Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overgestapt naar Ben maar..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 0:08

Klopt dat dan dat je dan een sim kaartje thuis krijgt gestuurd met een ander telefoonnummer terwijl je je eigen nummer behoud? Ik heb al een mail + smsje gehad dat mijn nummer in Juli word overgezet van Vodafone naar Ben. Maar hoe zit dat dan met dat tefefoonnummer op dat Ben simkaartje? Heb ik wel het goede simkaartje ontvangen dan?

Iemand die ook een abbo bij Ben heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  TukTuk di 19 jun 2012 - 0:24

Als ik me goed herinner heb je nu tijdelijk een ander nummer, dat nummer wat op je simkaart staat. Als het goed is heb je ook een precieze datum doorgekregen van de overzetting. Op die dag moet je gewoon zorgen dat je telefoon aan staat met de simkaart van Ben er in (En ook in NL bent geloof ik), zodat de overzetting plaats kan vinden. Het kan dan zijn dat je tijdelijk een paar uur niet bereikbaar bent.

Daarna ben je gewoon weer op je oude nummer bereikbaar, via die simkaart.
Mocht je nu nog een oud contract hebben lopen en daar ook nog mee kunnen bellen kan je ook tot die tijd die simkaart er in houden, zodat je gewoon op je oude nummer tot die datum nog bereikbaar bent, en op de dag van de overzetting, de simkaart van Ben er in doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 0:28

Oke dan is het goed Very Happy 13 Juli loopt mijn contract af bij Vodafone. En op 12 Juli wordt het al omgezet naar Ben. Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  Tiara di 19 jun 2012 - 0:29

Ja hoor dat klopt dat had ik ook!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  Linnie1985 di 19 jun 2012 - 2:41

Bij mij zouden ze dat ook doen van kpn naar T-Mobile. Nog steeds geen nummer behoud, dus weer bellen, krijg ik te horen dat kan bij ons niet.... Lekker dan, zo kan het dus ook! Heb nu dat tijdelijke nummer als normaal nummer. En das een hele poos gelden en aardig wat boze telefoontjes naartoe gegaan, want hun zouden dat regelen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  silly-one di 19 jun 2012 - 3:17

Ik ben laatst van Vodafone naar Telfort over gestapt en ik heb ook eerst een simkaart gekregen wat bij een ander nummer hoorde. Op het moment van ingaan van mijn abonnement werd het nummer van die simkaart gewijzigd in mijn huidige nummer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Overgestapt naar Ben maar.. Empty Re: Overgestapt naar Ben maar..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum