopen half jaar heb ik een 'mini' abbonnement gehad op VT wonen (inspiratie voor afstuderen ) vind ik ook een erg leuk blad.
Maar de Elle blijft mijn favoriet
Mijn lievelingsblad is trouwens de Elle en Elle Decoration.
Vogue haal ik ook elke maand en Glamour lees ik ook redelijk veel. Ik had een abbonnement maar heb ik opgezegt.
Het afgelopen half jaar heb ik een 'mini' abbonnement gehad op VT wonen (inspiratie voor afstuderen ) vind ik ook een erg leuk blad.
Maar de Elle blijft mijn favoriet
Gast- Gast
Ik denk dat mijn tijdschrift over pinguins zal gaan
Nee serieus, ik ben echt niet zo creatief, ik zou dat niet kunnen en vind het dan ook echt gaaf dat bepaalde mensen een tijdschrift kunnen samenstellen, iedere week/maand weer opnieuw en iedere keer weer leuk!
Nee serieus, ik ben echt niet zo creatief, ik zou dat niet kunnen en vind het dan ook echt gaaf dat bepaalde mensen een tijdschrift kunnen samenstellen, iedere week/maand weer opnieuw en iedere keer weer leuk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Grappig, ik ben hier nu mee bezig als eindopdracht voor de eerste fase van mijn studie.
Het precieze concept kan en mag ik echter nog niet publiceren.
Gast- Gast
Een tijdschrift voor 20-something'ers.
Over... dagelijkse problemen, streettalk, sterren, sex, waargebeurde verhalen en inspirerende homestyling.
Over... dagelijkse problemen, streettalk, sterren, sex, waargebeurde verhalen en inspirerende homestyling.
Gast- Gast
Ik doe ook mijn best met de Viva en de Flair. Ik dacht dat ik nooit gehecht was aan de Yes en hem alleen las omdat ik hem toch gratis kreeg haha. Het las gewoon zo lekker weg, lekker simpel ff een half uurtje hersenloos bladeren en lezen . Ik wil de Yes terug!
Gast- Gast
Megara schreef:Grappig, ik ben hier nu mee bezig als eindopdracht voor de eerste fase van mijn studie.
Gaat het tijdschrift dat je bedenkt ook echt verschijnen dan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind de Flow momenteel erg leuk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Een maandblad met veel info over huidverzorgingsproducten en wat de ingrediënten echt voor je doen (en welke je beter kan vermijden). En veel product reviews van lezeressen
Daarnaast ruimte voor fashion (niet te duur maar ook geen H&M).
Verder een stukje met wonen, dat je bij iemand binnen kan kijken.
Ook een stukje met hair-updo's.
En ruimte voor interessante artikelen die de 25+er bezig houden.
Daarnaast ruimte voor fashion (niet te duur maar ook geen H&M).
Verder een stukje met wonen, dat je bij iemand binnen kan kijken.
Ook een stukje met hair-updo's.
En ruimte voor interessante artikelen die de 25+er bezig houden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe was jouw dag?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jouw kerstpakket
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Is jouw werk jouw passie?
» Op jouw kunnen of op jouw persoonlijkheid hogerop komen?
» Jouw kerstpakket
» Wat zegt jouw avatar over jouw?
» Is jouw werk jouw passie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: