Is dit normaal of ligt het toch aan de voeding?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit normaal of ligt het toch aan de voeding?
Ons zoontje heeft/had koemelkallergie en kreeg daarvoor Nutramigen voeding. Hij kreeg deze voeding omdat hij tijdens de voeding heel veel huilde. Omdat hij nu 10 maanden is en ook gewoon brood en danoontjes eet zijn wij overgestapt op normale voeding om te proberen hoe het gaat.
Nu twijfelen we heel erg over het volgende:
De laatste tijd gaat hij vaak pas laat slapen, rond 9 uur half 10. Eerst was dat altij half 8, 8 uur. Vanavond was hij wel gewoon om 8 uur gaan slapen maar nu is hij alweer een poosje wakker en wilt niet meer slapen. Als hij naar bed moet is het huilen. Dit is al meerdere avonden voorgevallen.
Maar zou het nu aan de voeding liggen? Zijn tandjes (zijn eerste tandje is aan het doorkomen)? Of zijn er meer kindjes van deze leeftijd die dit hebben?
Bedankt voor het lezen en reageren !
Nu twijfelen we heel erg over het volgende:
De laatste tijd gaat hij vaak pas laat slapen, rond 9 uur half 10. Eerst was dat altij half 8, 8 uur. Vanavond was hij wel gewoon om 8 uur gaan slapen maar nu is hij alweer een poosje wakker en wilt niet meer slapen. Als hij naar bed moet is het huilen. Dit is al meerdere avonden voorgevallen.
Maar zou het nu aan de voeding liggen? Zijn tandjes (zijn eerste tandje is aan het doorkomen)? Of zijn er meer kindjes van deze leeftijd die dit hebben?
Bedankt voor het lezen en reageren !
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Re: Is dit normaal of ligt het toch aan de voeding?
Ik denk aan de tandjes. Louise slaapt nu ook erg moeilijk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
merk je ook andere klachten dan alleen het slechtere slapen? Als hij er echt last van zou hebben, dan zou je dat overdag ook moeten merken lijkt me.
Gast- Gast
Als hij verder geen andere klachten heeft dan kan het geen KMA zijn. Het klinkt mij meer als een fase.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Als je wilt weten of het de voeding is zou ik gewoon de proef op de som nemen en tijdelijk weer overgaan op nutramigen en stoppen met danoontje.
B krijgt trouwens ook nutramigen!
B krijgt trouwens ook nutramigen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Tja het kan natuurlijk van alles zijn..dat is het vervelende eraan dat ze niet kunnen zeggen wat er is. Tandjes kunnen ze veel last van hebben... maarja het kan ook de allergie zijn.. dat zou je dan moeten uitproberen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn eerste gedachte is ook dat het niet aan de voeding ligt omdat hij overdag gewoon vrolijk is. Maar omdat het nu net toevaliig in de periode van het overstappen op normale voeding is ging ik toch wel twijfelen.
Nu had hij voorheen niet veel klachten van KMA, alleen tijdens het drinen huilen maar voor de rest gewoon vrolijk.
Op het moment merk ik overdag ook niks aan hem maar vooral het slapen is op moment een beetje drama. Nu wil ik niet heel hard klagen, want hij slaapt snachts wel altijd gewoon door.
Nu had hij voorheen niet veel klachten van KMA, alleen tijdens het drinen huilen maar voor de rest gewoon vrolijk.
Op het moment merk ik overdag ook niks aan hem maar vooral het slapen is op moment een beetje drama. Nu wil ik niet heel hard klagen, want hij slaapt snachts wel altijd gewoon door.
Mama_1987- Fluisteraar
Het liefst zou ik weer de Nutramigen proberen maar het probleem is dat D.ion de melk echt vies vindt. Hij was er vanaf het begin al niet dol op maar nu hij ook gewoon ander eten zoals brood, groenten en fruit krijgt wilt hij die 'vieze melk" niet meer.
Mama_1987- Fluisteraar
Als ik het zo hoor denk ik ook niet aan KMA maar aan een fase.
Hier kwam de fase moeilijk slapen rond de 11 maanden.
Als hij zo moest huilen tijdens het drinken zou ik eerder denken aan iets van reflux.
Als hij drinkt is de melk nog niet opgenomen en zou hij er weinig last van hebben, tenzij hij een zeer ernstige vorm zou hebben maar dan zou hij (lijkt mij) veel meer klachten moeten hebben.
Hier kwam de fase moeilijk slapen rond de 11 maanden.
Als hij zo moest huilen tijdens het drinken zou ik eerder denken aan iets van reflux.
Als hij drinkt is de melk nog niet opgenomen en zou hij er weinig last van hebben, tenzij hij een zeer ernstige vorm zou hebben maar dan zou hij (lijkt mij) veel meer klachten moeten hebben.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» nutrilon en kruidvat voeding zijn toch uit dezelfde fabriek?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit is toch niet normaal?
» wat ligt er in de box?
» Dat is toch niet normaal zo vroeg?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit is toch niet normaal?
» wat ligt er in de box?
» Dat is toch niet normaal zo vroeg?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: