Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

+25
Inge
Minx
TukTuk
Benthe
flower
Rose
Vanilla Queen
Liz
Linda
Angela_1986
_Lana_
Tania
Linnie1985
RioolSpook
nina
Stuiterbal
Kruidkoek
sanne-84
Paper Crown
Caro
Tiara
Lejow
M@niek
Atelier Madame
Rush
29 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 5:49

Ik ben leerkracht basisonderwijs en voor 38 uur verdien ik 1750 euro netto. De uren na schooltijd wisselen pet dag. De ene dag kom ik makkelijk aan de 8 uur en de andere dag niet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel haal jij binnen aan netto salaris op fulltime basis?

Bericht  sanne-84 ma 18 jun 2012 - 5:51

het is ook afhankelijk hoe lang je het werk al doet. zal vast wel in elke sector zijn, maar in de zorg ga je ieder jaar een schaal omhoog. als je als oproepkracht bent begonnen en na je opleiding begint te werken (na bijv 4 jaar als oproepkracht te hebben gewerkt) verdien je net zoveel als iemand die er 4 jaar afgestudeerd werkt (maar niet eerder oproepwerk heeft gedaan)

ik vind het trouwens ook net zo belangrijk of je het werk leuk vind.
natuurlijk denk ik als ik hier een salariskantoor zie; dat wil ik ook. maar vind die sector niet leuk. en ik doe liever werk wat iets minder verdiend maar wel leuk is, dan werk wat goed verdient mar ik niet leuk vind
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kruidkoek ma 18 jun 2012 - 6:06

Ik begin over 2 weken bij een nieuwe werkgever voor 36 uur per week. In arbeidsvoorwaardengesprek afgesproken dt ik bruto 2360 ga verdienen. Netto zou dit rond de 1850 uitkomen (denk ik) en daar komt de ORT en reiskosten nog overheen. Is een HBO functie in de jeugdhulpverlening.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 6:27

Ik ben 29 en ik verdien bijna 2200 euro bruto. Maar hier geldt ook het aantal dienstjaren en hoe hoger de rang hoe meer je verdiend. Op oefening komt daar nog een een toelage bij, maar minder dan voorheen ivm alle bezuinigen die Defensie nu heeft.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 6:35

_Liv schreef:Ik ben leerkracht basisonderwijs en voor 38 uur verdien ik 1750 euro netto. De uren na schooltijd wisselen pet dag. De ene dag kom ik makkelijk aan de 8 uur en de andere dag niet.

Dan zit je denk ik een schaaltje hoger dan ik. Ik heb zonder mijn reiskosten nu 1700.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Stuiterbal ma 18 jun 2012 - 6:35

Ik ben 26 en werk als pedagogisch medewerkster. En verdien 1200 euro netto voor 27 uur te werken per maand.

Maar goed dat feestje is over 2 maanden ook voorbij. Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  nina ma 18 jun 2012 - 6:35

Lejow schreef:Ik wou net zeggen, zo weinig is dat toch niet?

Het is een niveau 2 opleiding. Ik zit met een HBO opleiding op 1700 euro (voor ongeveer 38 uur per week, werk in het onderwijs, dus werk niet met een vast aantal uren per week).
Is die 38 uur fulltime?
Bij ons (voortgezet onderwijs) is fulltime zo'n 42 uur om de vele vakanties te compenseren.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 6:35

Kruidkoek schreef:Ik begin over 2 weken bij een nieuwe werkgever voor 36 uur per week. In arbeidsvoorwaardengesprek afgesproken dt ik bruto 2360 ga verdienen. Netto zou dit rond de 1850 uitkomen (denk ik) en daar komt de ORT en reiskosten nog overheen. Is een HBO functie in de jeugdhulpverlening.

Ik zou het op 1700 houden als ik jou was! Dit is namelijk ook ongeveer het bedrag wat ik bruto verdien.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 18 jun 2012 - 6:37

nina schreef:

Het is een niveau 2 opleiding. Ik zit met een HBO opleiding op 1700 euro (voor ongeveer 38 uur per week, werk in het onderwijs, dus werk niet met een vast aantal uren per week).
Is die 38 uur fulltime?
Bij ons (voortgezet onderwijs) is fulltime zo'n 42 uur om de vele vakanties te compenseren.

Jup, nou ja zoals ik al zei, er is niet echt een vast aantal uren. Per jaar moet er in ieder geval iets van 1690 werken ofzo.
De ene week maak je er 38 en de ander week maak je er 45, door rapport avonden / eind musical van groep 8 / project kijk avond enz enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  RioolSpook ma 18 jun 2012 - 8:00

Ik verdien bij mijn nieuwe werk 1800 bruto, ik geloof dat dat zo'n 1500 netto is obv 40 uur.

Stelt dus niks voor.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  nina ma 18 jun 2012 - 8:29

Lejow schreef:
nina schreef:

Is die 38 uur fulltime?

Jup, nou ja zoals ik al zei, er is niet echt een vast aantal uren. Per jaar moet er in ieder geval iets van 1690 werken ofzo.
De ene week maak je er 38 en de ander week maak je er 45, door rapport avonden / eind musical van groep 8 / project kijk avond enz enz.
ik weet 't. Bij mij verschilt t ook enorm.
Ik geef 23 lessen van 40 minuten, dus dat is ong. 15 (klok)uur maar ik werk wel 0,8 FTE.

Ik neem me vaak voor om eens bij te houden voor een aantal weken hoeveel ik nou echt werk maar ik vergeet t steeds te noteren. Doe weekends namelijk ook vaak wat maar ga ook vaak om 14 à 15 uur al naar huis.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Linnie1985 ma 18 jun 2012 - 8:30

Ik werk in een kledingwinkel, maar salaris is bijna iedere maand anders, aangezien wij een bonus krijgen als we meer binnen hebben gehaad dan verwacht wordt Very Happy. Alleen deze maand waarschijnlijk niet Cry, het is momenteel gewoon heel rustig op het winkelcentrum...

Mijn netto salaris is ongeveer 1400 euro. Bonus dan niet meegerekend. Met bonus heb ik rond de 1500 tot 1600 euro.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Tania ma 18 jun 2012 - 8:35

Ik werk in de gehandicaptenzorg en verdien met iets minder dan 20 uur per week ruim 1000 euro netto. Fulltime (36 uur) zou dat rond de 1800 euro zijn dan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ ma 18 jun 2012 - 8:57

Powerbabe schreef:Ik verdien nu voor 24 uur 1100 euro netto, maar dat wordt na de zomer 1500 euro netto. Dus dat zou op basis van 36 uur 2250 netto zijn. Ik ben 23 en werk als receptioniste bij een advocatenkantoor.

Zo dat is ook niet gek voor een receptioniste?
Ik vind het nog wel een flink salaris.
Welke opleiding vragen ze daarvoor?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Angela_1986 ma 18 jun 2012 - 9:10

[quote="rose_gordijn"] Ik zal beginnen ik ben helpende 2 en ik verdien fulltime (36 uur) 1500 euro netto zonder ort en ik schat zo 1600/1650euro netto inclusief ort. [quote]

In welke CAO zit jij? En hoe lang werk je er al?

Ik werk als clientbegeleider niveau 4, krijg deze maand voor het eerst mijn bijbehorende salaris dus wat dat precies is weet ik nog niet en val onder de CAO VV&T. Voorheen zat ik 1 schaal lager en verdiende ik met 36 uur (dus ook fulltime) zo'n €1350,- excl. mijn (collectieve) zorgverzekeringskosten à €150,- p. maand. Ik werkte bijna 5 jaar in die schaal.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Linda ma 18 jun 2012 - 9:49

Bruto op basis van 36 uur verdien 2472.
Ik werk zelf 24 uur en ik hou daar netto 1350 aan over. Ik heb een HBO diploma, maar dat is niet in de richting van het werk wat ik doe.
Als m'n contract afloopt en ik een nieuw contract krijg ga ik in onderhandeling, want ik vind dit echt heel weinig.. Ik zit nu in een salarisschaal waar collegae met een LBO achtergrond in zitten, dat vind ik niet echt fair. Dat wist ik niet toen ik er kwam werken.
Maarja... Eerst maar hopen op een contract verlenging.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 9:52

Lejow schreef:
_Liv schreef:Ik ben leerkracht basisonderwijs en voor 38 uur verdien ik 1750 euro netto. De uren na schooltijd wisselen pet dag. De ene dag kom ik makkelijk aan de 8 uur en de andere dag niet.

Dan zit je denk ik een schaaltje hoger dan ik. Ik heb zonder mijn reiskosten nu 1700.

Daar zitten mijn reiskosten niet bij. Ik sta nu voor het tweede jaar voor de klas. Met reiskosten zit ik op iets meer dan 1800 euro.

Gast
Gast

Bericht  Liz ma 18 jun 2012 - 10:33

Kruidkoek schreef:Ik begin over 2 weken bij een nieuwe werkgever voor 36 uur per week. In arbeidsvoorwaardengesprek afgesproken dt ik bruto 2360 ga verdienen. Netto zou dit rond de 1850 uitkomen (denk ik) en daar komt de ORT en reiskosten nog overheen. Is een HBO functie in de jeugdhulpverlening.

Daar kom je niet aan hoor, vergis je niet in hoeveel belasting je betaalt!

Ik verdien nu 2100 euro bruto bij 36 uur in de jeugdhulpverlening als cliëntbegeleider maar ik werk onregelmatig dus er komt nog wat ORT bij. lk weet nog niet wat het netto bedrag is, daar kom ik achter als ik er wat langer dan 2 weken werk smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Vanilla Queen ma 18 jun 2012 - 11:34

ik werk gemiddeld 31 uur per week en krijg 1436 netto per maand voor.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Rose ma 18 jun 2012 - 20:47

Ongeveer €525 voor 40u werken. (Stage Laughing )
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:12

Ik verdien nu 1100 euro netto voor 40 uur per week. Vakantiebaantje is het.

Gast
Gast

Bericht  flower ma 18 jun 2012 - 21:22

Jou salaris als helpende vind ik absoluut niet slecht.

Ik werk als evv en verdien zonder ORT, 1650 netto
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Benthe ma 18 jun 2012 - 21:45

Ik verdien 550 netto per maand voor 10 uren per week. Dit is mijn bijbaantje. Ik ben erg benieuwd wat ik kan gaan verdienen als ik ben afgestudeerd.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  TukTuk ma 18 jun 2012 - 21:46

Linda schreef:Bruto op basis van 36 uur verdien 2472.
Ik werk zelf 24 uur en ik hou daar netto 1350 aan over. Ik heb een HBO diploma, maar dat is niet in de richting van het werk wat ik doe.
Als m'n contract afloopt en ik een nieuw contract krijg ga ik in onderhandeling, want ik vind dit echt heel weinig.. Ik zit nu in een salarisschaal waar collegae met een LBO achtergrond in zitten, dat vind ik niet echt fair. Dat wist ik niet toen ik er kwam werken.
Maarja... Eerst maar hopen op een contract verlenging.

Kan aan mij liggen maar volgens mij is 2472 op fulltime basis helemaal niet zo slecht.. Zeker niet als je geen diploma hebt in die richting?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:08

_Lana_ schreef:
Powerbabe schreef:Ik verdien nu voor 24 uur 1100 euro netto, maar dat wordt na de zomer 1500 euro netto. Dus dat zou op basis van 36 uur 2250 netto zijn. Ik ben 23 en werk als receptioniste bij een advocatenkantoor.

Zo dat is ook niet gek voor een receptioniste?
Ik vind het nog wel een flink salaris.
Welke opleiding vragen ze daarvoor?

Geen opleiding.. Maar ik zat er nog eens over na te denken en ik denk dat het niet helemaal klopt, want ik betaal nu minder belasting omdat ik recht heb op loonheffingskorting en dan natuurlijk niet. Dan zou je netto op een stuk minder uitkomen denk ik? Ik heb er echt voor geen meter verstand van hahaha! Maar in ieder geval, ik mag niet klagen over wat ik verdien nee. Ik verdien nu een stuk minder dan ik zou kunnen verdienen omdat ik via een ander bedrijf hier in dienst ben. Dus het kantoor waar ik werk betaalt 3x zoveel voor mij dan wat ik er voor krijg, haha. Gelukkig is dat dus bijna over! Voor mij en voor kantoor beter. Voor dat andere bedrijf natuurlijk wat minder Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: