Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

+25
Inge
Minx
TukTuk
Benthe
flower
Rose
Vanilla Queen
Liz
Linda
Angela_1986
_Lana_
Tania
Linnie1985
RioolSpook
nina
Stuiterbal
Kruidkoek
sanne-84
Paper Crown
Caro
Tiara
Lejow
M@niek
Atelier Madame
Rush
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 22:17

Waarom heb je 'dan' geen loonheffingskorting Powerbabe?

Iedereen die werkt heeft loonheffingskorting in principe. Je betaald nu alleen nog minder belasting omdat je nog in een langere inkomensschijf zit van 33%.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:19

Ja en ik studeer nog, dat maakt toch ook uit? Of snap ik er gewoon echt geen knal van? Haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 22:21

Powerbabe schreef:Ja en ik studeer nog, dat maakt toch ook uit? Of snap ik er gewoon echt geen knal van? Haha!
Nee dat maakt niet uit. Behalve als je onder de €6000 per jaar verdiend, dan heb je geloof ik een apart loonbelasting formulier voor studenten, maar dat is op jou niet van toepassing lijkt me.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Minx ma 18 jun 2012 - 22:24

een kleine 1100 euro heb ik uitgerekend voor 36 uur, ofwel ik ben zwaar onderbetaald voor het werk wat ik doe.
Volgens de loonwijzercheck zou ik namelijk 1749 moeten verdienen. En als ik mijn diploma heb (werk veranderd dan niet) 2058. Nu heb ik mijn opleiding afgerond alleen moet ik diploma ophalen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:46

Ik werk ook als receptioniste/telefoniste op een advocatenkantoor en krijg op fulltime basis volgens mijn salarisschaal 2790 euro bruto. Ik werk vooral in de avonduren en krijg hierbovenop nog 25% avondtoeslag en mijn salaris wordt uitbetaald inclusief vakantiegeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Inge ma 18 jun 2012 - 23:49

Ik werk als groepsleidster met jongeren in de gehandicaptenzorg, heb HBO gedaan maar werk als MBO'er.
Brutto 2285,- (schaal 40-5) netto ongeveer 1700,- voor 36uur werken + ort en reiskosten
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Bazinga di 19 jun 2012 - 1:32

Ik werk gemiddeld 24 uur en verdien daar 1150 netto mee, ben 23 jaar en werk in de bedrijfscatering. Ik weet alleen niet hoeveel ik verdien als ik 40 uur zou werken, omdat wij snel toeslagen krijgen als je langere dagen maakt, boven je contracturen zit, weekenden werkt, sneldiensten hebt etc. In de zomermaanden werk ik 40 uur in de week, maar wel met die toeslagen, vorig jaar kwam ik uit op 2300 euro netto per 4 weken. (Maar goed, toen draaide ik 20 uur in 2 dagen tijd of zo, incl nachtdiensten..)
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Linda di 19 jun 2012 - 2:43

AngelNyn schreef:
Linda schreef:Bruto op basis van 36 uur verdien 2472.
Ik werk zelf 24 uur en ik hou daar netto 1350 aan over. Ik heb een HBO diploma, maar dat is niet in de richting van het werk wat ik doe.
Als m'n contract afloopt en ik een nieuw contract krijg ga ik in onderhandeling, want ik vind dit echt heel weinig.. Ik zit nu in een salarisschaal waar collegae met een LBO achtergrond in zitten, dat vind ik niet echt fair. Dat wist ik niet toen ik er kwam werken.
Maarja... Eerst maar hopen op een contract verlenging.

Kan aan mij liggen maar volgens mij is 2472 op fulltime basis helemaal niet zo slecht.. Zeker niet als je geen diploma hebt in die richting?

Oh, vind je? Ik vind van wel hoor. Het is niet super weinig, maar het is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik heb al ruim 6 jaar werkervaring en een HBO achtergrond. Weliswaar niet in de richting waar ik nu in werk, maar het gaat ook meer om het niveau.
Ik vind het apart dat ik in een zelfde salarisschaal zit als een LBO'r.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Bay di 19 jun 2012 - 2:48

aanitaa schreef:Ik vind je salaris ook helemaal niet slecht als helpende hoor!

+1 als HBO-er van dezelfde leeftijd moet ik het met minder doen 9kantoorbaan). Fulltime is bij mij 40 uur.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Pannetoet di 19 jun 2012 - 3:08

Oké ik heb waarschijnlijk een hele stomme, domme vraag maar het houd mij wel bezig..
Op dit moment studeer ik nog en ontvang ik ruim €600,- aan stufi (basisbeurs + max. aanvullende beurs + zorgtoeslag) En nu 3 maand €350,- extra; stagevergoeding.. maar als ik afgestudeerd ben, ben ik 26 en dan ben ik volgens mijn diploma frontofficemanager maar als ik dan aan het werk ga als receptioniste hoe zit het dan met het loon.. krijg je dan zowieso het wettelijk minimumloon of is het meer afhankelijk van de branche? Want ze zijn je toch verplicht om het minimum te betalen?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  TukTuk di 19 jun 2012 - 3:26

Ik_zelf_87 schreef:Oké ik heb waarschijnlijk een hele stomme, domme vraag maar het houd mij wel bezig..
Op dit moment studeer ik nog en ontvang ik ruim €600,- aan stufi (basisbeurs + max. aanvullende beurs + zorgtoeslag) En nu 3 maand €350,- extra; stagevergoeding.. maar als ik afgestudeerd ben, ben ik 26 en dan ben ik volgens mijn diploma frontofficemanager maar als ik dan aan het werk ga als receptioniste hoe zit het dan met het loon.. krijg je dan zowieso het wettelijk minimumloon of is het meer afhankelijk van de branche? Want ze zijn je toch verplicht om het minimum te betalen?

Sowieso wel het wettelijk minimum loon, maar dat ligt niet zo hoog.
Bruto:
per maand 1.456,20
per week 336,05
per dag 67,21

Bij een 40 uur per week is dit 8,40 euro per uur, bij 38 uur per week 8,84 per uur en bij 36 uur 9,33 per uur.

Verder is het natuurlijk afhankelijk van welke schaal je ingedeeld word, ook naar gelang je opleiding en werkervaring. Maar dit minimum loon zou je sowieso moeten krijgen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Liz di 19 jun 2012 - 5:10

Inge schreef:Ik werk als groepsleidster met jongeren in de gehandicaptenzorg, heb HBO gedaan maar werk als MBO'er.
Brutto 2285,- (schaal 40-5) netto ongeveer 1700,- voor 36uur werken + ort en reiskosten

Weet jij hoe dat zit met de schalen voor de cao gehandicaptenzorg? Ga je ieder jaar een trap omhoog? Ik zit nu in 40-2 volgens mij, zou ik dan na een jaar naar 40-3 gaan?
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Dennenappel di 19 jun 2012 - 5:23

Liz schreef:
Inge schreef:Ik werk als groepsleidster met jongeren in de gehandicaptenzorg, heb HBO gedaan maar werk als MBO'er.
Brutto 2285,- (schaal 40-5) netto ongeveer 1700,- voor 36uur werken + ort en reiskosten

Weet jij hoe dat zit met de schalen voor de cao gehandicaptenzorg? Ga je ieder jaar een trap omhoog? Ik zit nu in 40-2 volgens mij, zou ik dan na een jaar naar 40-3 gaan?
Ja, zeg ik als niet gehandicaptenzorg CAO-er. Op je loonstrookje staat welke maand je periodiek is.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Inge di 19 jun 2012 - 6:21

Dennenappel schreef:
Liz schreef:
Inge schreef:Ik werk als groepsleidster met jongeren in de gehandicaptenzorg, heb HBO gedaan maar werk als MBO'er.
Brutto 2285,- (schaal 40-5) netto ongeveer 1700,- voor 36uur werken + ort en reiskosten

Weet jij hoe dat zit met de schalen voor de cao gehandicaptenzorg? Ga je ieder jaar een trap omhoog? Ik zit nu in 40-2 volgens mij, zou ik dan na een jaar naar 40-3 gaan?
Ja, zeg ik als niet gehandicaptenzorg CAO-er. Op je loonstrookje staat welke maand je periodiek is.

Ja idd elk jaar ga je een schaal omhoog
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  _Lana_ di 19 jun 2012 - 21:17

Linda schreef:
AngelNyn schreef:
Linda schreef:Bruto op basis van 36 uur verdien 2472.
Ik werk zelf 24 uur en ik hou daar netto 1350 aan over. Ik heb een HBO diploma, maar dat is niet in de richting van het werk wat ik doe.
Als m'n contract afloopt en ik een nieuw contract krijg ga ik in onderhandeling, want ik vind dit echt heel weinig.. Ik zit nu in een salarisschaal waar collegae met een LBO achtergrond in zitten, dat vind ik niet echt fair. Dat wist ik niet toen ik er kwam werken.
Maarja... Eerst maar hopen op een contract verlenging.

Kan aan mij liggen maar volgens mij is 2472 op fulltime basis helemaal niet zo slecht.. Zeker niet als je geen diploma hebt in die richting?

Oh, vind je? Ik vind van wel hoor. Het is niet super weinig, maar het is ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Ik heb al ruim 6 jaar werkervaring en een HBO achtergrond. Weliswaar niet in de richting waar ik nu in werk, maar het gaat ook meer om het niveau.
Ik vind het apart dat ik in een zelfde salarisschaal zit als een LBO'r.

Maar het gaat toch om de functie die je doet?
Dan zou je een functie moeten zoeken op HBO niveau?
Of doe je dat ook en is die andere persoon in het bedrijf doorgegroeid, bedoel je dat?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Linda wo 20 jun 2012 - 0:52

_Lana_ schreef:

Maar het gaat toch om de functie die je doet?
Dan zou je een functie moeten zoeken op HBO niveau?
Of doe je dat ook en is die andere persoon in het bedrijf doorgegroeid, bedoel je dat?

Het is ook een functie op HBO niveau. Althans, het was een niet-bestaande functie waar ze een HBO'er voor wilden hebben. De andere personen die ook in dezelfde schaal zitten, hebben een andere functie, want ik ben de enige die dit bij ons doet. Ik zit in schaal 5, andere collegae met een HBO functie zitten minstens in schaal 8 (of zelfs nog hoger).

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  _Lana_ wo 20 jun 2012 - 20:22

Linda schreef:
_Lana_ schreef:

Maar het gaat toch om de functie die je doet?
Dan zou je een functie moeten zoeken op HBO niveau?
Of doe je dat ook en is die andere persoon in het bedrijf doorgegroeid, bedoel je dat?

Het is ook een functie op HBO niveau. Althans, het was een niet-bestaande functie waar ze een HBO'er voor wilden hebben. De andere personen die ook in dezelfde schaal zitten, hebben een andere functie, want ik ben de enige die dit bij ons doet. Ik zit in schaal 5, andere collegae met een HBO functie zitten minstens in schaal 8 (of zelfs nog hoger).

Jeetje, dan zou ik ook even een gesprek aangaan. Dat zou toch niet moeten kunnen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum