Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vriendschap verbreken. Hoe?

+3
snoezel
LDJ
Susan
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vriendschap verbreken. Hoe? - Pagina 2 Empty Re: Vriendschap verbreken. Hoe?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 9:39

Ik zou proberen eerlijk te zijn. Gewoon puur zeggen hoe jij je voelt bij haar gedrag en dat je daarom geen vriendschap meer voelt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen ma 18 jun 2012 - 19:47

Weg

Laatst aangepast door тыквашка op ma 9 jul 2012 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:00

Ik up deze even.

Ik heb vanavond alles aan haar verteld. Het zat me ontzettend hoog. Ondanks alles heb ik het op een nette manier kunnen vertellen zonder haar doelbewust te hebben gekwetst. Ze was ontzettend verdrietig en zag niet wat ik zag dat er in haar was veranderd. Ik heb het niet helemaal afgekapt maar beide gaan we even weg dus zien en spreken we elkaar 2 maanden niet. Zij gaat er nu over nadenken hoe het kan dat ik (en meer vrienden van mij met wie het onlangs op ee feestje fout liep met haar) deze dingen zie en of het voor haar ook fout voelt ivm doorschieten want ze gaf wel toe dat dat best zo zou kunnen zijn.

Uiteindelijk was het na het gesprek ook best wel gezellig. We hebben nog een borrel gedaan en toen ging ze weg. Ik voel me 100 kilo lichter.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 9 jul 2012 - 8:04

Fijn dat het gesprek zo 'goed' is verlopen. Hoop je dat ze het inziet en dat jullie weer vrienden worden?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 8:09

girli schreef:Fijn dat het gesprek zo 'goed' is verlopen. Hoop je dat ze het inziet en dat jullie weer vrienden worden?
Als het zo wordt als vroeger lijkt het me fijn maar als ik nooit meer iets van haar hoor zal ik haar geen minuut missen. Het is al zo ontzettend lang een 'ding' geweest dat ik al best veel afstand heb genomen.

Gast
Gast

Bericht  girli ma 9 jul 2012 - 9:43

Dat kan ik me ook wel voorstellen inderdaad. Fijn in ieder geval dat het een goed gesprek was en dat je er voldoening uit hebt gehaald.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Steep ma 9 jul 2012 - 9:45

Ik verplaats me nu in de andere partij en dan denk ik dat ik het liefste face to face dit gesprek zou willen hebben. Bij die andere opties is er altijd wel een factor die kan storen en hier kan ze je intonatie horen en je gezichtsuitdrukking.

Maar ik moet wel zeggen, en dat is misschien wat lafjes, ik zou dat gigantisch moeilijk vinden!

Edit: spuit 11! Je hebt al gepraat Vriendschap verbreken. Hoe? - Pagina 2 561177. Goed gedaan! Fijn dat je er voldoening uit hebt kunnen halen
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: